Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos naiset kaikesta tuesta mitä annatte olen siitä todella kiitollinen <3 Se ei tuo meille lasta mutta se auttaa jaksamaan <3 Luin äsken tekstini miehelleni ja kyllä piti nielaista kyyneliä kun rupesi ääni värisemään ja kerroin samalla miten kaunita viestejä laitoitte :) kiitos teille että tänne saa kirjoittaa kaiken sen miltä tuntuu juuri sellaisena kun sen sinä hetkenä tuntee! Olette tärkeitä jokainen !
Toivon että tämä kaikki päättyy siihen että meistä jokaista tulee äiti! Uskon että te kaikki tekisitte MITÄ VAAN että saisitte pienen, niinkuin minäkin <3

Se on totta pitää yrittää olla onnellinen siitä mitä on :) loppukuusta alkaa uus kierto ni sit alkaa
letrot :)

Tuota vyöhyketerapiaa voisi kyllä kokella siitä oon paljon hyvää kuullu :)
Haikaranyytti

Mahtavaa Haikaranyytti että saat vähän purettua paineita, niin tänne kuin miehelles. Mä en oo näitä kirjotuksia, en omia enkä muiden, näyttäny miehelle. Ehkä joskus, jos vielä aikaa menee kauankin ennen plussaa.

Oon innoissani sun puolesta noiden letrojen aloittamisesta. Mullakin alkaa uus kierto kuun lopussa mut joudun niitä lääkkeitä vielä odottamaan. Toivotaan että ne tuo sulle avun ja toivotun tuloksen. Mä odotan kuumeisesti samaa lopputulosta! <3

Anteeks nyt pieni omanapailu tähän väliin mutta vähän ahdistaa.. Mulla yleensä tulee aina viikkoa ennen ovista jo kunnon limoja mut nyt on ihan kuivat paikat vaikka viimeistään ens viikon ke pitäis olla oviksen.. siis tää on jotenkin niin mun tuuria että vihdoin kun mieskin olis (ainakin puheentasolla) myöntyväinen näkemään enemmän vaivaa että tärppi tulis niin nytkö mulla ei sitten tule ovista? Huoh!

Heh, pienesti kävi kyllä mielessä et mitä jos tulikin raskaaks viimekierrossa, kun ne menkatkin oli vähän oudot ja tuli jo pdo 9, ja kun nyt tosiaan on ollu koko ajan vähän outoja vatsatuntemuksia ja hajuaisti on selkeesti herkempi.

Vaikka eihän se niin ole. Tein ne pari ilmaista tosi herkkää testi liuskaa joskus viime viikolla, jolloin olis edellisestä oviksesta laskettuna ollu jotain dpo 14-17. Ja ihan selkeitä negoja olivat. Ja kytkin tehdyt o - testit on näyttänyt vaan nippa nappa silmin nähtävää viivaa....
Ärsyttää, harmittaa, ahdistaa ja mietityttää vaan että mikä tässä nyt alko mättää ku ensin täti tulee ihan liian aikasin ja nyt ei oviskaan tule ainakaan samalla kaavalla kuin ennen...

Haikaranyytti<3<3 isoiso hali!!! <3
Mä tässä pari päivää sitte itkin kans ja siis kaikki alko siitä et siivosin mun vaatekaappii ja en muista enää mikä mut joku siinä sytytti sen itkun ja ettei oo sitä pientä sun sylissä, mut kaipuu on kova! Tuttu tunne kyllä!

Viipsukka, mikä on vyöhyketerapia? :O :)
Mä olisin kiinnostunut kokeilee akupunktioo, mut en yhtään tiedä missä tai millon tai miten tai yhtään mitään ja netissä kun etin ni en löytäny ja kyllästyin ja suljin netin :D

Mä oon miehelle kertonu joitain satunnaisia asioita täältä tai siis jos joku on käyny tutuksi niin hänen tarinaa tai jos joku pitkään yrittänyt plussaa.. Useimmiten vastaa vaa mmmm nii.. :D

Arvatkaaas mitä tänään tapahtui!?
Pääsin koulusta ja puhelin soi! Leikkausaika olis 20.10!!!! :D oon niin happy! Toivon vaa et se sitte tehoo vaan!!! Vahva usko et yk 40 on meidän<3 :)

-mymmelisti kp25/30 yk 38

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, mä oon käyttäny akupunktioo täällä omalla paikkakunnallani. Jos haluat, voin kysyä omalta hoitajaltani, onko hänellä suositella sinun alueeltasi ketään. Helsingissäkö asut?

Mymmelisti, jos tarkoitit ett leikkaus on 20.10. niin sehän on aivan nurkan takana jo! Vau onnea älyttömästi❤ kyllä se on sitten teidän kierto jo ;)

Sori taas omanapailuun painottuva viesti, mut kipeena vaikea jaksaa keskittyä pitkään kännykällä kirjottamiseen :(

Mies siis soitti tänään sinne klinikalle jonne on menossa antamaan simppanäytteen, niin siellä on ainki koko tää viikko ja ensviikon alku aivan täyttä :( täytyy siis laskea nyt aivan huolella ett milloin on ovis, ettei vaan pääse painamaan päälle koska halutaan antaa myös tässä kierrossa mahdollisuus❤ kuitenkin jo kuun lopussa on polille aika, jolloin ilmeisesti pitäisi tulosten olla siellä.
Onko kellään tietoa kauan tulosten saamisessa kestää, vai ollaanko nyt missattu jo tämäkin lääkärinaika..?

Päivän positiivinen; päivällä oli jo parempi olo, vaikka nyt huononi taas. Jaksan silti uskoa ett loppuviikosta oon elämäni kunnossa taas, vaikke eilen luulin vielä ett tää tauti kestää ikuisuuden :) eilen lähdin silti ulos katselemaan revontulia, jotka oli tosi upeita :) tän päivän ruska on taas kauniimpi ku eilen ja kaikki tuntuu olevan kaunista ja ihanaa tuosta klinikan takapakista huolimatta :)

Hei,
tuohon akupunktioon myös liittyen sain tänään sattumalta kuulla ystävältä, että heillä oli auttanut jäsenkorjaaja.
Yritystä oli 2,5 vuotta takana ja kaiken maailman inssit käytynä. Mutta ystäväni sanoi, että kävi jäsenkorjaajalla, joka avasi hänen lantionseudun jumit ja pari kiertoa myöhemmin ystäväni oli raskaana. Jäsenkorjaaja oli sanonut, että on aika yleistä tuo lantionseudun jumitus, joka aiheuttaa sitten jotenkin esteitä raskautumiselle. Myös muut fyysiset jumit vaikuttavat!
Toivottavasti tästä olisi jollekin apua!

terkuin kp 26/30 tjot/yk 1

Voi Haikaranyytti :Heartred Kyllä se pieni vielä teille asti löytää, olen siitä varma!

Jes Mymmelisti :hello2 Tsemppiä leikkuuseen!

Napailuja. Ensimmäisestä yrityskierrosta raskautunut ystäväni kävi tänään nt-ultrassa. Jännät fiilikset itsellä. Olen ihan vilpittömän onnellinen heidän puolestaan, mutta eikö tätä yrityskiertojen määrää voisi vähän tasaisemmin jakaa tässä maailmassa :confused:
Itsellä ei ihmeempiä tuntoja. Valkkaria on ollut jnkv tavallista enemmän ehkä kierron vaiheeseen nähden ja välillä jotain tuntemuksia on alamahalla, muttei mitään erityisempää. En malta, vaan testaan jo huomenna, kun on dpo 12. :p

Ja päivän postitiiviset: Sain väikkärihommia tänään pitkästä aikaan hyvin etenemään. Hyvä flow päällä, toivottavasti jatkuu huomenna.

Diabolicat, juu helsingissä asun! :). Haluisin vähän kokemuksia paikoista ennen kun meen, siksi en oikeen löydä mitään paikkaa ja vähän sitä jännitänki.

Nennaa, just sitä tarkotin! :D korjasin sen just! En edes huomannu ku niin innoissani kirjotin :P 20.10 eli 13 päivääää! :O

Tota jäsenkorjaajaakin olis kiva kokeilla, mitä se niinku tekee?

mymmelisti alhamdulillah sait noinkin pian leikkausajan aivan mahtavaa, tsemppiä :)

nennaa ihana et siel on ollu ees vähä parempi olo jo. revontulet on niin ihania kyllä, oot niin onnekas ku pääset näkeen niitä, ite ikävöin revontulten näkemistä.

haikaranyytti tuo on tuttu tunne täälläki mut ihana kuulla et olo on vähä parempi jo inshaAllah asiat kääntyy parhainpäin ja plussa tulee mahdollisimman pian.

täällä tänää puhuttu taas sossutädin kans puhelimes no maanantaina esikon työntekijä on paikalla ku nyt oli lomal ja sit se saa samantien viestit mult ja äipältä ja mun yhteystiedot ja sen pitää sit pitää palaveri lastenkodin työntekijän ja exän kans. no mä jo sanoin sinne et exä ei halua antaa mun ja äipän olla yhteydes esikkoon missää nimessä iha kostaakseen mulle. saa nähä mitä tästä nyt poikii ainaki näkevät et poikaa ikävöidää ja etitää ja yritetää saada yhteyttä mikäli exä väittän toisin. sit laitoin meilin tuonne oikeusasiamiehen kansliaa aj kyselin kanteen tilannetta ja päivitin et mihin konsulin toimet on johtanu. inshaAllah asiat menis mun kannalta hyvin. saisvat jotenki hyvittää sen toiminnan kyl mulle mieluiten järkkäämäl maineen puhtaaks ja et päästäs suomeen mahollisimman pian.

Ihan aluksi kaikille iso halaus <3

Mymmelisti, aivan mahtavaa!!!!!!!!!! Ihanaa vielä miten nopeasti! <3 :) :)

On: ens viikon oviksen bongausta odotellessa. Tikut on jo valmiina. Lugeja en ole vielä ostanut, jotenkin viime kierto jätti epäilyn, etten tässäkään kierrossa ovuloi. Haen luget vasta kun ovisplussan saan testiin. Kp:stä ei hajuakaan, täytyy käydä tarkistamassa.

Muurahainen kp 8/35(55), yk 21

Haikaranyytti, en tietenkään tarkottanu, ettei sais näyttää. En oo vaan ite kehdannu/uskaltanu/pitäny tarpeellisena. Mut ihanaa että sait jaettua kokemuksia miehes kanssa.

Kaakao, todellakin vois jakaa tasaisemmin näitä yrityskertoja! Oot harvinaisen oikeessa. <3

Mymmelisti, MAHTAVAA!! Se leikkausaika saapui vihdoin. :) :) Se on suunnilleen samoihin aikoihin kun mä ehkä pääsen/joudun aukkariin. Saadaan molemmat jännittä, mitä siellä sörkinnässä löytyy... Jaiks!

Nennaa, meille sanottiin miehen simppanäytteestä, että kuukausi ennen ensimmäistä pariskuntakäyntiä pitää jättää näyte. Uskon kyllä, että saavat tulokset vaikka samana päivänä jos on tarvis mutta kai ruuhkan välttämiseks ohjeistavat pidemmät ajat. Toivotaan että ehditte vielä!

Maggie kp 45 Kolme primo-päivää vielä jäljellä. Sitten jännäilemään, milloin vuoto alkaa että saa soitettua ajan ja käytyä labrassa. Aikamoista ajoittamista on ku labrat pitää ottaa kp 3-5, aukkari kp 5-10 ja sokerirasitustesti pitää tehä 12 h paastolla. Ja aukkariin pitää saada vielä mieskin mukaan pariskuntakäynnille ja hoidon suunnitteluun. Eihän meillä mitään töitä tai muuta elämää ois... Ettei vaan mikään menis pieleen. :/

Maggie: et tietekää en mie sitä :) mut on tää miulekki miun juttu siks mies ei tiiä missä kirjottelen ja mitä mut ton halusin lukee ääneen toki ilman kenenkää nimimerkkejä sanomatta :)

Mimmu, olin akupunktiossa ja tykkäsin .. Sain ystävän suosituksen kautta yhteystiedot. Tämä sopi mulle, ollaan samalla kartalla henkisissä asioissa, että jotenkin heti syntyi semmoinen luottamus.
Tämä on Helsingissä. Mulla on huomenna toinen aika, katsotaan mitä hän tälle kerralla tekee. Ekalla kerralla oli lähinnä tilannekartoitusta ja hoitoa keskittymiseen.
Joo, mä oon kans henkisesti ja fyysisesti loppu tähän tarinaan, joka alkoi 2006 - että mä todellakin tarvin kaikki hoidot, että pää ja keho kestää.
Mun äiti on ollut vyöhyketerapeutti, mutta ei sairauksiensa vuoksi ole hoitanut viime vuosina ketään.
Mymmelisti, hip hei ja hieno homma!!

Haikaranyytti, hyvä ettet käsittäny väärin mua. :) Ja halusin vielä lisätä, että oon vähän kade teille, jotka jaatte paljon näitä mietintöjä (suruja, iloja, jännityksiä, pettymyksiä, toiveita) puolisoidenne kanssa. Mä en usein saa avattua suutani kotona vaan mieluummin puran tänne. Toki keskustellaan ja mies tietää suunnilleen missä mennään, mutta kuitenkin. Eri juttuja täällä höpisen kuin hänen kanssaan suurimmaks osaks.

Moikka. Oon seuraillu tätä sivustoa jonkin aikaa. Teillä on ollut puhe noista hoidoista ym.. Välillä tuli oikein paha mieli kun lukee miten toiset yrittää ja yrittää ja mitään ei kuulu. Itse olen näköjään hyvin helposti raskautuvaa sorttia.. Voimia teille kaikille! <3

Mutta niistä hoidoista. Serkulleni sanottiin esikoisen jälkeen, että toista tuskin koskaan saat. Hänellä oli maha/suolistovaivoja ja vaikka mitä siihen päälle. No hän hurahti käyttämään aloe vera tuotteita, varsinkin sitä juomaa.. En muista tarkkaan kuinka kauan ehti niitä käyttää, kun tuli kaikista epäilyksistä huolimatta raskaaksi. Nyt tuo lapsi on jo 4 v potra reipas poika. :) itsekin joskus käytin aloe juomaa. Paransi huomattavasti akneani ja muutenkin vastustuskyky parani. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, on ns. luonnontuote.. :)

Mymmelisti en ole itse koskaan käynyt, enkä huomannut tarkentavia kysymyksiä esittää. Tiedän pari muutakin jotka ovat käyneet jäsenkorjaajalla, mutta oma käsitykseni on, että käsittely on aika syvälle lihaksiin menevää. Paremmin tietävät toivottavasti korjaavat luulojani! :)

Gatusa: se on ovis testi kuva :)
Mut ihan kamalaa! Kai teillä on suomessaki jotai dokumenttia että sä oot lapsen huoltaja kun jos poika täällä syntynyt. Eihän tuosta vaan voi huoltajuutta vaihtaa. Ootko ottanut lastenvalvojaan yhteyttä täällä suomessa?

Minni2: ovis plussa onnea!

Katjusha: toivotaan että siellä munasarjoissa olis turbo muna kasvamassa ja lääkäri ei sitä vaan ollut nähnyt.

Tyttötiikeri : ovis plussa onnea! Ja onnea miehen kaato puuhiin! Täällä peukut on pystyssä! Eihän oo ollu liian laimeeta pissaa josta testin oot tehny...nimittäin itse tein tänä aamuna kun töistä tulin ni tooodella hailakan viivan verrattuna Eilis iltaiseen. Sitten illalla oli jo melkein plussa.

Haikaranyytti: kauniita ajatuksia. Inhottavaa itkeä yksin. Mutta tiedän. Se helpottaa kun saa vähän vuodattaa...joskus paljonkin. Iiisoooo rutistus hali täältä!

Mymmelisti: onnea leikkausajasta! Olkoon yk 40 teidän!

Minlex: kiitos tiedosta. Olen myös kuullut jäsenkorjauksen olevan todella hyvä niinkuin yleisesti. Taidanpa varata ajan huomenna :)

Gatusa: hyvä että asiat kuitenkin vähän näyttäisi etenevän.

Muurahainen: ovis plussa onnea!

Maggie: itse oon vaan sanonut että saan täällä vertaistukea... en oo kertonut mitää yksityis kohtaista :) ukkoo ei ees kiinnosta.

On. Täällä kuulkaa ukon sain kellistettyä aamulla! :) ja varmaan huomenna ovis plussa. Jos vielä huomenna sais talleteltua! :) ♡ illalla piti laittaa ukolle viestiä mietittäväksi että 2 vuotta yritystä ja 2 km. Että ei kivalle tunnu ja kerroin miten se stressaa ja alentaa mieli alaa. Ja etten sitä syytä jos ei oviksen aikaan puuhastella. Vaan se vaan tuntuu pahalle kun ohi menee..taas yks kuukausi lisää... tais se vähän miettiä kun sitten suostu yö työn jälkee seki puuhastelemaan. ;)

Takaisin