Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaa meillä meni tuloksiin joku viikko. Soitettiin klinikalle ja kysyttiin, että miten pitää käydä siellä, että saa tulokset mukaan lääkärin joka on silloin ja silloin. Haettiin sitten edellisenä päivänä tulokset ja seuraavana päivänä oli se aika. Kerkesin jo päivän pillittää niitä tuloksia ennen lääkäriä niin ei tullut ihan yllätyksenä kun lääkäri niitä lukasi. Lääkärin jälkeen haettiin miehelle sinkkiä ja molemmille gelee royalea ja homeopaattisia tuli postissa. Lääkäriin mennessä oli kp23 ja seuraava kierto oli meidän.

Plussatuulia teille kaikille kovasti!

T: Pepe rv34+1 <3

Hei,
tuohon akupunktioon myös liittyen sain tänään sattumalta kuulla ystävältä, että heillä oli auttanut jäsenkorjaaja.
Yritystä oli 2,5 vuotta takana ja kaiken maailman inssit käytynä. Mutta ystäväni sanoi, että kävi jäsenkorjaajalla, joka avasi hänen lantionseudun jumit ja pari kiertoa myöhemmin ystäväni oli raskaana. Jäsenkorjaaja oli sanonut, että on aika yleistä tuo lantionseudun jumitus, joka aiheuttaa sitten jotenkin esteitä raskautumiselle. Myös muut fyysiset jumit vaikuttavat!
Toivottavasti tästä olisi jollekin apua!

terkuin kp 26/30 tjot/yk 1

Mä olen kans käynyt kalevalaisessa jäsenkorjauksessa, helmikuussa kävin ekan kerran ku syyskuussa tarttui matkaan. Mä olin käynyt myös edellisen kerran jäsenkorjauksessa juuri ennen ovulaatiota ja vasta kun saatiin tietää raskaudesta niin mun jäsenkorjaaja sanoi, etten olisi ensimmäinen jota jäsenkorjaus on auttanut raskaaksi. Eli meillä se oli monen tekijän summa, mahdollisesti myös jäsenkorjaus menossa mukana. Kävin myös koko raskauden ja synnytyksen jälkeen jäsenkorjauksessa pitäen kropan kunnossa. Heinäkuussa oon tainnu olla viimeks.

Viimeinen kerta ennen laskettua aikaa oli vuorokautta ennen. Paineltiin akupisteitä, joiden pitäisi käynnistää synnytys. Tuli kyllä erilainen supistus kuin harkkasupistus, mutta ei lähtenyt käyntiin (käynnistettiin 41+4 muistaakseni).

Mymmeli, mun akupunkiohoitaja ei nyt yhtäkkiä osannu suositella ketään, mutta suositteli kyselemään Facebookissa "Perinteinen kiinalainen lääketiede" -ryhmältä.

Pepe, kiitti tuosta infosta. Nyt alkaa jännittämään keretäänkö. Saatiin siis viimeviikon torstaina postissa aika polille (28.10.) ja lähete helsinkiin simppa-analyysiin. Eli viikon päästä on pakko päästä, ettei mee hukkaan tää polin pariskuntakäynti. Eivät kuulemma tee mitään mullekaan ennen simppa-analyysin tuloksia meinaan. Sit voidaan ainki heittää romukoppaan vauvahaaveet tältä erää... :(
Ahdistaa, miks piti noin lyhyellä varotusajalla tulla noi ajat?! :(

Nennaa ootteko kokeillut jotain muuta klinikkaa? Vai oliko, että pitää juuri siihen tiettyyn mennä?

Lucky, mahtavaa että sait miehen kellistettyä oikeaan aikaan! :)
Joo, on meillä vielä muumimukimenetelmä käytössä. Juttelin eilen luovuttajan kanssa IVF:ään siirtymisestä. Sanoin taas että jos haluaa pitää taukoa koti-insseistä niin ei haittaa yhtään, mutta hän halusi jatkaa. Eikä klinikalle siirtymisessä nyt tosiaan kiire ole, kun vasta joulu-tammikuussa se olisi ajankohtainen.

Minni, pitää ehkä munkin harkita foorumitaukoa, mutta ehkä vasta piinapäivinä. Nyt juuri ei stressaa täällä olo, kun lääkkeet käytössä ja ultra tulossa, mutta piinapäivien loppupuolella tekis kyllä mitä vaan että sais ajatukset muualle. Tosin, viime kierrossa kun olin Norjassa enkä päässyt edes foorumille, ei lapsiasiat silti olleet kaukana ajatuksista. Mitäköhän sitä keksis...
Ovisplussatuulia sinne, ja ihanaa että ootte pupuilleet myös ihan muuten vaan. :)

nennaa no voi ei ettei ollut aikoja, toivon tosiaan että näyte ehtii! Ja ettei mene oviksen kanssa päällekkäin. Tässä vaiheessa melkein kyllä priorisoisin näytteenannon, vaikka turhauttavalta varmasti tuntuukin.

Katjusha kumpa sulla olis salafolli kasvamassa! :)

Tyttötiikeri no voi hitsi jos ovis on kadoksissa. Mutta ehkä jos sun mies pääsee nyt puuhastelun makuun niin meno jatkuis pidempäänkin.

Haikaranyytti voimia. :hug013

Maggie toivon niin että saat pian sen ovisplussan! Jos ei ensi kuussa niin heti sitä seuraavassa.

Viipsukka toivottavasti vyöhyketerapia toimii.

Mymmelisti vautsi jes tuohan on hurjan pian! Alle kaksi viikkoa! Tiedätkö tuleeko pitkä toipumisaika?

Gatusa toivottavasti asiat etenee nyt sun pojan suhteen.

muutahainen luulen että sulla on ovuloimattomuus vaan poikkeus; jos viime kierrossa jätti väliin niin uskon että nyt tulee kyllä! :)

On. Letrojen ja verigreippien syönti jatkuu. Vaikka greippejä oon syönyt satunnaisesti tosi monessa kierrossa, musta tuntuu että niissä kahdessa kun söin enemmän, ovislimat on ollut selkeämmät. Joten syön nyt noin yhden päivässä ovikseen asti.

Pepe sinähän synnytät jo pian <3 iiks!

Beisla mahtavaa, että luovuttaja vielä haluaa koti-insseilläkkin! :) En tiedä miksi en itse huomaa greipistä mitään hyötyä, ehkä siitä ei ole kaikille hyötyä, ainakaan ulkoista.

lucky kyllä se vaa onnistu ku keksi hienot perustelut ni siirsivät huoltajuuden sille ja mä sain tälläsen yllärin. oon ollu kaikkii tahoihi yhteydes jo, inshaAllah asiat etenis nyt et sais ees yhteyden. plussatuulia sinne :)

nennaa inshaAllah onnistutte tuon aikataulun kans :)

täällä eilen kuulin et käly menee 19.10 pääkaupunkii sotilassairaalaa ja 20.10 hänelle tehdään sydänleikkaus kiireellisenä sillä on ihme että hän on edes hengissä ku sydän ei toimi kunnolla ja tekoläppä/venttiili on kokoajan auki ja veri kulkee vaa läpi kokoajan. joutuu leikkauksen jälkee olee 90pvä sairaalas joista 30 ekaa päivää koomassa tosin ekat 2vrk määrittää selviääkö joten nyt on kyl sellai jännitysnäytelmä ja pelkoki viel et miten käy.

Pahoittelut tytsy menkoista :( toivottavasti seuraava kerta on hedelmällisempi!

Pepe, ollaan siis julkisella puolella ja mies sai maksusitoumuksen helsinkiin jollekin klinikalle, jossa hän käy antamas näytteen ja muuten tutkimukset hoidetaan täällä lähisairaalan polilla.
Onnea loppuraskauteen❤❤❤

Pahoittelut tytsy <3 sattuko inssi, kauan siinä menee? Oliko mies mukana? :)

Lucky, beisla ja tintti'83: kiitos <3 plussa tuulia myös teille :)

Tänään on hyvämieli, oli aika lääkärillä kun olen kuumeessa :( mutta siinä ohimennen juteltii lapsettomuudestani ja katottii et voin syyä migreenin estolääkettä turvallisin mielin letrojen kaa ym. No tältä lääkäriltä en kuullut perus laiseita " ootte viel nuorii, on teillä aikaa"...ärgh vaab tämä lääkäri sano että rankan matkan ootte kulkenu ja vuosiin mahtuu varmasti paljon mutta onneksi hoitomuotoja on viellä paljon kokeilematta :) tuli nii hyvä mieli kerranki joku vastas oikeesti lohduttavasti ja sano et uskoo letrojen antavan potkua follien kasvuu ja siitä auttamaan ovulaatioon. Ja sano miulle että älkää menettäkö toivoa !
No se jää nähtäväks mitä lääkkeet tekee ja tuottaa :p

Mitä tarkoitatte jäsenkorjaajalla? Ite sain tänää lähetteen pääkipujen takia fyssarille.

Haikaranyytti yk29

Muokattu viimeksi:
Takaisin