Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri,
no sitte lähetään liki käsi kädessä piinapäiville.
jos tää menee yhtä upealla kaavalla, kun viimeksi, kierron pituudeksi muodostuu 22. Toivotaan että ei. Huoh. Tässä sitä nakerretaan uskoa luomuplussaan ja johdatellaan munasolupankille.

Ilpuri, mulla on ihan samat fiilikset. :/ muiden puolesta jaksan olla optimisti mutta en enää omasta puolestani, oli käytössä mitä apukeinoja tahansa. Ei vaan jaksa enää toivoa ja pettyä. Ja tosta etomisesta oviksen aikaan, mulla oli sitä viimeksi silloin kun alettiin yrittämään eli ekoissa luomu kierroissa. Liittyy kai jotenkin hormoneihin...?

Mimmu, jospa pääsette inssiin ja se toisi plussan :) ootteko ivf-hoitoa ajatelleet vaihtoehtona?

Katjusha, toivotaan pidempää kiertoa sinne! Itse asiassa ainakin 9 kk kestävää ;)

Beilsa, no eipä tuo aluksi mitään. Sit myöhemmin kun kysyin, ni sanoi, et mähän sanoin et mun tavara on priimaa :D

Pipanat, voimia sinne <3

Nyt aloin miettimään, että taidan kysäistä lääkäriltä lähetettä aukkariin, viime kerrasta on jo vuosia aikaa ja silloin oli oikea putki tukkeessa.

Ovista aloin tänään tikuttaa, eilen alkoi oikealla puolella muniksissa kuhina oloista päätellen.

Muurahainen kp 7/29, yk 24

Larissa, meillä mies on ollut alusta lähtien hoitoja vastaan. Itse jossain vaiheessa alkoi puhua inssistä, kun se maksaa "vaan sen" 300 eksua kierto. Että voishan niitä kokeilla. Periaatteessa se ei varmaan ole edes ivf:ää vastaan enään mutta me joudutaan yksityiselle mun iän takia ja joudutaan maksamaan itse kaikki. Mä haluaisin edes yhden kokeilla mutta katotaan nyt miten asiat etenee, kun mennään ensikäynnille.

Sulle piti vielä sanoa, että ei kannata huolehtia siitä lähtikö se munasolu liikkeelle vai ei. Mä väitän, että normisti jos plussa tulee niin kyllä se oviskin tapahtuu :)

Meikä on porukan nestori :cool: Kerron, että mieheni täytti vasta 40 vuotta... :woot:
Siksi nielen pettymykseni kiertoni suhteen. Tässä iässä keskenmenon riski alkaa olla jo kohtuuton, joten siksi käytän lahjamunasoluja, jos lompakossa vaan on/olis rahaa..

Että muitakin ikätovereita löytyy. Onko teillä ennestään lapsia? Mietin johtuuko tää tärppäämättömyys nyt iästä. Ekaa lasta aikanaan yritettiin reilun vuoden. Toinen toka kierrosta ja kolmas ekasta... Uskomatonta. Nyt eri mies kyllä.

Muska, meillä on esikoinen 3v ja silloinkin yritettiin 9 kk. Mulla on tämän yrityksen aikana ollut 2 keskenmenoa ja yksi kemiallinen. Mä mikään nuori ollut esikoista yritettäessäkään mutta eiköhän nämä ongelmat johdu nimenomaan iästä.

Meillä ei ole lapsia, eli lapsettomuus on todellisuutta, ellei tänä keväänä tärppää. Aikanaan olin ajatellut, että olisi kiva, jos lapsilla olisi sisaruksia. No, ei taida siihen olla enää mahdollisuuksia, mutta ajetaan tämä polku ja katotaan sitten, jäätiinkö kahestaan.

Mimmu, ok koitan olla sillä asenteella että ovis on tapahtunut oli oloja tai ei :) ja on kyllä kallis paukku ivf jos ei pääse julkiselle :( mutta kun se yksi kerta voisi tuoda sen ihmeen!

Muska kyseli ikää, mie olen kohta 29 ja mies 30, esikoista yritetään. Vanhoja ei vielä olla, mutta aina polilla jaksavat iästä muistuttaa että kohta sillä on merkitystä. Ihan kuin ei itse tiedettäisi ja siksi ollaan apua haettu...

Teillä on niin paljon asiaa ettei meinaa millään perässä pysyä.. :D

Tyttötiikerille kovasti tsemppiä jatkoon. Nuo on hankalia ja vaikeita asioita, mutta parempaa tulevaisuutta sinne toivottelen. :)

Murkku mun mielestä se vasemman puoleinen oli aavistuksen tummempi. Jaka tapauksessa hyvältä vaikuttaa sen tuloksen suhteen. :)

Larissa mää ainakin uskon sun oviksen tapahtuneen ihan mallikkaasti. Me muut uskotaan sun plussaan niin paljon, et usko vaan sit niitä kahta viivaa jotka r-testiin sit ilmestyy. :)

Plussatuulia kaikille!

Muska, mä oon just täyttänyt 31 ja mun mies 47. :grin

Larissa, ihan hassua, mä oon ajatellut et sä oot ollu joku 24 ja vaikutat "mun ikäiseltä" Hassua etä olitkin jo noin "vanha" :grin

Nää iät on muutenkin hassuja kun ei kirjotus tyylin perusteella oikein voi sanoa mitään, ei yhtään voi arvata ellei tule jotenkin kirjoituksessa ilmi

Täällä minä 28 ja mies täyttää tänä vuonna 30. Ei oo polilla iästä vielä mainittu, mutta toki sairaanhoitajana itsekin riskit tiedän.

Nämä nykyiset menkat ei meinaa loppua. Nyt kp 6 ja edelleen vuotaa ihan reilusti. Ja vatsaa juimii. Pöh.

Hileinen kp 6 yk 17

Takaisin