Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viimeinen inssi meni hyvin. Kipuja oli eilen jonkin verran niin päättelen oviksen olleen alkuillasta. Toivottavasti simpat ehtii uida paikalle kun inssi oli vasta pari tuntia sen jälkeen.
Mutta luovuttajalta hyviä uutisia, kuulemma tavaraa alkaa olla klinikalla tarpeeksi, hänen pitää enää antaa lopun infektionäytteet. Ehtii siis ennen hänen reissuaan! Alkaa näyttää todennäköiseltä, että päästään IVF:ään jo ensi kierrosta. Pitää soitella klinikalle maanantaina miten meidän käynnit menee. Munkin pitää käydä antamassa tautinäytteet, ja sitten on suunnittelukäynti. Tai en tiedä siis järjestystä. Toivon että riittää jos suunnittelukäynti on ihan ensi kierron alussa. Ei huvittaisi mennä turhaan JOS kävisikin tuuri.

Beisla, no niin onnea taas matkaan onnistuneen inssin jälkeen!!
Mä oon miettinyt, että käyttelisinkö omin päin lugesteroneja, kun ei niitä reseptejä niin paljon tuolla klinikalla lasketa. Siksi otin asian puheeksi kerran, että voiko niitä käyttää luomuihmeen tapauksessa - ja lääkäri sanoi että voi. Mitään haittaa ei ole. En ole kuitenkaan käyttänyt omin päin, kun luomuihmeen mahdollisuus on ehkä 2% eikä sitä tiputtelua siis koskaan ole ollut. Mutta jos luomuplussa tulis, niin kyllä kaivaisin papanat esille tai etsisin jostain reseptin :) käyttäisin 200 mg vuorokaudessa vaginaalisesti.
Katjusha 9 dpo.

Murkun viivalle edelleen vahvistumista. Mä en noissa testeissä ikinä nää mitään mutta luotan sun omaan arvioon :)

Beisla, loistavia uutisia! Nopeasti lähtee nyt teilläkin etenemään asiat. Toivottavasti tuovat myös pian tulosta :)

Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Nennalla ja Maggiellä ihania ultrauutisia <3

Larissan meiniki kuulostaa hyvälle. Voi kun, voi kun letrot toisi teille pian tulosta :)

Kaikille muille terkkuja :)

Murkku itsekin tullu tonne lisäiltyä ;) kyllä tuossa käänteisessä kuvassa näkyy hyvin :)

Murkku, eilen aamulla nega, maanantaina aattelin eka et uudestaan, mut ollaan kyläillees ens viikko et pe vasta kotona et jos sais sinne asti pitkitettyy jos täti ei tuu ennen! :)
Minäkin siinä testissä jotain nään, toivotaan että vahvistuu! Ja aivan mahtavan tuloksen oot saanu kyllä, ei voi muuta kuin hattua nostaa! :)

Napailla pakko ja ällövaroitella, mutta täällä kyl melkoisesti valkkaria tulee! Tänään viel enemmän kuin edellisinä päivinä.. Vatsalla tuntemuksia kyllä, mut se nyt voi olla aina vähä mitä vaan :P Tätin tulo ei maailmanloppu ois tällä kierrolla (tutkimusaikaa sais varata) vaikka kyllä se plussa kivempi ois! :)

Mrsc, kyllä sanon! Oli kätilön kanssa siitä puhetta että käydään se asia läpi samalla! Mulle tämä kielii vahvasti siitä että vasemmassa munasarjassa ois endoa...juuri saman diagnoosin kehittelin itse tänään päässäni :D

Beisla, ois kyllä huippua jos saisitte ivf:n jo ensi kiertoon! Tai tietty ois vielä parempi jos tästä inssistä tärppäisi :)

Puhvis, mieluummin plussa kuin täti ja tutkimukset ;)

Oonpas kiireiden takia vähän ehtinyt nyt muutamaan päivään kirjoittamaan, oon käyny vaan tykkäilemässä. Töissä mennyt ekat loman jälkeiset päivät kiireisesti ja kun torstaina menin sinne siellä oli 14 astetta lämmintä ja sain varmaan kylmää koska nyt on järkyttävä flunssa päällä! Noh, nyt on kuitenkin 3 päivää vapaata ja vasta tiistaina meen takas töihin et kerkeen tässä nyt parannella.

Murkku, hieno haamu näkyy testissä, sille nyt vahvistumusta kovasti!

Beisla, niin toivon että teillä nyt onnistuisi mutta jos ei niin huippua et IVF on jo noin pian ovella!

En muista räkäpäissäni nyt muista kelle pitäis kommentoida mutta kerron huvittavan jutun:

Tänään on mun synttärit (31v) ja mun mies oli niin ihana eilen ja tänään! :grin Se sano etä joo, sä et sit saa herätä ennen häntä, etkä keittää kahvia. Noh, miehellä sit soi kello 9.30 ja mä heräsin ihan täpinöissä niin mies vain siirti kelloa 30 min eteenpäin. No sit se soi klo10 ja se taas siirsi sitä eteenpäin, mä en nukahtanut sit enää sen 9.30 jälkeen. Ja taas se siirti sitä soimaan 10.30. jolloin mä en enää jaksanu loikoilla ja mies sanoi että mee kattoo telkkaria et hän vielä loikoilee mut sit mun pitää tulla takas kun hän tulee keittää kahvia :laughing021 1 greyn anatomia jakso myöhemmin hän sitten nousi ja sanoi että meneppäs nyt loikoilemaan ja näyttele yllättynyttä :grin. No kun kello oli vähän vaille 12 se sitten tuli ison aamiaistarjottimen, joka koostui marjoista, hedelmistä, vasta paistetusta croisantista, kahvista, tuoremehusta, skumpasta ja laskiaispullasta, kanssa makkariin. Niin ihana mies! :grin:Heartbigred Vähän oli tän aamun tarjoilu hitaanlainen mut sitäkin ihanampi, illalla se vie viel mut leffaan, jos tää flunssa vain antaa myöten. Sillä on myös.

Ilpuri kp7/n.30, yk24

Ihanaa syntymäpäivää Ilpuri!

Beislalle peukut pystyyn tähän kiertoon, mutta hienoa, että seuraava steppi on valmiina, os se tarvitaan!

On. Jaa, kerta se on ensimmäinenkin, mutta näinköhän multa meni nyt ihan huippu LH piikistä ohi. Alla ylempänä tän päiväinen testi ja eilisen testi alla. Olo on kyllä nyt ovismaisen turvoksissa oleva, mun munikset ehkä räjähtää ja kohdunnapukka oli vähän hellänä tuossa puuhailun aikana... Eli kyllä se varmaan oli plussalla jo eilen ehkä iltapäivällä ennen mun testiä ja nyt on dpo 0? :confused:

Studio_20160109_144523.jpg
Studio_20160108_182703.jpg

Mrsc kp14/28 dpo0 ?

Mrsc, vaikuttaisi tosiaan siltä että lh-huippu ollut testiesi perusteella eilen. Komea plussa olikin! :)

On. Hiljaiseloa. Ensi viikolla soittelen polille uutta inssiaikaa (ja folliultraa). Kierron loppu menossa, ei oikeastaan mitään erikoisia tuntemuksia. Menkkojen pitäs alkaa viikon päästä.

Hileinen kp 24/?? Dpo 7 tai 8 yk 16

Onpa kiva kuulla beisla että ei ole ollut pco.ta joten en ehkä vielä manaa sitä itselleni (vaikka eilen jo itkua tihrustinkin), välillä vaan niin hätäilen tämän asian kanssa.
Tsemppiä teille tähän kiertoon ja toivottavasti pian tärppää!!! :)
Ilpurilla on ollut ihana synttäripäivä,onnea :)

Heissan naiset :)
Täällä mennään kp 33 luomukierto edelleen tuntuu että tä ei koskaan pääty :D mutta rukoilen että alkais huomen vim. Maanantaina menkat eikä menis sinne kp 42 asti niku luomuis meinaa mennä :( voi ku oisin tajunnu oisin alottanu kp 15 terolutin :(

29.1 meikä lähtee sitten sinne ulkomaille ja palaan kehiin joskus maaliskuussa :o Huih mut jos netti toimii olen menossa mukana :)

Itse vaan jännään et alkais menkat nyt pliis ajallaan on siinä ja siinä et ehitää tallettaa lähellä ovista ( jos ovis siis tulee ja ajallaan) nimittäi ensikierrossa otan sitä letroa isommalla ja pidemmällä annoksella :p

Eli täällä va jänskäillään :D

Pahoittelut negan kohdanneille <3

Ja aika mielenkiintonen tuo että sovellus kertoo oletko raskaana, kaikkea sitä keksitäänkin :D

Nii ja me ollaan jossai kaukana kaikesta miehen mummon luona :D kerroin eilen mei lapsettomuudesta sille, on kyllä ihana mummo miu miehellä <3 otti ni hyvi ja eka jolta ei tule jtn typeriä " on teil aikaa " ym heittoja !

Kp 33 yk 31

Helinäkeiju, En saanut muita lääkkeitä kun Teroluteja ja tutkimuksiin olin itse kypsä vasta siinä vaiheessa kun jo tärppäsikin. Kyseisen kierron alussa olin päättänyt ottaa puhelimen kouraani ja pyytää tarvittavan lähetteen heti kun menkat alkavat.. Ne sit vaan eivät alkaneetkaan vaan tuli plussa testiin.

Haikaranyytti, Mä kans pidän täällä peukkuja pystyssä, että ne menkat alkaisivat nyt pian ja ehtisitte vielä talletella hyvin ennen lähtöäsi.

Murkun testissä minäkin näen hyyyyyvin hailakan viivan. Toivottavasti lähtee siitä vahvistumaan!

Aphrael: Kiitos :) kaikki siis jos menee hyvin eli alkaa huomenna vim. Maanantaina ni ois kp 18 ku lähden elikkäs sillo oli leffaviivat ovis testis ku viimeeks söin letroi just kp 18 :p jännäks menee , ostin tänää yö ja päivä paketit jo siteitä ku yritän houkutella tätiä ;) se se ois ku tekisin ulkomailla yksin plussa testin :D en kyllä kertois miehelle ennen ku oon kotona :D ois "varmoil ja varmoil" viikoil jo maaliskuun puolesvälis :p
Ääh nyt taas toivon liikoja mutta jos ei tule plussaa ni yks-kiertoa välis tekee varmaa iha hyvää ku ei tarvihe yrittää tai mitää :)

Haikaranyytti, oikein ihanaa ulkomaan reissua sulle! Minnepäin lähdet?

Huomen aamuna testaan taas uusiksi, voi kumpa olisi toi hailura vahvistunut, että uskaltais tehdä digin. :)
Tosin onhan mun testeissä ennenkin hailuroita näkynyt, silti tässä vielä ollaan.

Muurahainen dpo 13, yk 23

Takaisin