Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oho, aika jännä. Mutta saattaahan tuo olla joku maanantain kappale. Niin kauan on toivoa, kun vuotoa ei tule.
 
Hö Kyfi!! Mut jos onkin vaan liuskassa vika.. jos ne menkat ei tosiaan ala ni digiä kehiin...

Olitte vitamiineistä puhunu.. mä söin alkuyrityksen ajan monivit. ja foolia mut sit ne jäi.. eilen nappasin taas ekan mama-multivitamiinin ja sillä nyt mennään.

Viipsukalla tosi selkee o-plussa! Ja hyvä et tuli hyödynnetyks!!
Plussatuulia kaikille!!

Mä tein tänään kans testin ja se näytti jo paremmin viivaa.. kp30/28 nyt menossa..
 

Liitteet

  • 1440394987821.jpg
    1440394987821.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 163
Kyfi, aika varma olen ettei ne menkat ala :) digillähän se varmistuu. :)

Halimamilla hienosti viiva tummunu :)

Ai niin omanapa meinas unohtua..
Ei vieläkään ovisplussaa, no eiköhän se tällä viikolla sieltä tule.

Muurahainen kp 19/35, yk 20
 
KresiKät, huh huh olipa sulla tarina. Onneksi pääsit lapsien kanssa pois! Ps. Hienoa kuulla, että teillä sinkki tehosi :wink Antaa toivoa!

Kyfi, voisiko toi testi olla joku maanantaikappale?? Uutta testiä kehiin, ehkä apteekin oma tai digi? Toivottavasti ei ole kiinnittymisyritys... :/

Beisla kuulostaa siltä, että siellä on ollut oikea megaovis!!! :grin

Viipsukalla mojova o-plussa! Ja ei kun peitto heilumaan! :wink

Murkku, saisi se sun ovis tulla jo!!!

Halimamilla upeasti lähteneet viivat vahvistumaan :Heartpink


Täällä on karmeat menkkaolot, jopa heräsin kipuihin :sad001 :arghh: No, jospa tää taas tästä iloksi muuttuu, kunhan särkylääke alkaa vaikuttamaan :)
 
Lukutoukka, pahoittelut ja osanotto suruun. Voimia! <3

Viipsukka, hieno ovisplussa! Tää on hyvä kuulla, et noinkin upea ja kirkas viiva voi tulla vasta kp 19, ite lopetin viime kierron o-testaamisen kp 17 tai 18. Tsemppiä hyödyntämiseen. :)

Halimami, ihanat kaksi viivaa. Onnea! :)

Lumihiutale, tuota juuri tarkoitinkin, että 2-5 päivää ois se ohje, mitä Beislakin kirjoitti. Että 2 minimi, 5 mieluiten maksimi. Niin mä sen ymmärsin. :) Ei varmaan oo ihan päivän päälle.

Kyfi, todella isot pahoittelut jos viiva ei lähtenytkään tummumaan. Inhottavaa ihmisen kiduttamista antaa toivoa ja viedä se pois. Uutta testiä kehiin. Ainakin raskaus on sulla ilmeisen mahdollista saavuttaa. Se on hienoa. :) Ja jos se oli kiinnittymisyritys ni voi mennä viikkokin et menkat alkaa. Kroppa menee pois tolaltaan, niin kuin mielikin! Toivotaan että kuitenkin vahvistuis!

Beisla, hienolta kuulostaa toi oviksen toiminta. Nyt peukut pystyssä! Ei tietenkään kva et on kipuja mut onneks ne kertoo oikeansuuntaisesta toiminnasta.

KreisiKät, olipa koskettava tarina! Olet äärimmäisen vahva nainen. Onneksi nyt on asiat paremmin ja ympärillä turvallista. Halit! :) <3

Plussatuulia koko porukalle! :)

Omaa napaa: Voi perse se täti tuli ihan ajallaan!! Kp1 samaa matkaa purkin viemisen kanssa. Yöllä jo heräilin kipuiluun ja arvasin, mitä on tulossa... :( Toivotaan nyt että edes se näyte olis ok. Vähän huumoria oli mukana ja vähän nolostelua mut onnistu kuiteskin. Annoin työrauhan. :) Melko vähän tuli kuitenkin tavaraa. Toivotaan et riittävästi. Tieto saadaan sitte syyskuun lopulla kun on eka pariskuntakäynti. Jos siis sinne päädytään. On tässä vielä yks luomukierto välissä, jos se ei veny mahdottomaksi. Nyt ahistaaaaaaaaa! Oli jo ihania kutkutuksia, jos tää yrittämisen kierre ois katkennu ihanaan plussaan. Mutta ei, mitä mä toivoinkaan! Enhän ees o-plussannu... Ääääää! Sit muuttuu jotenki TOSI yrittämiseks. Halutaanko sitä. Ollaanko molemmat valmiita semmoseen syyniin? Mitä se tekee parisuhteelle? Mitä jos ei sittenkään onnistu? Kauan tässä pitää vielä elää epätietoisuudessa?

Maggie kp1/28-82????? Rupeiskohan pcos-rykelmät kypsymään tän kolmen primokuurin jälkeen?
 
Maggie, voi PASKA! Miksi sen pöljän tädin piti sinnekin pölähtää :sad001 No onneksi sun miehen näyte on nyt viety ja teillä on se aika tulossa. Toivotaan, että se näyte on ok, mutta jos ei ole niin pelkillä vitamiinilisillä pääsee jo pitkälle laadun parantamisessa! Netistä ja täältä foorumilta löytyy paaaaljon kokemuksia siitä, että miehen tavara on parantunut ja plussa saatu vaan vitskuja lisäämällä! Sun miehellä ei tainnut olla vielä mitään vitamiinia käytössä? Sinkki on miehelle se tärkein, koska se lisää siittiöiden määrää, laatua, ja liikkuvuutta sekä parantaa haluja :wink Ja fooli on tietty hyvä olla vaikka se ei tärpin mahiksia paranna.

Sulle ne varmaan määrää jotain ovulaatiossa auttamaan, kun on pco. Yritä saada letrot, jos clomeja ensin ehdottavat! Letrot on halvemmat ja paremmat limakalvolle :) Uskon, että te sen plussan saatte ilman sen suurempia hoitoja! Miehelle vaan (tarvittaessa) vitskut ja sulle apu ovikseen niin plussa tulee!!!

Ps. Ollaan taas kiertokamut ja käsi kädessä mennään :)
 
Muokattu viimeksi:
Halimami hyvältä näyttää <3 nyt peukkuja !

Maggie pahoittelut kp1:sestä :( ja täällä painiskelen samojen tuntemusten kanssa..kestetäänkö sellasta "tosi yrittämistä", entä jos ei sekään auta tai ollaanko valmiita "rankempiin" hoitoihin jne :( ja just mitä käy parisuhteelle ja miten tulee pää kestämään..
 
Maggie, pahoittelut kp1:stä. :(

Saahan sitä peittoa heilutella, jos mies sais edes. :( No jospa se dpo -2 riittäisi.
 
Lumihiutale ja maggie, täällä olen miettinyt samoja asioita. Itse ehkä kestäisin "tosi yrittämistä", jos mulle esim letrot määrättäisiin, mutta en usko että mies sitä tässä vaiheessa kestäisi/haluaisi. Ehkä joskus vuoden tai parin päästä hän hyväksyisi sen, jos ei edelleenkään plussaa kuuluisi. Ja letrojahan mulle ei määrätä ennen miehen simppatestiä ja toisaalta polin ylilääkärin mukaan se olisi jopa tarpeetonta, kun ovuloin kuitenkin ihan ok. En usko, että missään vaiheessa kuitenkaan oltaisiin lähdössä insseihin tai IVF kokeilemaan. Ainakaan nyt ei tunnu siltä, en tiedä sitten jos tässä kestää vuosia... Kummallakin on sellainen halu, että raskaus alkaisi spontaanisti ja korkeintaan lääkeavulla (letrot, luget yms).

Viipsukka, dpo -2 voi riittää aivan hyvin! Onko sulla tänään ovis vai huomenna? Ehtiihän tässä vielä :)


Hiton menkkakivut! Ei meinaa millään helpottaa, kun en uskalla ottaa mitään muuta särkylääkettä aspiriinin kanssa. Aspiriinia olen nyt ottanut 200mg, mikä on kylläkin aika vähän kun pakkausselosteen mukaan sitä saisi ottaa jopa 500-1000 mg 3 kertaa päivässä! Jotenkin en vaan halua ottaa sitä liikaa, kun siinä on se verta ohentava vaikutus... Mutta menkkakipuihin sitä jopa tuossa paketissa suositellaan o_O Plääh, iltavuoroon pitäisi vielä tästä selvitä...
 
Muokattu viimeksi:
Viipsukka eli tänään olis ehkä dpo -1 tai 0... Mutta hyvä että edes dpo -2 olette puuhastelleet! Sehän on sen mun jakeleman taulukon mukaan "paras päivä" :wink Laitan tän taulukon taas tähän esille :wink

Untitled-1.jpg
 
Jatkan vielä tätä mun paasausta sinkistä :wink

Oonkohan ollut jotenkin yksinkertainen, kun vasta nyt otin itselle ja miehelle käyttöön monivitamiinit + extra sinkin..? :grin Kaiken maailman muut konstit oon koittanu, mutta ei jostain syystä ole tullut näin yksinkertainen asia mieleenkään! Jotenkin oon vaan ajatellut, että normaali monipuolinen ruoka riittää, mutta on se tässä yli vuoden aikana huomattu ettei näemmä ehkä riitä!

Sinkissä on näemmä aika tärkeä vaikutus sekä miehen että naisen hedelmällisyyden buustaamiseen! :eek:

Miehellä siis mm. lisää siittiöiden määrää, laatua, liikkuvuutta, testosteronin määrää kehossa ja sitä myöten haluja.
Naisella parantaa munasolujen kypsymistä ja laatua, säätelee oikeita hormonitasoja läpi kierron, ehkäisee varhaisia keskenmenoja sekä ehkäisee ja pienentää munasarjakystia.

Aiheesta löytyy paljon tietoa, kun googlettelee! Ja nämä vitskut ei ainakaan ole mikään kallis kokeilu vaikka menisivätkin sinne "huuhaa-öljy" kategoriaan :grin

http://natural-fertility-info.com/zinc-fertility.html
http://www.livestrong.com/article/293328-zinc-and-male-fertility/
 
Tytöt, onnee ovisplussista ja olkoon raskausplussat vahvistuvat!

Tuossa luin, että moni miettii jatkohoitoihin suhtautumista ja mitä kaikkea vielä eteen tuleekaan.
Mulle on tullut sellainen fiilis, että meillä on lopputulos sama - käymme hoidoissa tai ei. Ja lopputulos on suuri arvoitus. Mulla on selvästikin kriisi päällä tästä asiasta, kun aiemmin olen ollut hyvin määrätietoinen ja voitontahtoinen. Usko jatkoon lässähti kyllä näihin outoihin vuotoihin, mulla oli viime yönäkin tullut ihan limakalvoa pihalle - ei voi enää tiputtelusta puhua. Vuotojen väli on ollut noin reilu 10 päivää. Eikä tietenkään sitä ovista. Selkeesti pitäis vaan nyt antaa asian olla ja toipua. Tiedätte kuitenkin sen tunteen, kun haluaa jotakin, miten helppo on päästää irti? Ei oo heleppoo.
Kp on tai ei ole jotain
 
Kyfi voi ei, mikä ihmeen kökkö testi tuo on olevinaan? :sorry: Tsemppiä digin tekoon!

Halimami, siinä on hieno viiva! Nyt tarrasukkia mukaan. :) :wav

sabetti jes, siitä tulee varmasti hieno! :)

muurahainen ovisplussatuulia, kyllä se sieltä varmasti tulee!

Larissa kivut on inhottavia, toivottavasti helpottaa iltaan mennessä. Megaovis ehkä joo, saa nähdä tuleeko megakiinnittyminen perään. :p

Maggie voi pahus tädistä, liian säntillinen. :sad001 Mutta hyvä että mies sai näytteen annettua. Ei se määrä vaan se laatu. :wink
Voimia pohdiskeluun. Itse jotenkin ajattelen että mulla on lääketietellinen vaiva jonka joku ehkä osaa korjata. Komppaan Larissaa Letrojen suhteen. Ja epätietoisuus on niin hanurista. :sad001 Yrittämisen alusta asti mulla on välillä soinut päässä entisen nuortensarjan Dawson's Creekin tunnari: "I don't wanna wait for our lives to be over, I want to know right now what will it be..." Kun vaan tietäis, se helpottais. Ehkä.

Viipsukka hyvinkin voi riittää! Mullakin vaan dpo-1 ja suht hyvillä mielin piinailuun.

Katjusha voimia, teilläkin ihan liian pitkä yritys takana. :sad001

Ilpuri, viisasta pohdiskelua.

Itse saan helposti omaa aikaa kotona, kun tarvitsen pari tuntia vähemmän unta kuin puoliso. Aamulla kun herään, on kiva hetki olla rauhassa. Mäkään en ole mikään baarissa juoksija, en edes muista milloin olin viimeksi. Siitä on varmaan pari vuotta. Kavereiden bileitä on kyllä silloin tällöin, mutta tässä iässä jengi lähtee yleensä kotiin puoliltaöin. :grin Mun "oma elämä" on ehkä enemmän harrastuksia, kuten kiipeilyä, mutta kyllä niissäkin näkee lapsia mukana. Kaverillakin on välillä lapsi mukana ulkokalliolla, ei se harrastustoiminta nyt itselläkään varmaan lapsiin lopu.

Luulen että on vaan niin että teininä on tosi vaikeaa mennä täysin oman mielen mukaan. Kyllä huomaan että nyt 30 ylittäneenä on jo paljon itsevarmempi ihminen kuin vaikka 5 vuotta sitten. Toisaalta teininä en ehkä oikeasti niin välittänyt mitä muut ajatteli musta: en lähtenyt muotivillityksiin, en juonut/polttanut siksi että voisin näyttää olevani jotain. Koen edelleen että tein omat päätökseni noista. En silti uskaltanut puhua paljon vieraille eikä ollut monia kavereita. Eli en usko, että olin tai minusta tuli parempi ihminen sen takia. Vaikka nykyään oon toisaalta itsevarmempi ihmisten tapaamisen suhteen, harvalle kuitenkaan kerron syvimpiä ajatuksiani. Oon joutunut pitkään pärjäämään itsekseni ja tehnyt omat päätökset; toisaalta hyvä, mutta en vieläkään koe luontevaksi kertoa ongelmistani muille. Kavereita on entiseen verrattuna paljon, mutta ei sellaista "parasta kaveria". Välillä se surettaa, mutta enimmäkseen olen onnellinen.
 
Viipsukka, oiskohan tänään siis sulla jo dpo 0.. Mutta silti olette ihan hyvin saaneet petipuuhat ajoitettua :)

Katjusha, mun sydän särkyy sun puolesta :'( epämääräiset vuodot on niin perseestä ja vetää kyllä aina maton jalkojen alta :( Ja tuo fiilis kun haluaisi tehdä kaikkensa plussan eteen ja vaikuttaa asiaan, mutta kun ei voi :( Olet kyllä niin vahva nainen että ei voi käsittää!

Beisla, toi sun tekisi olisi voinut olla mun kirjoittama! Ollaan oltu teininä näemmä hyvin samanlaisia :) nyt vaan tsemppiä piinaviikoille ja toivotaan sitä megakiinnittymistä viikon päähän! ;)

Ai niin Sabetille piti vielä sanoa, että jeeeee uusi kuva iholle! ;) Laita kuva lopputuloksesta vaikka yksärillä? :) mullakin ois taas himo saada yksi lisää, mutta en ole vielä aikaa sopinut. :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top