MrsC, voihan oireet olla mitä vaan mutta ainakin kaikki on vielä mahdollista. :) Mutta tosi hyvä että tuhru loppui. Mulla pitäisi näköjään tädin tulla samana päivänä!
kaakao, pahoittelut negasta. On tää vaan niin raskasta. Mullakin on usko mennyt että pelkillä letroilla onnistutaan, mietin mitä muuta mussa on vikana.
Tyttötiikeri, kiva kun tulit moikkaamaan vielä. Rankkoja tuollaiset päätökset mutta olette te pitkään jo yrittäneet korjata tilannetta. Uskon että kaikki vielä kääntyy sulle parhain päin vaikka alku on varmaan vaikeaa.
muurahainen onnea hyvästä tuloksesta! Minunkin mielestä A on ehkä hitusen tummempi kuin B. Mitä sun mies tykkäs kun sai tuloksen?
WheelchairMama, loppukierron tukilääkkeen (esim. lugesteron tai terolut) voi määrätä ilman ultraa, mutta jos ovulaation tueksi haluaa lääkkeen (letrozole, clomifen) niin siihen tarvitsee ultran.
Myy kiva kuulla susta!

Miten siellä menee?
Larissa, tissikivun muutos voi kyllä olla letrojen aiheuttamaa. Mulla ei ole eläessäni kipeytyneet koko tissit, pelkästään nännit pari päivää ennen menkkoja. Mutta muutamassa ekassa letrokierrossa tulikin tissikipu noi viikko ovulaation jälkeen. Uskon että oot ovuloinut ellei toisin todisteta!
PiPaNat voimia.

Joskus vielä uutiset tulee juuri väärään aikaan. Mulla jäi noissa "vuosiketjuissa" käyminen senkin takia että porukka vaihtuu niin nopeasti, tuntui etten ehdi tutustua kun jo plussaavat enkä kuitenkaan pääse jatkamaan jutustelua raskausketjuissa.
On. Aamulla oli jonkin verran jo kunnon menkkakramppeja vaikka vielä kolme päivää tädin tuloon. Ei vielä näy tuhrua, huomenna tai perjantaina odotan sitä.