Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Puhvis, pahoittelut negasta :(

Hileinen, varmasti ottaa koville myös parisuhteen kannalta lapsettomuus. Tsemppiä!

Larissa, miulla plussakierrossa oli luomuovis 28mm jos kasvoi niinkuin olettaa saattaa. Eli toivotaan parasta myös sinne! :)

Minni, mahtava viiva jo! :)

Muurahainen: Muakin alkoi jännittää tuo teitin kotitesti. Minkälainen homma se on ja miten tarkan tuloksen antaa? Mittaako määrää, laatua?

Hileiselle paljon voimia!

Puhvikselle pahoittelut neagasta!

Minni, vau mitkä viivat!

Jellis, beisla, se paperiin jäänyt ruskeahko valkovuoto ei ole sen dpo8:n jälkeen toistunut. :wideyed: Mulla on jellis kerran nyt viime kesäkuussa ollut kiertohäiriö, jossa vuoto alkoi dpo 6 tuhruna, välillä ihan runsaanakin ihan menkkoihin asti. Mutta silloin oli gynen mukaan ollut joku hormonihäiriö, epäilen itse keltarauhasen häiriötä. Mutta nyt, tää on ihan kummaa, muniksia ja kohtua kramppailee ajoittain, lähinnä iltaa kohden. Mutta ei vuotoa, menkkoja edeltäviä kramppeja mulla on yleensä puoli päivää ja nyt tätä on jo nyt... Syyttäisin muuten keltarauhasta, mutta entäs tuo kohdun jomotus? Äh. Kaikki on todennäköisesti mun päässä. Nyt en anna itseni toivoa, tää voi olla mitä vaan. :shifty:

Mrsc kp24/27 dpo10, yk10, 1. Letrokierto

Mrsc, krampit johtuu kiinnittymisestä ja siksi se tuhrukin loppui ;) kohta pääset plussaamaan Minnin vanavedessä ;) koska testaat? ;)

Murkku, joko miehesi teki sen testin?

Weelchair mama, hyvä että tallettelut on kunnossa jos ovista pukkaa lähi päivinä. Meillä ei ikinä onnistu noin tiuhaan tahtiin, joka toinen päivä on jo hyvin :D työvuorot menee aina ikävästi ristiin :/

Nenna, kiva kuulla että mega follillakin voi onnistua :)

Ajattelin huomenna aloittaa taas ananaksen napostellen dpo 6 asti :D ei siitä haittaakaan voi olla ;)

Larissa: follit kasvaa tosiaan joskus hitaammin ja joskus nopeammin. Mulla on esimerkiksi ultattu yhdessä kierrossa KP 10 ja KP 15 ja follien koot olivat silloin 14 mm ja 19.8 mm. Kasvuvauhti oli siis vain noin milli päivässä. En tiedä onko liian isolle follikkelille joku raja, mutta jostain olen lukenut, että 18-24 mm kokoa pidetään ideaalina ja isommissa follikeleissa on riski muuttua kystaksi.

Mulla on kyllä muutenkin vaihdellut nuo koot vaikka kuinka ja paljon. Tässäpä muutama perättäinen ultrattu kierto:

KP 9: 14 mm (luomukierto)
KP 9: 16 mm ja KP 11: 20mm (letrokierto yhteensä kolmella tabletilla)
KP 10: 14 mm ja KP 15: 19.8 mm (letrokierto yhteensä viidellä tabletilla)
KP 9: n. 19 mm (letrokierto yhteensä kolmella tabletilla)
KP 11: ovulaatio käynnissä (letrokierto yhteensä kolmella tabletilla)
KP 9: 13 mm (letrokierto yhteensä kolmella tabletilla)

Mrsc kiinnittymistä!! ;)

Murkun testiä myös odotellaan!

Larissa toivon niiiiiiin niin paljon, että teillä kävisi säkä nyt! ;) Juo lasi punkkua dpo 5-6 ;)

Folleista niin mulla oli tosiaan siellä gynellä se johtofolli 17mm ja seuraavana päivänä sain o-testiin plussan :)

Putipuhdas nega testattu dpo 13 aamusella. Nyt vaan ylihuomista menkkojen alkua odottelemaan :( Meinaa vähän ottaa päähän nyt kyllä. Kymmenes letrokierto siis starttaamassa. Toivottavasti saatais nyt se inssi niin pääsis edes vähän lähemmäs IVF:ää. Minkäänlaista luottoa ei tahdo enää olla pelkkiin letroihin tai inssiinkään, kun ei se edes meidän tilanteessa kuulemma mitenkään paranna mahdollisuuksia kotikonsteihin verrattuna. Hohhoi!

Heippa naiset!

Ensinnäkin suuret onnittelut Minni! Upeeta että digissäkin noin hyvät lukemat!

Onnea muillekin jos plussia on tullut. Vähän huonosti oon lukenut nyt ketjua..

Tulin nyt sanomaan heipat teille. Me päädyttiin nyt siihen tilanteeseen miehen kanssa että se rupee etsimään omaa kämppää. Ajatuksena nyt siis se että ainakin jonkun aika asuttais erillään ja molemmat rauhassa miettis mitä haluaa jatkossa ja mitä on valmis tekemään sitten sen eteen.

Mä olen päässäni jo aika hyvin käsitellyt tän asian niin nyt on lähinnä helpottunut fiilis, vaik tottakai välillä iskee epävarmuus ja haikeus. Mut uskon et tää on nyt se mitä mä tarvitsen.
Ehkä joskus palaan tänne mut silloin tosiaan toivon ettei KUKAAN teistä enää roiku täällä vaan viettää ihanaa vauvantuksuista elämää! Toivon teille kaikille kaikkea hyvää! ❤

Tiikeri kiitos! Voi juku, hyvä jos olette saaneet asioita selviksi omissa päissä ja ratkaisu on molempia palveleva! Paljon tsemppiä tuleviin koitoksiin ja kaikkea hyvää minne elämä teitä ikinä viekään <3 tulehan poikkeemaan täällä kertomassa kuulumisia!

Minni, pitääpä koittaa punkku kikka vaikka olenkin enemmän valkoviinin ystävä :D

Dolcetti, kiitos näkökulmasta :) nähtäväksi jää mikä on tämän kierron kohtalo...

Muska, ananaksen (ja etenkin ananaksen keskiosan) sisältämän bromelaiinin pitäisi jotenkin auttaa kiinnittymisessä. Eli dpo 1-6 syödään kokonainen ananas (osissa tietty) :D olkoot humpuukia mutta ananas on hyvää ja ei siitä haittaakaan voi olla :) toi bromelaiini lievittää jotenkin myös tulehduksia eli mun endoon se on siinäkin mielessä hyvä juttu :)

Kaakao, pahoittelut :( tulisi teille jo se ivf pian niin pääsisitte plussaamaan! Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa ja perseestä??? :(

Tyttötiikerille tsemppiä jatkoon. Varmasti oli paras ratkaisu, sillä olet asiaa jo pitkään pohtinut <3

Larissa ja Minni, voi että kun oliskin :nailbiting: Meinasin testata aikaisintaan perjantaina dpo13, mutta jos maltan niin odottelen sunnuntaihin. Lauantaina pitäisi tädin tulla, jos aikataulussa on.

Tyttötiikeri, tsemppiä jatkoon! Varmasti oikea päätös kun olette niin pitkään jo miettineet. Ehkä uusi suunta tuo jotain uutta ja ihanaa elämääsi! :) <3 <3 <3

Puhvis, pahoittelut negasta, Kaakao kanssa. Tosi pa*kaa... Miks ihmiskeho taistelee vastaan noin kovasti?! Plussatuulia myrksyn lailla ensi kiertoon!! Jos ei nyt ihmettä vielä tapahdu.

Mrsc, testiä kehiin. Aika hyvältä kuulostaa oireiden suhteen. Ja noin pitkällä jo dpot! :) Anna mennä!

Tosta follien koosta, ni mulla oli ultratessa maanantaina 10mm ja siitä viikon päästä maanantaina ovisplussa eli jos kasvo 2mm/pv ni ois ollu sit 24-26 mm irrotessaan riippuen, irtosko heti seuraavana vai sitä seuraavana päivänä o-plussasta.

Voimia, tsemppiä ja suuuuuren suuri plussapuhuri tähän ketjuun! :)
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++ :)

Kaakao pahoittelut negasta, ihan tyhmää! :(

Tyttötiikeri, ikävää että jätät meidät, mutta tsemppiä tulevaan! <3 <3 aika näyttää miten käy. <3

Täällä testi tehty. Voin sanoa et toi ovis ja r-testien teko on hieman helpompaa.
Tässä testissä ensin tavarat kuppiin, sitten ootellaan, sitten pipetillä pari tippaa kasettiin, taas ootellaan, sitten yhdestä purkista tippa sitä ja toisesta pari tätä ja sitten vertailtiin värejä.

Teenpä nyt gallupin, onko jompikumpi A tai B tummemman värinen kuin toinen, vai onko samanväriset?
ImageUploadedByVau Foorumi1453230624.124916.jpg

Takaisin