Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, ensin meinasin sanoa että ei ole eroa mutta sittenkin näyttää että A olisi himpun verran tummempi. Eli oli tulos kumpi tahansa niin sehän meni juuri oikein :) onnea!!

Maggie, kiitti sullekin kun kerroit oman folli-kokemuksesi :)

Minni, hihii oo just dpo 5-6 vapaalla niin sama ostaa minipullo punkkua. Siitä saa just sen 2 lasia ;)

Mrsc, toivotaan että täti jää teille tietymättömille ja tulee plussa :)

Mun silmään A on tummempi kuin B :)
Meillä onnistuu tallettelut joka päivä kun kumpikin kotona tällä hetkellä :)

Ärsyttää kun kipuilua on mut ei ovista. Ensi perjantaina on lääkärille soittoaika. Sit selviää jatkot. Meidän tk ei voi ultrata kun ei laitetta. Yleensä lähettävät yksityiselle. Enkä tiedä voiko mitään tukilääkkeitä määrätä ilman ultraa?

Samanvärisiltä näyttää mun silmiin Murkku, eli jees :happy:

Maggie, en mä uskalla :bag: katellaan sit perjantaina, jos sillon ei oo tuhrua niin sit testaan!

Wheelchair Mama, teillä on kova tahti, parempi toki niin :p meillä ei kyllä jakseta tuollaista tahtia kuin viikko, mutta kuhan on oikea viikko niin eipä sillä väliä.

Mrsc: Meil on yleensä kerta päivässä :) joskus harvoin on pitempi väli. Ollaan 5 vuotta oltu yhdessä ja aina sama tahti. Kai me sit ollaan sen tyyppisiä et kaivataan sellaista läheisyyttä paljon :) Tottakai menkka-ajat jne. ollaan ilman.
Olisin kiinnostunut tukilääkkeistä? Löytyykö jotain kattavaa sivustoa liittyen aiheeseen?
Esim. jos vika on kiinnittymisessä mitä kaikkea sen hyväksi voi tehdä?

WM kp 10-12 yk6

Wheelchair mama, itse en ainakaan ole löytänyt yhtä yksittäistä kattavaa sivustoa josta löytyisi kaikki tarpeellinen tieto. Lääkkeellinen apu kiinnittymiseen on lugesteron, jos oma keltarauhashormonin tuotanto ei ole riittävä. Mm. Vehnänalkioöljy koko kierron ajan parantaa kohdun limakalvoa ja näin kiinnittymistä. Punaviini dpo 5-7 tienoilla lisää verenkiertoa kohdussa ja saattaa auttaa kiinnittymisessä. Samasta syystä käytetää myös aiemmin mainitsemaani ananasta dpo 1-6. Vadelmanlehtitee oviksen jälkeen piti myös auttaa jotenkin kiinnitymisessä. Tässäpä muutama "kikka" :)

Muurahainen: Olen kahden vaiheilla joko se A on iha hitusen tummempi tai saman väriset mutta väliäkös tuolla kun positiivistä on kummatkin :p Onnea!
Ja onneks r ja o testit ei ihan tommosia ole ;)

Lucky kp 44 niin katon viellä tämän ja jos ei ala niin alotan terolutin. Miulle kp 44 on koko elämäni pisin just ennen letro kiertoa ku oli luomu ja nyt letrojen jälkee luomu ni kyllä venyy :D

hyvä että tuli hyvä tulos muurahainen siinä testis mun silmää A on tummempi ku B ja oon vast itken silmät päästä et näkö ei ol ees paras mahollinen.

tsemppiä tyttötiikeri jatkoon, inshaAllah asiat selviää ajan kanssa.

huoh mikä ilta, enpä ol vähää aikaa itken tällä taval. no syyn voiki moni jo arvata joka mut on tunten tääl pidemmän aikaa. josko tästä kohta menis nukkumaan jos vaik rauhottus ja sais unella paremman olon (vaikka tuskin onnistuu nukkuminen ees)

Hei pitkästä aikaa ihanat! ❤️
Ensinnäkin, Maggie, Mannikka, Viipsukka ja Minni! Voi hyvä tavaton, niin ihania uutisia! :excited001 Aivan mielettömän paljon onnea ja tonneittain extravauvapikaliimaa ja tarrasukkia mukaan!!!:talk017:talk017:talk017

Luckyn ultra meni siis hyvin? Tuntuu niin pahalta miten ukkos sua kohtelee...:sorry: :hug013

Tyttötiikeri, paljon tsemppiä tulevaan! ❤️ Joillakin auttaa jo se että asuu eri osoitteissa. Suuren suuri halaus!:hug013

Kaakaolle pahoittelut negasta, on se vaan niin väärin.... Suuren suuri halaus!:hug013

Gatusa, kuinka kälysi voi? Ensimmäinen operaatio meni siis hyvin, mutta leikataan lisää? Näin nopeasti!?! :eek: Hui kamala! Ja ihanaa, että pääsit esikon kanssa juttelemaan! :')

Hileisellä nyt tuntuu olevan harvinaisen huono tuuri... Jaksamista ja voimia! :hug013

Larissa, pahoittelut endosta... ❤️ Mutta eikös siellä käynnillä muuten mennytkin hyvin? (Reilu 3000 viestiä tullut luettua putkeen, niin voipi sattua enempi ja vähempi erheitä )

Missä vaiheessa Katjusha taas menikään? :shy:

Toivottavasti Haikaran tilanne selviää pian ❤️

Murkulla tasavärisinä näkkyypi minust nuo värit, onnea! ❤️

Beisla, ammuin sun tädin raketilla kuuhun, eikä se löydä sieltä takasin...:angryfire

Anteeksi, jokaiselle ol jotain sanottavaa, mutta ei tuo muisti riitä mihinkään.... Täytynee käydä ostamassa jostain muistitikku tai -kortti tuonne korvien väliin....
Uusille tervetuloa ja pikaista plussaa! :talk017

Nyt sitten kaikki naiset rakkahat ketju tyhjäksi viimeistään ensikuussa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Rakkauwella Myy82

Myy, kiva että käyt moikkaamassa :) mitä sulle kuuluu?

Mulla on sellainen olo, että en ole ehkä ovuloinut :( O-testiin tuli mojova plussa toissapäivänä, oli etovaa oloa eilen niin kuin yleensä oviksen aikaan ja eilen aamulla kohdunsuu oli ylhäällä ja pehmeä, mutta tissit ei ole kipeytyneet niin kuin yleensä mulla käy heti oviksen jälkeen. Aamulämpökin oli matala, mutta siitä ei voi paljoa päätellä, kun en ole muuten tässä kierrossa lämpöjä mitannut ja yöunet oli katkonaiset. Hämää kyllä kun ei tiedä onko olot letro-kierrossa oviksen jälkeen erilaiset luin luomuna.. Kyllä harmittaa, jos letrot kasvattaa hienon follin, mutta munasolu ei irtoa :(

Hei tosta vadelmanlehtiteestä, en ehkä hirveesti jois oviksen jälkeen.. Sitä ei nimittäin saa juoda alkuraskaudesta kun saattaa aiheuttaa keskenmenoja.. Mutta alkukierrosta oon juonu itekin , vahvistaa kohtua :)

Larissa toivotaan et muuttuneet oireet johtuu vaan letroista, eikös siulla oo verikoe vielä?

Myy kiitos :)

Mannikka, oliko se niin että sitä pitää alkukierto juoda... Ei voi kaikkea muistaa :D

Ja juu toivotaan että tämä on letrojen tekosia. Ensi viikon maanantaina käyn verikokeessa tarkistuttamassa progesteronin niin silloin viimeistään selviää. Ihan erilaista piinaa kyllä nyt kun ei edes tiedä onko ovuloinut... :mad:

Larissa luulis kyl et o+ jälkeen oisit ovuloinu jos ennenki oot.. Tai voishan se ovis olla viel tänääki periaattees!

Larissa luulis sellasella plussalla ovuloineen! Ehkä oireettomuus johtuu letroista :) Ja onhan joka kierto muutenkin erilainen! Eläpä hättäile vielä <3 onneksi pääset sen kuitenkin varmistamaan vielä!

Kiitos Minni ja Mannikka :) juu yritän olla hätäilemättä mutta vaikeaa on kun oon niin malttamaton :D pitää yrittää vielä saada mies tänään innostumaan, jotta saatais varmisteltua jos ovis onkin vasta tänään.

Anteeksi pelkkää omaa napailua mutta pakko saada purkaa jonnekin... On niin matalalentoa olossa ja mielessä... Eilen laskin että mikä kp menossa, tänään 28/28-30. Aamun testi puhdas nega, muutenkin huono yö takana niin tuntui että sattui tosi kovaa vaikka tää kierto onkin ollut tjot-merkeissä.

Nyt ymmärrän todella miksi monet teistä eivät halua olla mukana noissa "Raskaaksi 2016 jne" ketjuissa. Huonon yön ja nega testin jälkeen kurkistin tuonne ketjuun ja eka viesti oli et "en voi uskoa tätä todeksi" ja yk 1 menossa :smiley-angry003 Eihän se ole minulta pois mutta kyllähän se vain otti päähän... Voin vain kuvitella teidän pidempään yrittäneiden fiiliksiä, minulla kun on moniin verrattuna vielä vähän yritystä takana (8/15).

Seuraavaksi mies nousi ylös, tuli hassu ilme kasvoilla luokse ja selitti unensa: olin pyytänyt laittamaan käden mahani päälle ja siellä oli tuntunut potku... Itkuksihan se meni ja mies parka oli ihan hämillään että mitä tapahtu...

No, kyllä tästäkin vielä noustaan...

Takaisin