Beisla onnea!!<3
Murkku, tsemppiä oviksen metsästykseen. :)
Maggie, kuvaa jos saa pyytää vai ootko laittanut sinne "oli se vaan niin vaikeeta" ryhmään, jos oot sinne laittanut niin meen heti kattomaan

olitkin laittanut tohon pari tekstiä alaspäin! :D IHANAA!!! <3
Haikara on vaihtanut kuvan! Ihana! <3
Ilpuri, mulle ehkä hieman sama fiilis.. Mä täällä nään jonkun plussa testin ja saan sen aah ihanaa ja kyyneleet silmissä kun on niin ilonen, mut sit se puristaakin rinnasta, kyyneleet silmissä ja tulee fiilis onkohan koskaan se oma vuoro?
En siis tahdo ketään loukata ja olen oikeasti onnellinen muiden puolesta, se on vaan se itsesääli joka on surullinen.. Toisin tän kierron tähän asti oon ollu "itkunen" ja miettiny et jos kaikella on tarkotus niin onko mun tarkotus olla saamatta perhettä ja olla tulematta äidiksi? Miten tää usko alkaa loppumaan? Varmaan kun oli toiveet korkeella et olis heti sen leikkauksen jälkeen tärpännyt..
Enni, tervetuloa! Toivottavasti visiittisi on lyhyt! :) me sovittiin miehen kanssa ettei kerrota kellekkään kun ei tiedä meneekö kauankin. Lähimmät ystävät vaan ties kun näin ne seuraavan kerran ja kysy suoraan "sä et syö pillereitä, yritättekö vauvaa?" Ja siis ei tarvinnu edes sanoo mitään. No aikaa meni eteenpäin ja aluksi sanoin utelijoille et joskus, kattoo nyt.. Nyt sanon tympeentyneesti ja katson ilkeesti "toivottavasti viimeistään vuoden päästä ivf tuottaa tulosta" ja huokasen oikeen kovaa.. Tietty toivoen että kyselevä henkilö tajuaa loukanneensa kysymyksellään.
Olen jostain syystä ihan loppu tähän vauva projketiin..

muuten kyllä menee hyvin ja sain taas yhden tutkinnonosan suoritettua, alotin 3viikkoa sitten vhh ruokavalion ja oon laihtunut ja voin hyvin, mut TÄÄ asia on taas ihan ylitsepääsemätön.
No nyt on duunista talviloma ja koulusta hiihtoloma! Jos vaikka sais voimia kerättyä tällä aikaa kun on ollu pikkasen kiireinen toi kulunut 6viikkoa (olin siis töissä 2pvä/vko ja työharjottelussa 4pvä/vko ja siihen vielä koulujutut päälle) :D
Onkohan ovis tulossa nyt aikasemmin kuin muissa kierroissa kun on ollu ihan liukasta pari päivää.. Pitäs varmaan taas alottaa se lääkärin määräämä joka toinen päivä :D
Onnea muuten kaikille plussanneille! Myös ovis plussa onnittelut!! :)
-mymmelisti kp11/30 yk43-3