Voimikä plussa-aalto!!!
Beisla, ihan superpaljon onnea! :) Ja ihanaa että on joku, jolla ei ole "sitä tunnetta". kun tuntuu et aina ku puhuu raskautuneiden kanssa niin niillä on ollut "se tunne". Sit mä oon aina joka kierrossa jo monta päivää ennen paskala fiiliksellä koska en tunne mitään helkkarin tunnetta. PAITSI 2 kierrossa kyllä oon ollu ihan varma, joten en tiiä sit et onko ollu kemiallinen.. tiiä näistä. Hienoa kun kerroit kuitenkin noin tarkkaan sun "niksit"
Eipä kahta ilman kolmatta ivf-plussaa, millon Dolcetti testaa? Oon nin fiiliksissä ninukin ja beislan plussasta! Ja tiety muidenkin mut kun nää nyt on saatu "sen kaikkein vaikeimman kautta"
Murkku, entä jos sullla on ovis vaan vähän myöhässä? Mulla ainakin näytti testit ihan tosi vaaleeta ennen kun eilen tuli vasta melkein plussa, toissapäivänä hyvä et ees erotti... no nyt näin myuöhemmin sun ovisplussa, no minähän sanoin!

meistä tuli kierto kamut :)
Muska, ihana digi!
Haikara, ihana profiilikuva!
Maggie, ihana vauvamasu
pätkis, odota pari päivää ja tee digi :) Kyllä se hyväksi muuttuu!
Kylläpä täällä nyt alkaa ketju tyhjenemään.

Mutta sanonpahan vaan, hassua miten näin monet plussat vaikuttaa omaan mieleen vaikka näistä ihan superonnellinen onkin. Vhähän sama fiilis kun sillon nuorempana kun kaikki kaverit löysi miehen ja meni naimisiin, minä tsemmasit ja järjestin häitä ja polttareita, juonsin kekkereitä mutta paskalta tuntui kun itse en vain miestä löytänyt. Mietin että miksi minun pitää olla aina viimeinen? Vähän sama fiilis.

Ja siis olen ERITTÄIN onnellinen plussista mitä täne tulee, itse vain miettii et miksi jään paitsi. Tooisen onni ei ole minulta pois mutta voisinkohan minäkin sen joskus saada?
Ilpuri kp18/n.31, yk25