Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Pipanat negasta ja fiiliksistä :( ja oikeassa olet, juuri tämän takia perustettiin tämä ketju. Pidempään yrittäneiden keskuudessa on helpompi jakaa ilot ja etenkin surut, sillä kaikki ollaan samassa tilanteessa. Mutta älä vielä täysin lannistu negasta! Monet ei saa plussaa ennen kuin menkat on useamman päivän myöhässä!

Ps. Kiitos sullekin tsempistä :) outoa olla pihalla kuin lumiukko oman kiertonsa suhteen, kun viimeiset 1,5 vuotta oireet on menneet samaa rataa oviksen jälkeen :D

myy ihana kuulla sinusta, mitä kuuluu? käly kohtalaises kunnos mut ei se syksyl menny ku pelkäs ja nyt ootetaa mitä lääkärit päättää mut ootti viimetippaan. lääkärit sano et jos leikkaavat ni on vika leikkaus ku nyt vaihetaa loput läpät sydämee sit. esikko sano äipälle et hän haluaa pakata ja palata tunisiaan meidän luo ja hän haluaa ottaa mummin mukaan vaik matkalaukussa :)

Pipanat täysin tuttu tunne. Tämä ryhmä on vaan jotain niin mahtavaa ja korvaamatonta, että ei osaa edes sanoin kuvailla! Täällä ymmärretään oikeasti ja luulisin, että osataan aidosti olla onnellisia toisten plussista! Myöskin täällä otetaan ehkä enemmän muita huomioon ja yritetään parhaan mukaan auttaa toisia asiassa kuin asiassa! :) (varsinkin Larissa, ryhmän kirjasto, ottaa selvää kaikesta ja aina saa vastauksen ;) )

Ja pahoittelut negasta :/

Gatusa, oliko sulla mieli maassa kälysi takia vai onko mies taas töppäillyt? Halit joka tapauksessa sinne <3

Minni, hehe minua vaan kiinnostaa liikaa ottaa asioista selvää niin saatte te muutkin sitten kärsiä tästä mun tiedonjanosta :D

Tää on kyllä niin korvaamaton paikka ja porukka! Nytkin saitte mun mieltä huojennettua tän ovis-asian suhteen :)

MrsC, voihan oireet olla mitä vaan mutta ainakin kaikki on vielä mahdollista. :) Mutta tosi hyvä että tuhru loppui. Mulla pitäisi näköjään tädin tulla samana päivänä!

kaakao, pahoittelut negasta. On tää vaan niin raskasta. Mullakin on usko mennyt että pelkillä letroilla onnistutaan, mietin mitä muuta mussa on vikana. :sad001

Tyttötiikeri, kiva kun tulit moikkaamaan vielä. Rankkoja tuollaiset päätökset mutta olette te pitkään jo yrittäneet korjata tilannetta. Uskon että kaikki vielä kääntyy sulle parhain päin vaikka alku on varmaan vaikeaa.

muurahainen onnea hyvästä tuloksesta! Minunkin mielestä A on ehkä hitusen tummempi kuin B. Mitä sun mies tykkäs kun sai tuloksen?

WheelchairMama, loppukierron tukilääkkeen (esim. lugesteron tai terolut) voi määrätä ilman ultraa, mutta jos ovulaation tueksi haluaa lääkkeen (letrozole, clomifen) niin siihen tarvitsee ultran.

Myy kiva kuulla susta! :grin Miten siellä menee?

Larissa, tissikivun muutos voi kyllä olla letrojen aiheuttamaa. Mulla ei ole eläessäni kipeytyneet koko tissit, pelkästään nännit pari päivää ennen menkkoja. Mutta muutamassa ekassa letrokierrossa tulikin tissikipu noi viikko ovulaation jälkeen. Uskon että oot ovuloinut ellei toisin todisteta!

PiPaNat voimia. :hug013 Joskus vielä uutiset tulee juuri väärään aikaan. Mulla jäi noissa "vuosiketjuissa" käyminen senkin takia että porukka vaihtuu niin nopeasti, tuntui etten ehdi tutustua kun jo plussaavat enkä kuitenkaan pääse jatkamaan jutustelua raskausketjuissa.

On. Aamulla oli jonkin verran jo kunnon menkkakramppeja vaikka vielä kolme päivää tädin tuloon. Ei vielä näy tuhrua, huomenna tai perjantaina odotan sitä.

Voi Gatusa, toivotaan parempaa mieltä sinne, jospa itkut loppuis ja hyvä onni kohtaisi <3

Myy, kiitos ja todellakin, miten sulla menee? :)

Pipanat, pahoittelut, ikävää itkuinen aamuherätys, vaikka mies varmasti tarkoittikin hyvää. Mut nega latistaa aina, vaik se oiskin aikasin tehty. Tsemppiä!

Larissa, mitkä ne lämmöt nyt oli? Mullahan kävi niin, että lämmöt nousi vain vähän oviksen jälkeen ja vasta dpo 6-7 nousi selkeesti lähelle 37. Toivoa on todellakin! Ja just tää erilainen kierto voi tuoda erilaisen lopputuloksen?

Beisla, mikäs vaihe sulla oli piinailussa? Harmi kun lääkitys ja inssit ei tähän mennessä oo tuottanu tulosta. Mut toivotaan, ettei seuraavaa vaihetta tarvittaiskaan! Vaikka sieltä voikin tulla ihan uudet tuulet. <3

W.Mama, aikamoinen tahti teillä. :) Meillä oli joskus suhteen alussa noin tiheetä mutta sit ku kymmenen vuotta yhteiseloa alkoi olla lähellä ni olikin huvennut kerrat vähän erinäköisiksi. Ei niin että kokonaan jäis tai ettei se kivaa ois, mut huomaa, ettei niin usein vaan oo ollu inspistä peuhata. Sit olikin tässä clomifen-kierrossa tikun kanssa pelaamista ja täsmäiskuja! :)

Pluusatuulia koko ketjulle! <3 <3 <3

On. Katoin omakannasta ja siellä näkyi tuleva ultra-aika, kolmen viikon päästä vasta. No ainakin nyt tietää mitä odottaa. Aamulla ilmeni sellainen ongelma, jota en tiennyt, että näin alussa voi tulla mutta aamupissa ei meinaa lirua millään! Kohtu ilmeisesti painaa jotenkin rakkoa ja suihku on hiiiiiidas. :D No onneks tuli kuitenkin eikä joutunut lääkäriin lähtemään. Aika tuskallista, jos jäis rakko täyteen. Oon kuullut että loppupuolella toi on tyypillistä... No onneks muuten on hyvä olo ja palelun lisäks ei oikeen muuta huomaakaan. :) Ihan normi vaatteet käy ja ruokahalu ennallaan. :) Jatkan doppler-kokeiluja viikonloppuna jos pieni tykytys tarttuis kuulokkeisiin!

Voi kun teille kaikille tulis jo heti tässä alkuvuodesta iiiihanat pikkuset sitkeät kyytiläiset matkaan!!! + ++++++++++++

Maggie rv 8+6

Ja Beisla, olitkin jo vastannut että kolme päivää tädin oletettuun tuloon. Mut jospa se ei tuliskaan!!! Plussatuulia!

Maggie, meillä ainakin vauvan syke kuului lähes nivusista, oikealta. Joskus jouduin neuvolassakin vihjasemaan, että mistä ne löytyy ku ei tahtonu täti löytää. :dummy1: Ja käytännössä neiti majaili koko raskausajan melkein samoissa asemissa ja kiinnittyikin hyvissä ajoin.

Heippa !!

Lueskelin läpi aikas kasan viestejä :)

Kaakao pahoittelut negasta :sad001

Muurahainen onnea tuloksesta, minä näin saman vahvuisena molemmat :) :Heartred

Tyttötiikerille suuret tsempit jatkoon ! :Heartred Kun yksi ovi sulkeutuu niin aina aukeaa uusi ! Joskus suuri päätös voi antaa juuri sen mitä haluaa, vaikkei sitä nyt välttämättä tiedä/usko :)

Beislan tuhru saa luvan pysyä poissa !! :Heartred Plussatuulia :)

Minnille onnea tätäkin kautta :)

Larissan erilaiset oireet tuo nyt toivotun lopputuloksen :happy119:Heartred

Gatusalle voimahalit :hug013

Tsemppiä tähän ketjuun ihan jokaiselle !!

Puhaltelen täältä taustalta kaikille suuren suuret plussapuhurit :talk017

Olette mielessä usein :Heartred

Täällä viimeinen kolmannes :) kaikki hyvin !

Mariska ja Pätkis 27+0

Hei larissa vielä noista länmöistä (tuli mieleen kun maggie sano) miulla myös tässä plussakierrossa oviksen aikaan lämmöt nous vaan vähän, mut kuitekin niin et ff huomioi oviksen. Ja sit dpo6 olikin noussu lämpö vielä lisää :)

Mannikka ja maggie, kiitos lisäinfosta :) aamulla oli lämpö vain 36,1 mutta tosiaan yöllä heräilin.

Maggie, kaikkea sitä voi tulla jo suht alussa :D

Beisla, edelleenkin toitotan että ei mitään tuhrua eikä menkkoja sinne! ;)

Mariskalle ihanaa loppuraskautta! :)

Jaahas, monilla on ongelmana pitkä kierto. No täällä on ongelmana lyhyt kierto. Tämän aamun ekasta pissasta oli pakko testata ovista kun lämmöt oli koholla. O-Tulos oli lähes plussa. No nyt näyttää siltä, että se meni jo :/... Ei yhtään hyödynnystä vielä eli tulipa kiire hakea romanttinen tunnelma illaksi ... Mitä kummaa tää tämmöinen on?!
Parempaa onnea ketjuun!!!
ImageUploadedByVau Foorumi1453277657.390766.jpg

Katjusha kp 10 / 23-30

Pakko nopsaa sanoa täällä, kun viime kierrossa tutkailin sitä k napukkaa ja raskauduin vaikka se oli pehmeä ja auki niinkuin mulla aina ennen menkkoja! Noh sehä meni kesken, mutta nyt kokeilin niin se on aivan alhaalla kivikova ja en löydä siitä sitä "aukkoa" joka oli viimeksi auki hieman? :D ehkä tämä tarkottaa hyvää!

Minni, ehkäpä se on nyt hyvä enne ja kun kerta hcg:kin nousee niin hyvin :) mutta kannattaa varmaan nyt jatkossa jättää napukka rauhaan ettet vain saa mitään tulehdusta alkuraskautta pilaamaan. Ja sen aukon kuuluukin olla nyt kiinni ;)

Katjusha, voihan kehveli! On kyllä ovis ajoissa :O eihän tossa vaiheessa tosiaan ole ehtinyt aloitella tallettelua jos menkat on just loppunu :mad:

Larissa niin ajattelinkin ja aina kun sinne sörkkiny niin hygienia on kyl kunnossa :D Ehkäpä näin sen kuuluukiin olla!

Katjusha no jo on ihme touhua :( äkkiä tallettelemaan vielä!

Täällä yk 27 käynnistelee itseään muutaman päivän päästä. Varasin meille nyt sitten vihdoin ajan klinikalle. Oltaisiin päästy jo heti ens viikolla mutta mun tarttee nyt vähän hengittellä ennen, kun mennään. Aika on siis 12.2.

Mä jotenkin odotan, josko päästäisiin mekin inssiin. En tiedä olisko siitä meille apua mutta silti odotan. Toinen juttu mitä klinikalla voidaan tehdä, on ottaa jarrupiikki käyttöön. En ole aiheeseen sen kummemmin tutustunut mutta mun käsityksen mukaan se voisi auttaa myöhästyttämään ovista ja sitä myöten antaa aikaa kypsymiselle. No katellaan muutaman viikon päästä. Ainakin nyt mies "pääsee" antamaan näytteen.

Larissa, ei kannata hätäillä oviksesta, varmaa johtuu let riista ja tuntemukset on vaan erilaisia. En muuten oo tajunnut tota etomista yhdistää ovikseen. Mut nyt kun sanoit niin eilen ja toissa päivänä oli ihan hitsin paha olo ja limat eggwhitea :) on ollu aiemminkin mut en oo vaan tajunnu et siitä vois johtua

Pipanat, <3 näin se on, se vaan tuntuu aina niin paskalta se nega :( mä en ees seuraa noita muita ketjuja enää kun menee hermot muuten :D

Beisla, toivottavasti tuhrut ja menkat jää tulematta ;)

Mariskalle ihania loppuraskaiden hetkiä <3

Katjusha, oho! Onpa ovis aikaisessa :o

Minni, kyllä se siellä on tiukasti kiinni <3

Niin ja mulla tosiaan ilmeisesti eilen oli ovis, toissapäivänä oli seksiä ja varmaan viel tänään. Mulla on jotenki niin kumma fiilis tän suhteen, ei kuitenkaan onnistu. Ja saa vaan kattoa kun muilla on onnistuu mut oon jotenkin noussut tän yläpuolelle ajoittain onneksi mut nyt jotenkin tuntui tositosi pahalta. Mut joo. Näillä mennään :)

Ilpuri kp18/n.31 yk24

Takaisin