Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jep jep, toivottelen parempaa onnea jälleen muille, esim Muurahaiselle, että nähtäis taas positiivisia uutisia täällä.
Mulla on ollu itku herkässä, no niinpä se lähti ruskea vuoto tulemaan. Menossa 10 dpo, ja jos huomenna kp 1, niin tämä kierto oli ennätykselliset 23 päivää. Että ei sitte toiminut mulle tuo aikainen ovis. Hohhoi, eiku uutta kiertoa päin!!

Katjushalle pahoittelut tyhmän tuhrun saapumisesta. :( eiks noi hiton tuhrut ja tädit vois jo jättää meidät rauhaan?!? :(

Pahoittelut katjusha jos se vuoto nyt alkaa :( mulla oli kans viime kierto luomuna 23 pv ja lutiksen pituus vaan 10 pv.

Haikaralle myös halauksia <3

Larissa, höh, sullakin :(...!
Meitsillä on vaihtoehtona vaan jatkaa tätä luonnonlääkintää ja ruokavaliota. Mä vaihdoin viime kesänä työpaikkaa hyvin vaativasta ja stressaavasta vähemmän kuormittavaan, eli mitään sellasta ei pitäis nyt olla, maratontreenitkin jätin 2014, harrastelen muutaman kerran viikossa huvikseni ... En enää keksi mitä voin tehdä :( Mulla on ti ja ke iltana hoitokäynnit tulossa, että ainakin healingiin oon varautunut. Onko tää nyt sitä lapsettomuuspolun "saattohoitoa" sitten - en tiiä. Mutta masentavaa on.

Kyllä todellakin toivoisi, että tämän ketjun tuhrut ja muutkin vaivat muuttaisi johonkin ihan muualle :(

Pahoittelut Katjusha!

Todellakin, tuhrut ja muut väärin ajoittuvat kierrot ja muut häröt pois ja plussat tilalle!

Katjushalle iso tsemppihalaus! <3 <3 <3 Olisitte niiiiiiin ansainneet pysyvän plussan. Oot kyllä tehnyt kaiken ja enemmänkin. Miksi ei onni voi jakautua tasaisemmin, kysyn vaan????

Haikaranyytti,voisit ehkä vielä uudelleen puhua miehes kanssa siitä että se tulis visiitille. Oikein painottaisit sitä, kuinka TÄRKEÄÄ se on sulle. Ja kunnon keskustelut päälle. Jospa se heltyis ja ymmärtäis, kuinka koville se sulle ottaa.

Katjusha :( voi ei..

Haikaranyytti, voithan sä ottaa ton ulkomaanreissun myös lomana lapsettomuudesta, saat vapaa-aikaa täysin ilman kierron ja oireiden miettimistä ja saat vähän aikaa keskittyä itseesi ja tekemiseesi kun sitten vauvan tultua keskityt siihen ;)

En enää muista, oonko täällä kertonu, miten meillä pikkuneiti tarttui matkaan. Olin siis syönyt ehkä n. 4 kk lisäravinteita. Mun vanha työprojekti päättyi, enkä suostunut heti alottamaan uudessa, koska koin että haluan pitää vähän lomaa. Oli tanssiporukan kanssa varattu jo keväällä lomamatka etelään (mun eka etelänmatka), joka osui sitten tähän 3 viikon jaksoon, jolloin lomailin ennen uuden työn aloittamista. Lomamatka oli yksi syy, miksi en halunnu mennä esim. viikoks töihin ja olla heti viikkoa pois. Lomailtiin siis kolme viikkoa, josta yks etelässä. <3 Heti sen jälkeen aloitin uuden työn, seuraavalla viikolla kävin lääkärillä hakemassa diagnoosin ja lääkityksen kilppariongelmaan ja lisiksiin, alotin lääkityksen ja sit vahinko kävi. Aattelin ettei me mitään ehkäisyä tarvita (ei ollu) ku ei tähänkään mennessä oo mitään tapahtunu. Ovis on näillä main mutta ei siitä tarvii välittää. Ei toi kilpparilääkitys voi näin nopea olla (olinko sitä ehkä kaks päivää syöny). Olin käyny just jäsenkorjauksessakin. Eli ei tiedä, mitkä kaikki näistä tosiaan vaikutti sitten lopulta raskautumiseen, vai oliko kaikilla osuutensa. Raskaustestin tein vasta kp 44 (normaalikierto 28 pv) raskauden poissulkevana tekijänä...olin 150% varma että menkkoja ei kuulu kilpirauhaslääkityksen takia, että ois sekoittanut kierron. Kiinnittymisvuotoakin tuli, mutta luulin sitä aikaiseksi menkkojenaluksi, jotka ei sitten jatkuneetkaan.

Tämä vähän niinku tsempinpoikasena muille...esim. Haikaranyytti vois yrittää ottaa nyt vaan rennosti ja unohtaa koko lapsenteon koko reissun ajaksi ja palata fressinä naisena taas reissun jälkeen (jos siis ei tärppää ennen). :cat::Heartred

Ja läppäähän heitettiin turkintuliaisesta.... :grin

Muokattu viimeksi:
Diabolicat, mahtava tarina :D <3

Nähtävästi mulle letrot aiheuttaa siis pientä kuumetta ja lihaskipuja. Ensin aattelin että johtuu menkoista, mutta nyt on kolmas päivä tätä ja kolmas päivä letroja. Noooo kyllä tätä muutaman päivän kestää, kun syy on hyvä :)

Larissa kp 5, letro-kierto 1

Beisla 10 viikkoa olis vielä h-hetkeen matkaa :) Vointi on vaihdellut aika paljon. Väsymys ollut rv 20 saakka mukana ja liitoskivut ovat pahentuneet loppua kohden. Kaikki fyysinen rasite saa kivut pahenemaan. En ole enää töissä ja äippäloma alkaa tämän kuun lopulla. Mutta Nennallekkin taisin tuossa joskus kirjoittaa,että kaikesta huolimatta olen koittanut nauttia raskaudesta :)
Muistanko okein,että te pääsitte hedelmöityshoitoihin ? :) Tää vuosi vois olla se hedelmällinen vuosi kaikille ☺️

Soma, siellä ollaankin jo pitkällä <3 tykkäys siis sille ja ei sun vaivoille :D kaikkea hyvää loppuraskauteen :)

Haikaranyytti, hyvä kuulla että sullakin on ollut samaa :D lääkeselosteessa nuo lueteltiin harvinaisina oireina niin en ensin uskonut että ne voisi olla letroista.

Larissa: aa mie en enää muista mitä selostees sanottii :D mut samaa oli ja miul veti alaselän ihan kunnolla kipiäks mutta kyllä mahd avun takia kestää tuommoset pikku sivuvaikutukset ;) niku itekki sanoit :p
Pitää kahtoo onks seuraavas letro kierros mimmoset tuntemukset ku isompi ja pitempi annos.

Huh, tuleehan se ovis ajoissa, luulin jo että ei tuu kun tikut ei tummunu, mutta tänään sitten tällänen :rolleyes:
IMG_20160110_212314.jpg

Jokohan me päästäis tähän plussa-aaltoon mikä täällä on?!?!? :happy:

Tsemppiä kaikille! Ja Onnea kaikista plussista! :)

Pahoittelut negoista, tuhruista ja menkoista :sorry: Toivotaan että 2016 on meidän kaikkien tärppivuosi!!! :happy:

Mami kp 15/26-28 yritystä 1v 8kk ilman ainuttakaan plussaa

Pahoittelut kaikille täedistä ja tuhruista ! Murkku kyl se viel plussaks tummuu uskotaan niin...
Napaa... pregnyl pistetty eilen aamupäivällä klo 11 talletettu eilen illalla, tänään ja varmaan viel huomenna. Olot alkaa oleen aika ovismaiset limoja ja lämmönnousuu... Olisipa tää vihdoin the kierto meille kaikille

Takaisin