Ei tää voi olla näin vaikeeta!

:smiley-bounce016

Voimikä plussa-aalto!!! :dance011

Beisla, ihan superpaljon onnea! :) Ja ihanaa että on joku, jolla ei ole "sitä tunnetta". kun tuntuu et aina ku puhuu raskautuneiden kanssa niin niillä on ollut "se tunne". Sit mä oon aina joka kierrossa jo monta päivää ennen paskala fiiliksellä koska en tunne mitään helkkarin tunnetta. PAITSI 2 kierrossa kyllä oon ollu ihan varma, joten en tiiä sit et onko ollu kemiallinen.. tiiä näistä. Hienoa kun kerroit kuitenkin noin tarkkaan sun "niksit"

Eipä kahta ilman kolmatta ivf-plussaa, millon Dolcetti testaa? Oon nin fiiliksissä ninukin ja beislan plussasta! Ja tiety muidenkin mut kun nää nyt on saatu "sen kaikkein vaikeimman kautta"

Murkku, entä jos sullla on ovis vaan vähän myöhässä? Mulla ainakin näytti testit ihan tosi vaaleeta ennen kun eilen tuli vasta melkein plussa, toissapäivänä hyvä et ees erotti... no nyt näin myuöhemmin sun ovisplussa, no minähän sanoin! :grin meistä tuli kierto kamut :)

Muska, ihana digi!

Haikara, ihana profiilikuva! :rolleyes:

Maggie, ihana vauvamasu :rolleyes:

pätkis, odota pari päivää ja tee digi :) Kyllä se hyväksi muuttuu!

Kylläpä täällä nyt alkaa ketju tyhjenemään. :grin Mutta sanonpahan vaan, hassua miten näin monet plussat vaikuttaa omaan mieleen vaikka näistä ihan superonnellinen onkin. Vhähän sama fiilis kun sillon nuorempana kun kaikki kaverit löysi miehen ja meni naimisiin, minä tsemmasit ja järjestin häitä ja polttareita, juonsin kekkereitä mutta paskalta tuntui kun itse en vain miestä löytänyt. Mietin että miksi minun pitää olla aina viimeinen? Vähän sama fiilis. :sad001 Ja siis olen ERITTÄIN onnellinen plussista mitä täne tulee, itse vain miettii et miksi jään paitsi. Tooisen onni ei ole minulta pois mutta voisinkohan minäkin sen joskus saada?

Ilpuri kp18/n.31, yk25

Ilpuri, ihan samassa veneessä noiden tunteiden kanssa. Se on ihanaa, että saadaan hyviä uutisia, mutta kyllähän se katkeransuloista on.
Baby dust to all, ja tyhjennetään tää ketju nyt oikeesti. Onhan täällä jo tarpeeksi oltu :p

Beislaaaaa aivan mahtavaa onnea suuresti!! Mie niin tiesin ett näin tää menee❤❤ :)

Maggie, ihana masu siulla jo :P

Muska, onnea digituloksesta! :)

Murkku, kyllä se ovis sieltä tulee! Illalla koita olla juomatta kun teet testin, niin varmaan on jo plussa :)

Darkmimosa ja sabetti, mitä teille kuuluu? :)

Ilpuri, ei miulla kyllä ainakaan mitään tunmetta ollut, olin jo luovuttanut kerran lapsettomuuspolin lääkäri itse oli todennut ettei mitään mahkuja ainakaan siinä kierrossa :o ihmeesti huomas ettei raskaus oikeesti tarvii mitään oireita; menkkakrampit alkoivat yllättävän ajoissa ja se oli siinä...
Mie jaksan uskoa ett tekin saatte oman nyytin vielä, toivottavasti siihen ei enää kauaa mene, olisitte sen jo ansainneet❤

Ihana plussa-aalto täällä tässä kuussa, nyt kaikki hyppää mukaan!❤ :)

Ootte kyllä kauan jo yrittäneet Ilpuri, että soisi kyllä plussan jo teillekin. Ja Murkku teille myös. Jos Dolcettikin plussaa niin kysyisin onko teillä mahdollisuuksia myös ivf:ään? En nyt muista teidän taustaa.

Ja minkä neuvon voisin antaa niin "yrittämisen" vähentäminen. Siis Tottakai pitää tallettaa mutta voisko keksiä jotain niin mieluisaa puuhaa ettei ehdi kauheesti ajatella yrittämistä. Mulla oli täs kierrossa luovutus olo ja odottelin letrojen aloitusta. Siihen jalka "sairastui" ja kinkutin keppien kans ja kävin fysiossa eli ajatukset oli muualla.

Maggie ihana maha!

Tässä ruvettii pohtimaan, kun meillä on heinäkuuksi matka kanarialle varattuna, ja oon silloin rv26, mikäli kaikki sujuu niinkuin pitää, kannattaako tuolloin enää lennellä?meilläkun ei ole suorat lennot vaan yöt menee barcen kentällä..

Nenna, no hyvä :D

Muska, me itse asiassa ollaa ivf jonossa ensi syksylle joten siihen on aikaa.
Vähennystä on jo yritetty ja oon keksinyt kaikkia uusia harrastuksia ja oon kokeillut kaikenlaisia vippaskonsteja myös. Mut mikään ei tunnu auttavan. Seksiä jään ei harrasteta silleen ihan super paljon. Tarvittava määrä, mut ei niinkun 4 kertaa päivässä :D
Lisäksi oon tehnyt myös suuria yleisen stressin vähennyskeinoja, kuten palkkasin töihin itselleni työntekijän et ei ois niin kiire koko ajan. Mut mulla vaikuttaa stressi tosi paljon kiertoon, ja nyt ulkoista syistä aina tuntuu olevan joku tilanne päällä ja heti vaikuttaa et ovis ok myöhässä.
Ainut mikä on ehkä vähän helpottanut on ollu et välillä oon pitänyt taukoa täältä niin ei oo ollu niin paljoa mielessä mut plussaa ei ole tullut joten en jaksa enää temppuilla kun ei tunnu auttavan.
Oh well..

Eikä näinkö oikein!!!!! BEISLA AIVAN UPEETA!!!!!!!! Ehkä hormoonit heittelee mut ilon kyyneleitä tuli ku näin sun testin!! ❤️ En enää pystyny keskittyyy muihin viesteihin nii hyppäsin suoraa onnittelemaan! Kaikkea hyvää odotukseen.

Tiedän etten kauaa tässä ketjussa ehtiny olla kun plussa tuli ja en viittiny täällä sitä kailottaa ettei muille tulis pahamieli mutta tämä meidän 5 raskaus päättyi onnenkyyneleihin 17.2 klo 1.13 kun meidän kaunis prinsessa syntyi. Meidän esikoinen muutti meidän elämä ikiajoiksi ❤️ Toivon kaikille teille samaa oli sitten esikoinen taikka 6 lapsi kyseessä!!

Onnea jannah <3

Täällä tän aamun testi näyttää jo paremmalta ku eilen :)
5803ed6db21b079a4afbfb2ed479e7bf

Dpo ois nyt 13 ja LAn uskalsin katsoa myös, 31.10 :) voi juku, tässähän pian innostuu itsekin!

Muoks, kääk miten iso kuva, anteeksi!!

Eikääää.. mitä ihanaa täällä tapahtuu!

Onnea Ninukki ja Beisla! Ivf toimi. :smiley-bounce016 Mulla on punktio nyt huomenna ja siirto näillä näkymin torstaina. Perjantaina oli 8 isonpaa follia ja mitä nyt sitten muita vielä ehtinyt parissa päivässä kasvaa.
Kiitos Beisla muuten siitä pistämisvinkistä. Pistämiset meni hyvin. :)

Isot onnittelut myös Haikaralle! Takana pitkä ja kuoppainen tie.

Murkku onkohan mut tarkoituksella otettu pois etusivun listalta? Ei se nyt maata kaada vaikka en siellä olisikaan. :wink

Ilpuri, tuttuja tunteita käyt läpi <3
Jos mä olisin tullut raskaaksi sillä, että lopettaisin stressaamisen, yrittämisen ja koko asian ajattelemisen, olisin ollut jo 28 kiertoa sitten raskaana. Tai jos klinikalle meno tai joku muu olisi sen raskauden tänne houkutellut.
Mä usko täysin siihen, että raskaaksi tulo on tuurista ja onnesta kiinni ja meille vaan sitä ei ole osunut kohdalle.

Takaisin