M
Muska
Vieras
Me yritettiin exän kans ensimmäistä vuos ja kävin gynellä joka määräs jotain hormonia tukeen ovulaatiota tai jotain. En muista ku siitä aikaa yliv10v. Gyne sano etten ovuloi joka kk. No ennen ku ehdin aloittaa lääkkeen olinki raskaana. Ja kaks muutakin lähteny luomusti. Nyt uus mies ja toiveissa yhteinen lapsi. Kävin nyt gynellä ja sano et kaikki näyttää ok. Myös miehen simpat tutkittiin ja tulos normaali. Tää ikä vaan nyt mietityttää. Ja nyt yritystä yli puoli vuotta takana.
Ootteko te huomannu mitään iän tuomia muutoksia? Mulla viime kierrossa oletetun ovulaation jälkeen nännipihat laajeni tosi isoiks ja tummuivat vähän. Ajattelin jo tärpänneen. Nännit edelleen valtavat et mietin mistä moinen johtuu...Niin ja menkat kesti nyt vain 2pvää ku yleensä 4pvää...
Ootteko te huomannu mitään iän tuomia muutoksia? Mulla viime kierrossa oletetun ovulaation jälkeen nännipihat laajeni tosi isoiks ja tummuivat vähän. Ajattelin jo tärpänneen. Nännit edelleen valtavat et mietin mistä moinen johtuu...Niin ja menkat kesti nyt vain 2pvää ku yleensä 4pvää...
Last edited by a moderator:
mutta iästä keskustelitte ja minä olen 29 ja mies 30.