Minni, ehkä kaikista lisäkonsteista ei ole kaikille samaa hyötyä. Kropat on niin erilaisia. Musta tuntui että mulle ei geleet sopineet kun se oli ainoa kerta kun tiputteli neljä päivää, mutta monet saa niistä apua.
Tytsyy, suuret pahoittelut.

Kumpa seuraavasta tulis plussa, eikä teidän tarttis miettiä rankempia hoitoja.
Miha jes, onnea hyvistä folliultrakuulumisista! :)
Lucky mulla itellä tuo ei olis vielä ihan plussa, mutta korvilla kyllä! Nyt ainakin kannattaa peittoja heilutella.
Maggie sanopa muuta, onneks oon vuosia säästänyt lapsentekoon kun tiesin jo että kannattaa varautua pahimpaan. En siis tiennyt että mussa olis jotain vikaa, mutta vaan että monet joutuu IVF:ään. Mutta nyt on mistä ottaa ja jos tärppääkin ennen joulu-tammikuuta niin aina sitä rahalla joskus käyttöä keksii.
Muumimuki-menetelmä on vaan toinen nimi koti-inssille. Mahdollisesti siihen on joskus oikeasti käytetty muumimukia, mutta nykyään sitä ei suositella koska se ei ole hyväksi siittiöille. Muovimuki on parempi. Eli mies tekee hommansa mukiin/purkkiin, siitä sperma vedetään lääkeruiskuun (ilman neulaa tietty!) ja ruiskulla tavara sisään. Jos spermaa pitää kuljettaa, me laitetaan ruisku minigripiin ja pussi rintsikoiden sisään, niin pysyy oikean lämpöisenä.
PikkuMinski kumpa teidän seksi olis kuitenkin osunut oikeaan aikaan!
Liisu kiitos ja ihanan pitkällä olet jo. :)
nennaa kumpa sun mies sais sopivan ajan klinikalle!
kaakao pahoittelut negasta, toivon tosiaan että se muuttuisi plussaksi vielä.
Haikaranyytti insseistä, klinikalla inssiä varten "pestään" siittiöt niin että vaan parhaat uimarit jää jäljelle. Se parantaa mahdollisuuksia, koska ilmeisesti hitaat uimarit voi haitata myös hyvien siittiöiden liikkumista. (Tässä kohtaa mä kuvittelen jonkin ruuhkaisen kadun missä joku tulee kilpapyörällä mutta mummot tukkii tien.

)
Kyfi uskon että siellä on kaikki hyvin, eipä ne oireetkaan takaa sitä mutta ymmärrän että lisää jotenkin turvallisuuden tunnetta.