Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, näin se on. Niin tunnen sun tunteet. Se on kuitenkin just se et muiden onni ei ole itseltä pois mut se on vaan niin vaikeaa itsensä kuvitella tuohon et plussa testin saisi näyttää. Ja hassua on just se et sen uskoo kaikille muille mut ei itselleen. Voimia sun yritykseen <3

Enni, pitää vissiin olla joku konkreettinen ongelma tai korkeampi ikä et pääsee ennen vuotta. Tietty voi käydä ylristarkastuksessa ha pyytää ultraan niin ne kattoo onko päällisin puolin kaikki ok. Näin mulla kun oli 6kk yritystä takana

Ce, hieno plussa sulla näyttää olevan. Kuitenkin itse tähän hetkeen koen että olisi ollut mukavampi jos olisit tullut hiukan ennen plussaasi jo turisemaan :)

Enni, melkein kannattaa selvittää bongaatko ovista tikuilla, ja onko kierto säännöllinen. Epäsäännöllisyys tai ovulaation puuttuminen on hyvä syy saada tukilääkitys asiaan. Ainahan omalle gynelle voi soittaa kun teilläkin on nyt 7kk? Yritystä takana ja jonot voi joskus olla pitkiäkin :)

Tän päivän ovistesti ;) jez!

Liitteet

• 1456063444271.jpg
    1456063444271.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 171
Onnea Ilpuri! :Heartred

RiiaBa: Kierto on säännöllinen ja ovis tikut joka kuukausi käytössä jo. Gynellä vois tietty käydä tarkistuksessa, en oo käynyt kun pillereitä uusiessa viimeeks neuvolan lääkärillä..

Ilpuri, olen jotenkin yrittänyt esittää että koko tämä yritys on vaan jotain ei-niin-vakavaa, ei muka haittaa jos lasta ei kuulukaan. Tiedän olevani tyhmä, mutta ajattelin että jos aukaisen täällä suuni niin sitten tämä on jo vakavaa ja masennun entistä pahemmin kaikista negoista. En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?Jos ei ole vauvakuumetta, ei ole tarvetta synkistellä... Kenellekään ei ole kerrottu yrittämisestä, joten pää hajoaa jo. Onneks oon saannu sivusta kurkkia tätä foorumia.

Ce, ymmärrän sun pointin kyllä. :) Tarkoitin vain kun itse lähdin tuolta raskaaksi - ryhmästä pois just sen takia kun sinne tuli aina usein viestejä tyyliin "moikka! Tulin tänne kirjottaa. Nyt kp28/28 en varmaankaan oo raskaana" ja sit tunnin päästä plussa testi. tai sit tultiin vaan ilmottamaan et plussa tuli.
Mun puolesta saat olla täällä sen verran kuin haluat koska yritysaika on täyttynyt mut varmaan pian haluat odottajiin . Mut yhdessä on kiva jännätä muidenkin testejä.

Riiaba, kyllä se siitä tummuu, väriä ainakin näkyy kivasti :)

Enni, Mä olen utelioille todennut, että en voi saada lapsia enää (lääkäri totesi näin mulle jossain vaiheessa) Eipä oo sen jälkeen kehdannut kysellä. Ei siis moni meiltä ole udellut onneksi. Ja nämäkin tiesivät että esikoista yritin kolme vuotta...

Mymmelistikin linjoilla! <3 mulla ainakin painonpudotuksen myötä ovis aikaistunut melkein kahdella viikolla. Et kyl se jotain vaikuttaa... :)
Mut siis tärppiä ei vieläkään... :(

Ihana sunnuntai niin moni käynyt pitkästä aikaa turisemassa täällä! <3

Ilpuri, aivan mahtava plussa siellä! :) perässä tullaan... :)

Muurahainen kp12/27 yk 25

Ilpuri, ymmärrän kyllä tunteesi. Pahoittelen että tuli tuollainen olo, ite en tuota uskalla plussaksi tulkita. Sen verran monta Kertaa jo kuvitellut nähneensä testissä jotain ja sitten kuitenkin täti kurvannut paikalle. Onnea o-plussasta kuitenkin!!
Enni, mulla kävi vähän samalla tavalla jokin aika sitten, eli ihminen joka ei elämäntapojensa perusteella todellakaan ole äiti-tyyppiä ilmoitti olevansa raskaana kuukauden seurustelun jälkeen. Ja tapaan töissäni viikottain ihmisiä, jotka kertovat raskaudestaan. Aika hammasta purren olen saannu onnittelut sylkäistyä ulos.

Mä taas pohdin ja mietin täällä. Luokittelisitteko te tän jo ovisplussaksi?

ImageUploadedByVau Foorumi1456064690.263022.jpg

Ku musta se ei ihan yhtä vahva oo, paljoa ei puutu, mut silti...
Täytyy varmaan vielä seuraavasta pisusta tehä testi...

Muoks. Ilpurin testiin ku vertaa, ni ei tää plussa oo vieläkään.

Muurahainen kp 12/27, yk 25

Murkku: jos ei ovis plussaa tuu ni kierto voi venyä. Entes jos ovis onki myöhemmin? Onko sulla clomit käytössä ku laho pää ei muista.... sehän sit voi estää ettei kierto venykään.
muoks. Ja niin taitaa ollakin joten illalla peitot heilumaan ja huomenna ja vielä ylihuomennaki

Beisla: voi hitsin hitsi :D sehän on plussa ♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡ aaaw :D onnea ihan huitsin paljon ja nyt sitten liimaa purkillinen että pysyy matkassa hyvin :D ihanaa!

Ilpuri: nyt sit vaan äkkiä peuhaamaan :D ja plussa puhurin jatkoksi vaan!!!

Enni, minä menin tutkimuksiin kun puoli vuotta oli ollut ehkäisy pois ja joka kierron lopussa oli tiputteluvuotoa, välillä jopa oviksesta alkaen. Eli jos on jotain ton tyyppistä ongelmaa tai kierto venyy, epäilee ettei ovuloi yms niin kannattaa yrittää päästä tutkimuksiin jo ennen kuin vuosi on täynnä.

Ce, selvä plussa toi on!

Hyvä Ilpuri! :)

Murkku mun mielestä toi ei ihan vielä ole O+, ehkä huomenna?

Keskusteltiin äidin kanssa että hänen mielestään utelut loppuisi siihen kun suoraa sanois että ollaan yritetty jo melkein vuosi niin ei kysele enään.
Äiti on myös lapsettomuudesta sitä mieltä ettei tämä koske ainoastaan meitä vaan myös häntä. Olen äidin ainoa , joten äiti ottaa ainoan lapsen surun omaksi suruksi.
Sanoin että olen sitä mieltä, että niin kauan kun otan asian puheeksi ja alan itkemään niinen ole valmis vastaamaan niinkuin asiat on. Vastaan uteluihin toden mukaisesti vasta kun pystyn kaikille läheisilleni sanomaan asian itkemäti. (Äiti, isä, mies ja nyt 2 kaveria joilla ei ole lasta ja yksi jolla on lapsia ja hänelle oli vaikea sanoa asiaa ja itkin vaikkei pitänyt...
Sanoi myös että ja koskee se häneen sitenkin jos hänestä ei voi tulla mummua koska olen hänen ainokainen.
toivottavasti saitte kii mitä tarkoitan..
Tulipas pitkä vuodatus,
Sallinette sen..:smiley-ashamed004

Larissa; Miulla ei oo mielestäni mitään normaalista poikkeavaa ja oviskin on ollut joka kuukausi ym. Alkaa vaan pelottaa, kun vuoden raja lähestyy.

Enni, sama raja häämöttää täällä. Minun masennusta on pahentanut vielä se, kun miehellä on jo lapsi niin tiedän ettei vika ole ainakaan siellä. Voi niitten itsesyytösten määrää...
Niksu, täällä myös äitin viimeinen toivo päästä mummoksi.

Murkku mikä on siis sun pisin kierto ollu? Mulla ei oo kun maksimissaan se 30päivää ja ovis yleensä kp17 eli ehkä se ei haittais vaikka tulis jo muutamaa päivää aikasemmin niin olis laadukkaampi? Sulla toi ovis testi kyllä suht tumma mutta ei vielä yhtä vahva tai vahvempi ehkä se ovis plussa on vasta huomenna. Toivottavasti saat ainakin hyödynnettyä ;) testaatko aamuin ja illoin??

Mymmelisti, pisin kierto mulla oli viime syksynä 55. Nyt sen jälkeen ovisplussat ollu kp:t 23, 16, 11, 11 ja nyt 12.

Ovisplussa tuli siis tänään viimeisellä vessakäynnillä. Tänään oon nyt testannut useamman kerran, kun en halua et se menee ohi huomaamatta. Veikkaan et huomisaamun testi meinaan on jo nega. Ja siis Lugejen takia haluun nähdä sen ovisplussan, et saan ne tähän kiertoon kans mukaan. :)

Tässä vielä kuva viimeisestä ovistestistä.
ImageUploadedByVau Foorumi1456068902.068683.jpg

Ja siis talleteltu on dpo -5 ja -2 tänään vielä meinasin kokeilla josko miehen sais sänkyyn kaadettua, ja ehkä huomennakin... Kattoo nyt miten käy. :)

Takaisin