Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Äääks ilpuri ja murkku pehkuihin molemmat siittä ;) Parinviikonpäästä jännätään! <3

Ce sinulla on selkeä plussa, ei teidän tarvitse enään yrittää :)

Ce, ei se että on jo lapsi, automaattisesti tarkoita ettei ole nyt vikaa, niinhän minäkin olen saanut yhden lapsen ilman ongelmia, mutta nyt tarvittiin ivf että saatiin edes raskaus alulle - koska minussa vika, miehessä ei mitään. Sulla tosin on jo ihan selkee plussa, ja samaa ajattelin kuin Ilpuri, olis ollu kiva ku oisit täällä ollut juttelemassa jo ennen plussaa..

Murkku! Toihan onkin jo plussa! :) nyt äkkiä hyödyntämään! Uskon että nyt teillä olis paremmat mahikset kun kerta ovis noin paljon aikaistunut ja vielä on luget! +++

Mun yhdet kaverit joutuu mennä siihen vaikeampaa ivf:ää mikä Beislalla tehtiin.. en muista lyhennettä mut siis se mikroinjektiojuttu koska miehessä oli pahasti vikaa. Vauva tuli mut muutaman vuoden päästä ne sai myös luomusti lapsen. Joten aiemmat lapset ei tarjota mitään

Hyvät ovis plussat ilpurilla ja muurahaisella. :)

Vissiin haen sen digin tiistaina jos ei täti ilmaannu ennen sitä. Pari kertaa nyt vihlaissu siihen malliin että voipi olla täti...

Noniiiin Ilpuri ja Murkku, nyt kellistätte ne miehet vielä kertaalleen ;)

Ce, sait juuri tänään ilmiselvän plussan eli näemmä teillä onnistuu raskautuminen :) eli raskaana olet, usko jo!

Mymmelisti ja Ilpuri, mulla on ajoittain ihan samoja fiiliksiä. Olen niiiiin tyytyväinen kun täällä pitkään yrittäneet pääsee plussaamaan :) mutta itsellä on vain sellainen olo, että kerta tähän mennessä ei ole plussaa tullut niin ei varmaan plussaa saada kuin ivf:llä, jos silläkään. Olen vaan jotenkin turtunut jo tähän :/

Iiik! Paljon plussia! Onnittelut jokaiselle plussanneelle! ❤️

Haikaranyytti, sulle erikoistsempit, koska mielestäni tarpeettomasti sait lokaa niskaan. Ole onnellinen plussasta ja vanhasta uudesta miehestä! ❤️

Ja Maggie, mikä masu! ❤️

Meillä meni miehen kanssa lusikat jakoon mun aloitteesta pitkän pohdinnan jälkeen. Olo on helpottunut vaikka vauvahaaveet saavatkin nyt jäädä. Käyn täällä silti lueskelemassa ja toivon kaikille pikaista plussaa! :)

Iiik! Paljon plussia! Onnittelut jokaiselle plussanneelle! ❤️

Haikaranyytti, sulle erikoistsempit, koska mielestäni tarpeettomasti sait lokaa niskaan. Ole onnellinen plussasta ja vanhasta uudesta miehestä! ❤️

Ja Maggie, mikä masu! ❤️

Meillä meni miehen kanssa lusikat jakoon mun aloitteesta pitkän pohdinnan jälkeen. Olo on helpottunut vaikka vauvahaaveet saavatkin nyt jäädä. Käyn täällä silti lueskelemassa ja toivon kaikille pikaista plussaa! :)

Kiitos ihana <3
Ja kaikkea hyvää siulle :)

Plussanneille ihan kauheesti onnea <3 iso halaus jokaiselle :) ehkä tämä ketju pian tyhjenee!

Mäkin liityn luultavasti piinailijoihin. Ovistestei en ehtiny tehä mut ens kuun alussa sitte tätiä ooteltais. Piinaviikot :D

Mä kävin 2vk sitten siel gynellä ja saatiin se lähete Naistenklinikalle. Perjantaina tuli postissa kutsu, kuukauden päähän! Odotin, et olis paljon pidempi aika.
Siinä on ajat sekä hoitajalle että lääkärille.
Mieheltä haluttais simppanäyte jo ennen ensimmäistä käyntiä.

Osaisko joku kertoa mitä tuol ekalla käynnillä mahtais olla? Varmaan käydään niitä lappuja läpi mitkä tuli postissa?
Alkaa vähän jo jänskättää

uusille tervetuloa :) meiän infopaketti tässä:
Minä 26v mies 27v. Esikoinen 3v eli toista ollaa tjottailtu 9/14 alkaen.
Tää kierto oli eka missä nyt oikeesti vähä väkisin yritettiin, katotaan auttaako.

Beisla onnea todella paljon plussasta sinulle ja vaimollesi! :smiley-angelic003:Heartred Paljon kaikkea tahmeaa pienelle matkaan!
Huudahdin ihan ääneen,kun näin testin, kruunasi tämän päivän :)

Mahtavaa,että ivf porukalle tuli heti ekalla kierroksella tällaiset tulokset. Antaa paljon varmasti voimia ja uskoa muillekki tämän asian parissa eläville. Tämä todistaa,että toivoa on , vaikka aina ei näytä siltä <3

Anannaa, tsemppiä jatkoon! Toivottavasti kun prinssin löydät, ette yritystä niin kauaa tarvitse :)

Murkku, mahtava ovisplussa! Äkkiä peittoja heiluttelemaan ;)

Meritähti, tulipa nopeasti aika! Ei taida olla paljon onneksi ruuhkaa, mahtavaa! Meillä ainakin käytiin ekalla polikäynnillä (ei kylläkään naikkarilla..) läpi miehen tulokset, elintapoja, ruokavalioita sekä tulevat tutkimukset ja mahdolliset hoidot :)
Ainiin ja plussatuulia, jos vaikkette edes tarvitsisi kyseistä aikaa ;)

Ihanaa mahtavaa kuinka paljon täällä nyt plussia, niin ovis- kun raskaustesteissäkin! :)
Ja ovisplussaajat, teille parin viikon päähän sitten uudet plussat! ;)

Meritähti meillä käytiin ekalla Naikkarin käynnillä läpi nuo nennan mainitsemat ja tehtiin sisätutkimus ja ultra. Hoitaja selitti ensin mitä on odotettavissa, hoidoista sun muista ja sen jälkeen oli lääkäri.

Onnea kaikenlaisille plussille! Mukava nähdä positiivisia uutisia :)

Onnea ihanaista kaikille plussanneille <3
Murkku ja muut o+ saaneet, toivottavasti tämä on teidän kierto! ☺
Beisla kirjoitit että teillä ollut käytössä koti-inssit, haluaisitko valottaa mitä se käytännössä tarkoittaa kun olen sitä joskus miettinyt mutta en selvittänyt sen tarkemmin?
ON Mulla nyt näyttää siltä et kp 1 lähestyy veristä vuotoa on ollut nyt vähän enemmän, vaikkei vieläkään housuihin/siteeseen asti ole tullut kuin pikkutippa. Todennäköisesti seuraavassa/nyt alkavassa kierrosta ovis tulee väärältä puolelta niin kuukausi menee välistä hukkaan. Pitää silti talletella varalta. Ajattelin aikaistaa inssi suunnitelmia kuukaudella eli sit tulevan kierron jälkeen koitettas inssiä. Mulle lekuri silloin aiemmassa inssissä 2013 sanoi et kohdun kaula (?) on niin mutkikas et siittiöillä on monta mahollista kohtaa jäädä jumiin kun eivät osaa kääntyillä vaan puskevat aina vaan eteenpäin. Tiedä sitten.. mut silloin yksi ja ainut inssi toimi ja plussa tuli, vaikkakin meni kesken sit 8+4. -Maka kp 32/30(32)

Kyllä taas veti fiilikset alas... Yritin miestä lämmitellä vaikka millä keinoin, lopuksi tokas et "ei tee nyt mieli"...
Eli nyt on siis tässä kierrossa talleteltu dpo -5 ja -2. Eipä tartte paljoa tärppiä odotella...

Muurahainen dpo -1, yk 25

Takaisin