Tytsyy, pahoittelut. Sitä niiiiiin toivoo, että uusi taktiikka toisi toivotun tuloksen pitkän odotuksen jälkeen. Ei auta muu kuin jatkaa uuteen kiertoon, vaikka se nyt rankalta tuntuukin. Voimia ja plussatuulia!
Nennaa, onpa harmi jos menee kierto hukkaan. Se on turhauttavaa. Toivotaan kuitenkin että ehditte vielä! Ihanaa kuitenkin että asiat etenee ja hoitoja tiedossa.
Beisla, onko muumimuki se, mihin luovuttajan nesteet laitetaa eka? :) Jäi kiinnostamaan tää mekanismi :) :) Tsemppiä sinne letrojen ja verigreippien popsimiseen.
Miha,hyviä uutisia. Onnea, täydellistä hedelmöittymistä sinne kiitos! :)
Mulle on kans toi jäsenkorjaaja uus termi, en oo kuullukaan! Toivotaan että siitä on apua teille, jotka jaksatte kokeilla. Ja se akupunktio kiinnostaa kans, kertokaahan olotiloja hoitojen jälkeen. :) Varmaan turha kehottaa, että tulkaa kertomaan, jos auttaa raskautumisessanne, sillä totta kai te tuutte meille kertomaan!! :)
Moni puhuu tosta foorumitauosta, mutta mietin vähän samaa ku Beislakin, että joka tapauksessa ne ajatukset pyörii mielessä, olipa täällä tai ei. Mut Minnin kokemus kyllä kuulosti rentouttavalta kanssa.
Musta tuntuu, että oo jo pitkäänkin ollu täällä kun vuoden alusta asti oon näitä vau.fin foorumeita seurannu vaikka vasta kesällä liityin. Vähän jopa arvelutti, et kandeekohan mun lainkaan liittyä kun oli jo yli puoli vuotta taustalla ja uskoin et kyl mä kohta kuitenkin raskaudun, oli Primolut-kuuri ja ultrat ja kaikki, geleet ostettu ja foolihapot tehostamassa. No, toisin kävi, en raskautunu, eikä hetkeen näytä siltä. Katellaan ens vuonna, josko silloin ois jo ees se ovis bongattu. Ihan höhlääääää, miks tää on niin vaikeeta? Miksi MIKSI miksi MIKSI???? Kuinka voi olla, että se on toisille niin helppoa ja toisille niin pirun vaikeeta? Ja monille kallistakin vielä!?!?!
Päivän positiivinen: Töissä oli yllättävän kivaa, kivat kollegat ja asiakkaat. Itellä hyvä ja reipas mieli (niinä hetkinä kun vauva-asiat ei pyöri mielessä...).
Maggie kp 46?? En pysy laskuissa. Tekis mieli laittaa kp 100 yk 100 mut ei nyt ihan sentään.