KresiKät, pitkältä tuntuu odottelu ennen ultraa. Kumpa nyt ei vuoto lisääntyisi!
Nessu, kuulostaa niin tutulta toi oireiden keksiminen. Ja olihan tuo tosi hieno teko kun siivosit koko talon! Ei meilläkään usein ole tuollaista, mutta ehkä muutaman kerran vuodessa jompi kumpi keksii. Sekin on kiva, jos saa illalliseksi järkättyä jotain vähän parempaa ruokaa, laittaa jälkkäriä, ja pöytään kynttilä ja viinipullo. On kuin ravintolassa, mutta rennompaa ja halvempaa.
Mimmu, mulla oli joskus CB:n digit käytössä. Toimi hyvin, mutta koska mulla puikotkin toimii hyvin niin hylkäsin nuo kalliimpana. ClearBluen sivuilla sanotaan, että näyttää kaksi hedelmällisintä päivää. Luulisin, että tuossa on mukana ovispäivä. Muistelen kyllä että paketissa luki jokin aikaraja milloin oviksen pitäis tulla, mutta en muista mikä se oli. ClearBluen sivuilla
http://www.clearblueeasy.com/clearblue-easy-digital-ovulation-test.php tuossa ylhäällä oikealla on myös opastusvideo.
Lukutoukka pahoittelut tädistä, ehkä se stressi myöhästytti ovista. Kumpa nyt olis teidän kierto!
Ilpuri, tuo on hyvä neuvo että ottaa tutkimuksissa askeleen kerrallaan. Eihän sitä heti tarvitse tietää tai päättää, että haluaako rankempiin hoitoihin. Päättää vaan, haluaako sillä hetkellä seuraavan askeleen.
Työväenopiston kurssi kuulostaa kivalta! Ja hauskaa kun on kiertokamu. Mä ehkä testaan 5. päivä lauantaina, kun sinä iltana on kaverin häät. Se on kyllä vasta dpo13 eli tuskin vielä menkat on alkaneet. Yleensä oon tykännyt odottaa, mutta ehkä selvitän juodako vai ei. Tosin jos tuhru alkaa ennen sitä, voi olla että jätän testaamatta.
Viipsukka kiva, säkin piinailet meidän kanssa. :)
Beisla kp15/29 dpo1