Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi kun Miha nyt tärppäisi! Ainakin on nyt tuplahyvät mahdollisuudet.

Beislalla kyllä loistava tuo mummopyöräilijävertaus! Onkohan meilläkin raskautuminen nyt liikenneruuhkasta kiinni, kun ainakin nyt ovuloin.

Tystyy, pahoittelut :( Seuraava kierto on sitten teidän, eikö niin!

Kyfi, pitkä on aika odotella sitä ekaa ultraa. Ja niinkuin muutkin on todennu, ei ne kovat oireetkaan mitään takaa. Soittelehan sinne neuvolaan, jos vaikka pääsisit alkuraskauden ultraan jo ja näkisit pienen sykkeen niin helpottaisi mieltä :)

On. Erikoisia alavatsavihlasuja ollut tänään ja eilenkin. Tuhru ei vielä tänään ole alkanut, mutta onhan tässä iltaa jäljellä ja huominen päivä kokonaan.

kaakao kp 24/25, dpo 13

Onpa ärsyttävää kun on koko ajan nännit arat ja valkkari runsasta. (Ei mitään venyvää kuiteskaan.) Mähän testasin eilen varoiks negan r-testiin ku rupeen olemaan ihan vainoharhainen. Noi primotkin sekottaa kroppaa kivasti. Muistuttakaa mua jatkossa jos hourailen näistä nänni- ja valkkarioireista että ne on mulle tyypillisiä, eivät viittaa millään tapaa alkavaan raskauteen! Oon niin sekasin päästäni ku elättelen turhia toiveita. Leuassakin taas kivasti kukkii... Mistähän sekin johtuu. Huhhuh...

Hei kaikki pitkästä aikaa!

Täällä on ollut aika pitkään surullisia asioita luettavana ja toivonkin kaikille paljon hyviä uutisia, kärsivällisyyttä, hellyyttä ja rakkautta ♥ Vahvoja naisia olette!

Täällä tuli ajauduttua lapsettomuustutkimuksiin vähän vahingossa. Kävin pojan kanssa 3-vuotisneuvolassa ja päätteeksi otin puheeksi tämän 1,5 vuotta kestäneen yrityksen. Hän sitten ohjasi minut samantien perhesuunnittelun puolelle toiselle terkkarille, joka kirjoitti samantien lähetteet alkukierron verikokeisiin. Tässä olisi sitten niitä saatuja arvoja, omasta mielestäni kaikki oli ok. Vai mitä olette mieltä?

Pieni verenkuva, ok
FSH 7,8 (Viitearvo follikkelivaiheessa 3,5-12,5)
LH 4,6 (Viitearvo follikkelivaiheessa 2,4-12,6)
TSH 1,05 (Viitearvo 0,3-4,2?)
T4V 16 (Viitearvoa en nyt muista, mutta oli ok)
PRL 190 (Viitearvoa en muista tähänkään muuta kuin että yläraja oli ~600)

Soitin siis tänään neuvolaan tuloksista ja jatkosta. Tulokset oli ok. Maanantaina konsultoivat lääkäriä, että miten jatketaanja ilmoittavat maanantai-iltapäivällä.

Nyt just ovisaika. Eilen piti heilutella peittoja, mutta meni aikataulut ihan ristiin. Josko sitten tänään?

Hampaaton kp 12/25-26, yk 24?

Heippa, luin kaikki läpi ja pää lyö tyhjää. Tälleen on menty jo pari päivää... Anteeksi, mutta tasapuolisesti kaikille voimia ja pahoittelut negoista ja menkoista. <3 <3

On: kävin tänään apteekissa, onneksi kävin ajoissa, luget pitikin tilata erikseen ni meneekin pari päivää. Enpä oo vielä alkanut edes ovista tikuttelee, on vielä turhan aikaista siihen. Tilasin läjän niitä super halpoja ovis ja raskaustestejä vaikka tiedän et ne on huonoja. Mut testaan niillä ja varmistan vielä pc:llä, kun alkaa olla H-hetki lähellä.

Muurahainen kp 10/35(55), yk 21

Muokattu viimeksi:
Hokasin äsken, että yli vuosi on täällä palstalla oltu kirjoittelemassa. :( ihan kiva muuten mutta vieläkin olen lähtöpisteessä. :(
Kyllä Mä kaksi vuotta sitten tiesin, ettei tämä helppoa tule olemaan, mutta ihan näin vaikeaksi en tätä uskonut... Byääh! Voihan turhautumisen turhautuminen...
Mahdankohan ensi vuonna vielä olla tässä samassa ketjussa pettämässä joka hiton kuukausi...? :(

Kiitos Beisla tarkennuksesta :) eli ei siis muuta eroa juuri ku ite panis mies sisää kun tuo että parhaimmat laitetaan inssissä siulle sisää.

Menispä aika nopeemmi... Haluisin jo alottaa letrot :p

Haikaranyytti kp 19/32-34 yk 29

Kiitos Beisla tarkennuksesta :) eli ei siis muuta eroa juuri ku ite panis mies sisää kun tuo että parhaimmat laitetaan inssissä siulle sisää.

Menispä aika nopeemmi... Haluisin jo alottaa letrot :p

Muurahainen: ai kauhia, ei kyllä varmasti kiva tunne tajuta jo vuoden pyörineenä täällä :( Itse en aavistanut lapsettomuudesta mitään saati tiennyt ennen kun osu omalle kohdalle... Toivon todella koko sydämmestäni ettet tosiaankaan ole vuodenpäästä täällä!!!! <3 itsellä varmaa kohta porskuttaa puolta vuotta tiällä...:o

Haikaranyytti kp 19/32-34 yk 29

Murkku, toivottavasti pian olisi siun vuoro!❤

Haikaranyytti, milloin saat letrot? Sori menny vähän ohi :(

Miekin varmaan pyörin täällä yrittäjien puolella vielä vuoden tullessa täyteen, toivottavasti ei sentään tartte varsinaista yritystä tulla sitä kahta vuotta. Eipä siihenkään tosin enää kauaa ole.. :/
Vaan kyllä päätin ett vuoden vaihtuessa foorumi ja yritys saa jäädä jos ei plussaa tule. Vaikka te kaikki niin ihania ja tärkeitä jo olette❤

On; täällä täti vihdoin pakkailee kamojaan ja kierto korkattu.

Nenna kp6(7)/28-> yk 17-18

Haikaranyytti, Mä arvasin asian sen takia, kun esikoista yrittäessä meni kolme vuotta ennen kuin pysyvän plussan sain...

Kyllä mä todella toivon meille jokaiselle sitä pysyvää plussaa, voi kumpa se tulisi pian... <3

Murkku ❤
Mä oon pyörinyt täällä vuoden ja 2kk ja aktiivista yritystä vähän yli 2 vuotta :O esikoinen tärppäsi 9kk ka oli ainut, mutta pysyvä plussa ❤
Eilen tuolla plussalla nousi 40 asteen kuume ja nyt on ihan terve :confused: ???

Taidan olla ite seuraavana vuorossa :(

Positiivista: päätettiin alottaa kuntokuuri miehen kans :D se pyöräilee pojan kans ja mä juoksen ;)

-PikkuMinski kp27/30 yk25-

Lucky, kyllähän ke-aamun talletus on oikein hyvä sun oviksen kannalta, vaikka harmi ettei jaksanut nyt uudestaan.

Mami, pahoittelut että täti tuli taas väärään osoitteeseen. :sad001

Pauliina, harmi ettei tärpännyt mutta hyvä että kierto on ainakin nyt normaali. Toivottavasti oudot välivuodot jää pois.

kaakao, jes tuhruttomuudelle! :grin

Hampaaton, kiva kuulla susta! Pahoittelut ettei tärppiä ole tullut, mutta hyvä että asiat etenee. Mä en tiedä paljoa verikokeista, mutta kuulostaa tosi hyvältä että kaikki arvot oli ihan viitteiden mukaiset. Toivon ettei teidän tarvitse pitkään odottaa seuraavaa askelta.

Muurahainen hyvä tietää että luget saattaa olla tilaustavaraa. Pitkä aika sulla täällä. :sad001 Mulla tulee vuosi täyteen joulukuussa, tulin heti tänne piinailemaan kun aloitettiin yritys.

Haikaranyytti ei minulle, kun ei olla klinikalla inssissä. Koti-inssissä ei voi mitään pesuja tehdä. :grin

On. Saapi nähdä mikä IVF-suunnielma tehdään. Piti mennä joko kahden kierron päästä (tämä kierto mukaan lukien) joulukuussa tai kolmen päästä tammikuussa. Mutta nyt laskin että jos pistän Pregnylit niinkuin tähän asti, niin neljäs kierto alkaa vielä joulukuun puolella. Nyt pitää siis jo päättää yritetäänkö venyttää kiertoa pidemmäksi vai aloitetaanko joulukuussa IVF.

katjusha voi minä katson tässä kaksi viikkoa vielä jos liityn ;)

Haikaranyytti. Ai sinullakin migreeni. Mäkin syön estolääkitystä ja saan syödä sitä vielä ihan normisti. Katsotaan sit kun nappaa että vaihdetaanko se toiseen. Moni syö tätä mutta raskauden loppuvaiheessa pitää lopettaa syönti. Fysio on ollut avuksi mulle tässä lääkityksen rinnalla

Heippa ! :)

Muurahainen <3

Pikkuminski <3

Toivon niin kaikille tämän ketjun upeille naisille plussaa, voimahalit pitkään yrittäneille erityisesti ! Mä näin muuten unta että tähän ketjuun osui valtava plussa-aalto ennen joulua !

Tsemppiä kaikille jotka käyvät hoidoissa ! Toivottavasti hyvin pian tuottavat tulosta :)

Pahoittelut myös negoista ja kp1 :( vaikka se kamalalta tuntuukin niin onneksi uudessa kierrossa on aina mahdollisuus :)

Lähetän suuret positiiviset puhurit teille kaikille <3

Täällä vointi huomattavasti parempi :) nyt porskutellaan rv 12+3 ! Tänään puuhommia ja siivousta :)

Mukavaa lauantaita !

Murkku, älä huoli, mä olen ihan varmuudella vielä vuodenkin päästä sun kanssa täällä!

Täällä alkoi tuhru. Mä olen viikon ollut ihan varma, että plussa tulee nyt mutta mikä lie mielenhäiriö. Ei tule enään toistumaan, kun pitää vaan realiteetit mielessä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Toivottavasti meistä ei olisi enää ketään täällä vuoden päästä!❤

Voi mariskan uni kuullosti hyvältä, ketju täyteen plussia ennen joulua, kiitos! :)
Voidaan sitten vaihtaa vaan ketjun nimi "kyllä se vaan vaikeeta oli" :P

Voi pojat kui pitkällä jo muuten oot mariska, aivan mahtavaa! :)

Jotenkin iso kynnys tällähetkellä kirjotella tänne :( jokapäivä lueskelen, mutten saa aikaseksi kirjottaa mitään järkevää... Aika on kyllä niin kortilla ja jotenkin tuntuu, että on tyhmä tulla vain heittään pikakommentteja :D pahoittelut siitä!

Kuulostaa hyvältä, että kaikki plussaisi ennen joulua tai viimeistään ennen vuodenvaihdetta ;)

Hitsivie kun voisi jotenkin vain vauhdittaa tämän ketjun raskautumista :( Toodella surullista, että niin moni pyörii täällä ihan liian kauan.

Pikaista napaa. Olen tässäkierrossa kaikista vähiten ajatellut raskautumista jostain syystä... Alkaakohan kroppa vain turtua tähän ja joka kierrossa katse on jo seuraavassa kierrossa... Olen aina varma, että ne menkat alkaa ja aina varma, että ehkä ensikerralla. En valita, tämäkin olotila on parempi kuin se jatkuva masentuneisuus aiheesta :/ ehkä sekin tila nostaa päätään jossainvaiheessa.

Ovista en ilmeisesti saanut tikkuun tässäkierrossa, vaikka nyt on kyllä aivan ovislimat, mutta nuo susi testit ei näytä plussaa ja ihan super hailakkaa haamusta tai puhdasta negaa. En kyllä enään tilaa raskauskeijulta o testejä. Digitkin on loppunut, joten toivotaan parasta, että se tapahtuu/tapahtui.

Talleteltu on kyllä jokatoinen päivä :)

Minni kp 21/38

Toivotaan että Mariskan uni näy toteen!! Kaikki plussaa itselleen joululahjan. :)

Minni, mullakin on niitä Raskauskeijun o-testejä. Siitäköhän johtuu, että vaan hailakkaa näyttää, vai onkohan mun vaan uskottava ovuloimattomuuteeni? Ehkä ostan ens kiertoon jotain parempia. Onko sulla tai muilla jotain merkkivinkkejä?

Tsemppiä koko porukalle, toivotaan ettei kenenkään tarvitsisi olla täällä enää ensi vuonna!! Plussatuulia. :)

Maggie kp 49? Vikat Primot syöty. Nyt vuotoa odottelemaan ja sitten saa soittaa ajan itselle ja miehelle jatkotutkimuksiin. Jännittää jo se aukkari jos se sattuu kamalasti... :/

Takaisin