Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, niin samaa mieltä. Useimmat lähtee perhettä perustamaan iloisin ja rennoin mielin (niin itsekin, ei tullut mieleenkään steriiliys). Toisilla tärppää ja toisilla ei. Sehän on selvä, että ei tunnelma rennommaksi siitä muutu, kun vuodet vaan kuluu, vaikka on hyvillä mielin ollut.
Mutta kyllä tässä ketjussa on just niin hyvä pössis, että plussia tupsahtelee kaikista suunnista. How fabulous is that :D

Pisama, ei ole otettu, laitatko tiedot niin lisäisen listaan. :)

Mimmun kans samaa mieltä ensimmäisenä yritysvuotena en ollut edes tietoinen muutakuin et milloin menkat pitäisi alkaa. Vasta sitten kun vuosi oli yritetty aloin seuraamaan kiertoja tarkemmin ja tutkimuksia aloiteltiin. Enkä sanoisi että tässä stressailisin liikoja muutenkaan...

Jannah, onnea pienestä ihmeestä!! :)

Ninukki, mahtava tämänkin päiväinen viiva :)

Raskautuminen on kyllä paljon tuurista kiinni, siinä oon niin samaa mieltä!:S
Tsemppiä kaikille ja toivon oikein pikaisia yllätysplussia tähän ketjuun hurjat määrät!❤ :)

Nenna rv14+4

Moi kaikille!

Täällä toinenkin joka seurannut sivusta jonkin aikaa keskusteluanne. En ole koskaan saanut aikaiseksi kirjoittaa itse, kun teitä tuntuu olevan niin paljon etten millään pysy kärryillä!
Nyt aattelin uskaltautua kyselemään josko mahtuisi mukaan, kun noin paljon plussanneita varmaankin alkaa jäädä pois tästä ketjusta.
En ole alusta asti jaksanut lukea kaikkia sivuja, joten onko täällä joku raja yrityksessä milloin saa liittyä keskustelemaan kanssanne? En tiedä puoliakaan teidän lyhenteistä ym. että älkää ihmetelkö. Enkä osaa vielä sivuja muutenkaan käyttää kovin hyvin:oops:

Terve Enni, positiivisella tavalla voi rivit vähän harveta täällä :) Joku aktiivisempi jäsen voi varmaan paremmin kertoa, mutta ketjussa on mukana pitkään eli yli 6-12 kuukautta yrittäneitä, monet jo vuosissa laskevat kiertojaan. Ollaan samoilla aalloilla, kun asia on osoittautunut kaikille keskimääräistä mutkikaammaksi.

Joo, kiitos Katjusha!

Ollaan siis yritetty vauvaa 07/15 lähtien eikä plussia matkalla. Juttukavereita olisi kiva saada, koska juttukaverina tähän asti vain puoliso. Lähipiirissä asia ei ole muilla ajankohtainen, tosin yksi sai vasta vauvan mutta hänen kanssa ei tämmöisiä voi puhua.

Heippa Enni, lisäänkö sut ensimmäisen sivun listalle mukaan? Toivottavasti visiittisi tällä puolella on lyhyt. :)

Enni, kerrotko jotain teistä vielä: minkäikäisiä ootte ja sitä rataa, että tutustutaan vähän :)
Lyhyttä visiittiä toivon myös minä :)

Enni, tervetuloa jutustelemaan tänne! Pikaista visiittiä toivon siulle :)

Lisää vain listaan muurahainen!

Joo en oikein tienny mitä kertoisin meistä, hyvä että tuli kysymyksiä! Eli olen 23 v. ja puoliso 28 v. Naimisiin kun mentiin, niin lapsi sai tulla ja sitäkös kaikki tenttasivat ja mahaa mittailivat. Mutta niinpäs vaan ei tullutkaan. Nykyään jo pahoitan mieleni moisista uteluista, en minäkään semmosia kysele keltään. Ja yleensä nää kyselijät on aina jotain sukulaissetiä 60 v. että ei oikein viitsis asian oikeeta laitaakaan täräyttää tai koko suku tietäis.
Etenkin nyt, kun lähipiiriin tämä yksi vauva tuli niin kyselijöillä uusi kierros, no jokos teille tulee millon. Argh:banghead:

Eli vaikka ekaksi semmonen kysymys että miten ootte saanu kyselijät hiljaseksi? Sopivan ilkeesti että pistäs ajattelemaan ja varmasti toimis?:wink

Ihana muuten tää vastaanotto täällä:Heartred vauva.fi sivulla joskus oon käyny esim. kysyny jotain tähän yritykseen liittyen niin ei kyllä oo yhtään vastausta saanut mistä ois ollu hyötyä.

Enni, kun teidän kohdalla ei vielä tiedä, miten lyhyt tai pitkä tarina on tulossa, niin ehkä yleispätevä vastaus voisi olla "Kerrotaan kyllä sitten kun on kerrottavaa", mielellään painokkaasti ;)

Enni tervetuloa mukaan! Me ollaan kyselijöille todettu, että jaa a, eiköhän kerrota kun on kerrottavaa. Vaihtelevalla menestyksellä toiminut :D

Pisama, nyt kun oon ollut vähän taka-alalla, niin oliko tää teidän eka IVF-punktio?
Meillä jännätään, kun luovuttajalla on punktio ehkä torstaina ensi viikolla :)

Muurahainen ja nenna kiitos kysymästä. :)

Ollaan siirrytty yksityiseltä kunnalliselle puolelle. Keskiviikkona on hoitojen suunnittelu käynti lääkärillä. Tarkotus varmaan kokeilla inssiä, tai sit suoraan ivf jonoon. Riippuu mitä mieltä lääkäri on. Tähän asti siis vain luomuna, luget loppukierron tukena yritetty.

Harmillista että täällä niin paljon pyörii vielä tuttuja nimiä, tosin moni on onneksi myös plussannut. Toivottavasti mahdollisimman moni nyt sais loikata tohon plussa-aallon mukaan. :)

Beisla, Onnea! Mä niin tiesin tän kun oot koko ajan sanonut ettei mitään tuntemuksia ole ja rennompi fiilis jne. Kuulosti niin tutulta.. Ja se testiuni samoin :D Mäkin mielelläni kuulisin luovuttajan reaktiosta :)

Takaisin