Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heips. Täällä ovis myöhässä... no yritän saada ukon kellistettyä vielä tänään.

Ja onko tuo alempi jo ovis plussa vai onkohan se jo ihan korvilla...

Liitteet

• 1444312801824.jpg
    1444312801824.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 185
Tuossa toinen kuva kun on vähän jo tasoittunut värit.... eikös tuon jo lh huipuksi voi laskea :D mä oon täällä lievästi innoissaan :D

Täällä on nyt muuten tosi hiljaista.... missä suurin osa porukasta luuraa??

Liitteet

• 1444312884034.jpg
    1444312884034.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 177
Tytsyy, pahoittelut. Sitä niiiiiin toivoo, että uusi taktiikka toisi toivotun tuloksen pitkän odotuksen jälkeen. Ei auta muu kuin jatkaa uuteen kiertoon, vaikka se nyt rankalta tuntuukin. Voimia ja plussatuulia!

Nennaa, onpa harmi jos menee kierto hukkaan. Se on turhauttavaa. Toivotaan kuitenkin että ehditte vielä! Ihanaa kuitenkin että asiat etenee ja hoitoja tiedossa.

Beisla, onko muumimuki se, mihin luovuttajan nesteet laitetaa eka? :) Jäi kiinnostamaan tää mekanismi :) :) Tsemppiä sinne letrojen ja verigreippien popsimiseen.

Miha,hyviä uutisia. Onnea, täydellistä hedelmöittymistä sinne kiitos! :)

Mulle on kans toi jäsenkorjaaja uus termi, en oo kuullukaan! Toivotaan että siitä on apua teille, jotka jaksatte kokeilla. Ja se akupunktio kiinnostaa kans, kertokaahan olotiloja hoitojen jälkeen. :) Varmaan turha kehottaa, että tulkaa kertomaan, jos auttaa raskautumisessanne, sillä totta kai te tuutte meille kertomaan!! :)

Moni puhuu tosta foorumitauosta, mutta mietin vähän samaa ku Beislakin, että joka tapauksessa ne ajatukset pyörii mielessä, olipa täällä tai ei. Mut Minnin kokemus kyllä kuulosti rentouttavalta kanssa.

Musta tuntuu, että oo jo pitkäänkin ollu täällä kun vuoden alusta asti oon näitä vau.fin foorumeita seurannu vaikka vasta kesällä liityin. Vähän jopa arvelutti, et kandeekohan mun lainkaan liittyä kun oli jo yli puoli vuotta taustalla ja uskoin et kyl mä kohta kuitenkin raskaudun, oli Primolut-kuuri ja ultrat ja kaikki, geleet ostettu ja foolihapot tehostamassa. No, toisin kävi, en raskautunu, eikä hetkeen näytä siltä. Katellaan ens vuonna, josko silloin ois jo ees se ovis bongattu. Ihan höhlääääää, miks tää on niin vaikeeta? Miksi MIKSI miksi MIKSI???? Kuinka voi olla, että se on toisille niin helppoa ja toisille niin pirun vaikeeta? Ja monille kallistakin vielä!?!?!

Päivän positiivinen: Töissä oli yllättävän kivaa, kivat kollegat ja asiakkaat. Itellä hyvä ja reipas mieli (niinä hetkinä kun vauva-asiat ei pyöri mielessä...).

Maggie kp 46?? En pysy laskuissa. Tekis mieli laittaa kp 100 yk 100 mut ei nyt ihan sentään.

Lucky, mä oon ehkä huono sanomaan ovisplussista mutta mun silmään toi ei oo vielä yhtä vahva. Tosi tumma kylläkin. Ehkä myöhemmin illalla vielä tummempi tai huomenna plussa?

Haikaranyytti kyllä se inssi ainakin mulla ei mitenkään kauheen mukavalta tuntunut! Itse operaatio on aika nopea kokonaisuudessaan n.10-15 min. Kyllä sen kestää :) mä olin siellä yksin kun oli arkipäivä ja mies töissä. En mitenkään odota sitä kun mulla se on näillä näkymin taas parin viikon päästä.

Täällä on tosi hiljaista :confused:
Mulla ihan tyhmä vaihe. Sunnuntaina olis taas kp28 ja kierto varmaan sen 30... Tässä kierrossa oli tosi vähän seksiä ja kp;t ollu arvotus lähes koko kierron. Ei vaan jaksa laskea ja kytätä, mutta eipä sitä toista tule jos näin vähällä seksimäärällä mennään :O

Karkasi...
Ihan tyhjä ja luovuttanut olo :(
Mä tykkään kyllä syksystä ni tuskin on mitään syysmasennusta :confused:
Oon vaan tosi väsynyt tähän... Joka päivä tällä ja viime viikolla tuli raskaus/vauvauutisia :'( "mulla poistettiin kierukka ja PAM", "Lopetin pillerit just ja ekasta kierrosta! Meille tulee tuplat", "tää on jo viides", "meidän KAHDEKSAS ja viimeinen" jne. Ja jokainen näistä; tupakoi, juo, on yli-/alipainoa, ei vitamiineja, ei kuntoilua, ei MITÄÄN!

Miten tää voi olla näin EPÄREILUA?! Eikö voisi edes vähän tasata :O ?!

Mymmelistin aika! Jes! Vihdoin!!!

Tytsyyy :(

Nennaa, täällä myös priorisoisin näytteenannon oviksen edelle, vaikka turhauttaa varmasti. Toivottavasti saatte aikataulut sopimaan, aikahan on jo kohta!!

Beislan luovuttaja on kyllä mahtava, taas kerran :)

Haikaranyytti, ihanaa että lääkäri osasi lohduttaa. Oikeassahan hän olikin! Niin paljon on vielä mahdollisuuksia <3

Lucky, ainakin lähellä on. Toka kuva näyttää jo plussalta :) Tsemppiä miehenkaatoon!

Maggie, aina oot muille niin kannustava ja rohkaiseva <3 nyt hyviä uutisia sinnekin, kiitos!

Pikkuminski :( <3 kun osaisi jotain lohduttavaa sanoa.

Täällä pidetty pari päivää foorumitaukoa. Muuten kyllä reaaliaikaisesti kuulumiset luen :) hyviä uutisia vaan on viime aikoina ollut aika vähän :( jos vihdoin tän ketjun onni kääntyisi <3 ootte mielessä!

Liisu rv 16+4

Nennaa me oltiin julkisella ja jouduttiin itse kustantamaan. Kiitos paljon <3 toivottavasti siellä pian saatte oman pienen masuun kasvamaan!

Liisu, kiitos. Lämmitti mieltä sanasi. :) Ja todella toivotaan sitä oikein hyvää uutista! Mutta onneks on jo joitakin hyviä asioita tapahtunut: Mies on paremmin mukana ja tajuaa tilanteen vakavuuden, ja lisäks hoidot etenee ja simpat on kunnossa! :)

Haikaranyytti kyllä se inssi ainakin mulla ei mitenkään kauheen mukavalta tuntunut! Itse operaatio on aika nopea kokonaisuudessaan n.10-15 min. Kyllä sen kestää :) mä olin siellä yksin kun oli arkipäivä ja mies töissä. En mitenkään odota sitä kun mulla se on näillä näkymin taas parin viikon päästä.
Tytsyy: sattuko suhun aukkari? Muhun sattu aivan sikana siis ihan kauhee kokemus koski ja poltti selkää niin kovaa et aattelin et kuolen siihen mut ilman miestä en ois kestäny! Ni eiks toi o aika samanlainen juttu siin va laitetaa spermaa sisää? Ja minkä takia oot insissä? :) ku mulle puhuttii joskus siitä mut ei taida olla ajankohtasta ku en ovuloi ja follit ei kasva. Ja eiköhän se tavara mee oikeesee paikkaa ku auki on putket ni siks kysyn mielenkiinnosta että miks teillä on inssi ja mitä muit hoitoi teil on takana? :)

Ni ja unohin kaikille sanoa että se PUOLIKSI PCO tarkotti et pari on pikkusia munarakkuloit siel et ei kuitekaa pco vaan sen näköstä vähä. Pitää va kiinnittää huomioo mitä syö ku sillä voi kuulenma vaan ennaltaehkästä pco syntyä.

PikkuMinski: en voi muuta sanoa ku lohduttaa, VOIMIA! <3 se on kyllä fakta tää kaikki on va niin epäreilua!!!! :(
Tiedän niin hyvin mitä käyt läpi siinä mite ympärillä kaikki raskautuu ja ne ei tee osa mitää sen etee kuha on vaa ja panee...

Mymmelisti, Ihanaa, että se aika vihdoin tuli eikä siihen ole enää pitkästikään! Pääsette vihdoin eteenpäin.

Tytsyy, Harmi, ettei eka inssi tuottanut tulosta :( Seuraavaan toivottelen parempaa onnea ja puhaltelen niitä plussatuulia!

Nennaa, Onpas kurjaa kun joutuu valitsemaan oviksen ja simppatestin välillä.. Simppatestin kyllä priorisoin etusijalle tuossa kohtaa, että saatte tutkimukset etenemään. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että niitä joutuu muutenkin odottelemaan kauan niin ei ehkä kannata enempää viivästää. Toivottavasti vaan tulokset ehtii sille parikäynnille johon teillä on jo aika.

Plussatuulia ihan jokaiselle teistä puhaltelen taas! Olette ihania kun jaksatte tsempata niin hienosti toisianne vaikka itsekin ns rämpisi pohjamudissa tunteiden puolesta. Vahvoja naisia ketju täynnä!

Juu kyllä mullakin aukkari sattui, mutta toi inssi tuntui vielä enemmän. Koitin vaan ajatella muuta ja olla paikallaan, mut mullekkin tuli semmoinen sietämätön paineen tunne! Katetrin avulla tehdään se inseminaatio, siitä oli hyvä video netissä, kannattaa käydä katsomassa! Mut onneks tosiaan lyhyt aika niin kestää ja jos helpottaa niin mullakin se luultavasti on taas kahden viikon päästä edessä. Onko teille siitä siis puhuttu? Meillä oli pari muutakin ongelmaa niin sit kysyttiin et haluttaisi kokeilla ja ajateltiin ettei siinä ainakaan häviä niin päästiin siihen. :)

Niin ja muita hoitoja on lääkitykset. Mulla kilpirauhaslääkitys ja primolut aloitettiin. Nyt ekan kerran kierrossa femar 5 tablettia ja gonal piikkejä 5 kasvattamaan muniksia. + pregnyl tekemään ovulaation, koska mulla kierrot venyivät pitkiksi ja oli ovuloimattomuutta.

Haikaranyytti, toivottavasti pian olisi teidän vuoro jo, ihana lääkäri kyllä oli! :)

Maggie, mikäs päivä siulla uusi kierto alkaakaan?

Aphrael ja muut; tietysti simppa-analyysi on ekana, mutta olisi silti mahtavaa kun saisi annettua tässäkin kierrossa siitä huolimatta mahdollisuuden. Ärsyttää silti kun just sattuu menee samoihin aikoihin noi, kuitenkin ovis on vaan kerran yli kuukaudessa :D
Laskin kyllä ett jos onnistuis saamaan ensviikolla to tai pe sen ajan (mitkä on ne ainoot mahdolliset päivät klinikan puolesta mahdollisesti, jos mies kerkee ennen muita sinne soittamaan) ni sit kerkeis just ja just ovikseen panostamaan jos ovis ei radikaalisti muutu minnekään :) sormet ristissä siis saa olla tässä!

Pikanavat vain tähän... mun äiti on kyläilemässä eikä tiedä meidän yrityksestä, niin en viitsi pitempään täällä roikkua. Mutta siis negan testasin tänään, dpo 12. Nyt tähän kiertoon jäi sitten enää "jännitettäväksi" milloin tuhru alkaa ja montako päivää kestää ennen kp1:stä. Parempia tärppejä muille toivottelen!

Kaakao, eihän se välttämättä näy vielä, vaikka jotain oiskin! Pidän peukkuja! :) Mutta pahoittelut negasta... :/

Tytsyy, onpas teilläkin kaikkia kikkakolmosia käytössä. Voi että kun kroppa tarvii keinoja luonnolliseen toimintaan, tai siis pitäis olla luonnollinen! No, me tullaan varmaan perässä noiden keinojen kanssa. Tsemppiä! Uusi kierto olkoon teidän. :)

Nennaa, mun vikat primot nappaan 10.10. ja siitä kolme päivää odotusta. Neljäntenä päivänä alkaa vuoto eli keskiviikkona pitäis olla kp1. Mietin vaan sitä et ku kp1 saa soittaa ja varata sen ajan, mut vuoto alkaa vasta iltapäivällä ni voinko soittaa jo aamulla vaikka vuoto ei ookaan vielä alkanu?? Koska enhän tietty voi olla satavarma vaik onkin monta testikiertoa niin menny... Hmh!

Takaisin