Mimmu, missä vaiheessa sulla on kierto? Oliko nyt jotain lääkkeitä mukana?
puhvis, kuulostaa kyllä lupaavalta sun valkkari, etenkin jos se poikkeaa normaalista. :)
Ilpuri haha, mahtava kertomus sun miehen "yllätyksestä" mutta ihanaa että jaksoi lopulta järjestää. Kuulostaa tosi herkulliselta.
MrsC, onpa outoa, mutta oli siinä edellispäivän testissä kyllä toinen reuna tosi tumma. Varmaan se sitten oli lh-huippu.
Hileinen, tsemppiä piinailuun.
Helinäkeiju, oikeastaan mulla ei ole 100% varmistettu että ei ole pco:ta, kun ei ole ikinä ultrattu ovulaation aikaan tai sen jälkeen. Mutta gyne piti epätodennäköisenä, ja klinikan lääkäri taas sanoi että voidaan kyllä tutkia jos haluan mutta hänen arvionsa mukaan maksaisin turhasta. Letroista kun voi joka tapauksessa olla apua, ja niin sainkin ne ilman kummempia tutkimuksia ja olin tyytyväinen.
Haikaranyytti, ihana sun mummo, tollasia tukijoita pitäis jokaisella olla enemmän.
Jellis, no tosiaan mulla on tullut vuotoa vain kerran viidestä (ohi menneestä) letrokierrosta, joten tuskin on varmaa että juuri letroista johtuu. Samalla annoksella oon syönyt koko ajan. Ehkä siellä jokin yritti kiinnittyä ja heitti itsensä irti, mene ja tiedä. Ehkä syyllä ei ole merkitystä enää. Ei kai sunkaan vuotoa voi varmasti pitää letroista johtuvana ennen kuin täti tulee tai jos ongelma toistuu.
Mutta sehän tässä on pahinta kun ei ole takeita tuloksesta, ei vaan tiedä miten käy. Välillä tuntuu jopa että olis helpompaa jos tietäisi että jää lapsettomaksi, kunhan ei tarvitsisi elää koko ajan toivossa/epätoivossa ja epätietoisuudessa. Tai vaikka siihen menisikin vielä vuosi, kunhan vaan saisi tietää milloin se tapahtuu. Mutta kun ei.
ninukki kiitos, hyvä tietää jos kerran lääkkeet aloitetaan jo noin aikaisin, niin varmasti meidänkin pitää mennä jo tämän kierron loppupuolella. Huomenna sitten soittoa klinikalle! Mä oon miettinyt ihan samaa, että miten pää kestää odottamisen. Fyysinen puoli mua ei jaksa jännittää. Ja mulla nyt ei ole missään vaiheessa ollut mahdollista saada lasta alulle romanttisesti rakastelemalla, niin rankempi hoito ei siinä mielessä hätkähdytä.
PiPaNat, kiitos tarinastasi. Uskon todellakin että kaikki kärsimys on lopulta sen arvoista.
muurahainen höh, pahoittelut.

Olis kyllä saanut tulla jo kunnon viiva.
Larissa, sulla on kai kohta eka letrokuuri ohi? Onko tullut mitään oireita/sivuvaikutuksia, muuta kuin se kivun puute?
Soma, sullahan alkaa olla la lähellä! Mikä siellä on vointi?
Maggie, onhan se iso asia lopulta päästää suustaan. Ehkä ihan hyvä tosiaan jos onnistuit salaamaan ainakin osittain. Voi olla helpompaa kertoa rauhallisemmassa tilanteessa.