Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, jep viikonlopun paras oli, että "ehkä sua ei ole tarkoitettu äidiksi".. Mä en usko, että asiat on tarkoitettu ("ehkä sinua ei ole tarkoitettu terveeksi"?!) vaikka kaikilla asioilla on kyllä merkitys. Mutta se on mielestäni eri asia. Tunsin piston sydämessä, mutta luulen että pelkään, etten kelpaa - eikä suinkaan niin, että minusta ei ole äidiksi tosi paikan tullen. Se, mitä toinen sanoo voi olla heijastumaa omista negatiivisista uskomuksistani. Jep jep, eteenpäin on mentävä ja onneksi perheemme on näinkin täydellinen, tuli mitä tuli
Kiitos kannustuksesta leidit ..
 
Larissa kiitos. :Heartred Jotenkin helpottaa kuulla näin jälkeenkin päin että jollain muullakin on ollut samanlaista.

Katjusha, no johan oli taas tölväisy. Ihan samaa mieltä olen, ihan kuin jotkut vaikeudet tai onnellisuudet olisi määrätty etukäteen. :rolleyes: Varmasti kelpaat äidiksi, ja toivon niin kovasti että saat vielä kokea sen.

On. Tänään käytin aamun pari omaa tuntia tehokkaasti, ja järkkäsin kullalle aamupalan. Meillä on nyt toinen hääpäivä. Päätettiin jo eilen että juodaan viimein se häälahjaksi saatu shamppanja (kun ehkä kohta en sitä pääse juomaan :wink) mutta aamulla mietin että puuro ja leipä on kyllä surkea kaveri shamppanjalle. Sitä kun ei usein olla juotu! Kävin sitten heti kahdeksalta ostamassa kaupasta hyvää mehua, paistovalmiita croissantteja, vaaleaa leipää ja maustamatonta jugurttia ja banaanin smoothieta varten. Mustikoita olin kerännyt jo eilen, pistin ne leseiden kera sauvasekoittimen alle. Paistoin itse pikkulettuja, keitin teetä ja sainkin kaiken valmiiksi ennen kuin herätin puolisoni. :grin
Illalla mennään vielä ulos syömään, eipä sen ihmeempää.
 
Beisla: aaawww.. Ihanaa hääpäivää <3 tuo kuvailemasi aamupala on kerrassaan loistava!

Kyfi: mitä ihmeen maanantai-testejä täällä liikkuu??? Haikaranyytillä kans oli värit ja kaikki! Mars uuden testin ostoon ja muista, digi on ankara (mutta sen voi avata ja samoja tikkuviivoja tihrustaa :) )

Halimamilla hienosti vahvuu viivat. Onnea tuhannesti!

Maggie: ei ole todellista!!! Pahoittelut kp1. Onneksi purkki lähti matkaan!

Katjusha: voi ei mitä sammakoita on toinen suustaan päästänyt! Iso halaus! Näin pitkälle olette jo kulkeneet ja millä asenteella olet mukana ollut! Välillä saa tullakin heikompia hetkiä, sieltä on hyvä nostaa pää takaisin pinnalle! Onneksi teillä on "hoitosuhde" lapsettomuusasioissa, jotta voivat arvioida tuota vuotoa! Voimia ihana!

On: neuvolassa käyty. Ultra-aika tulee postissa muutaman viikon sisään. Kerroin että mua huolettaa kun mulla on toispuoleista kipua alavatsalla ja sitä kirkasta verta alkoi tulla taas tänä aamuna. Eilen illallallakin en meinannut saada nukuttua kivun takia. Eipä sillä hoitsulla ollut muuta sanottavaa kuin "tarkkaile". Hö. Olis se voinu sanoo vaikka että "kuuluu asiaan" tai "heti ultraan"
Kuukletin tietysti kaikki kohdunulkoinenraskaus-tekstit... Nyt kauhulla odotan että jotain kamalaa tapahtuu kuitenkin :(
 
Katjusha, onpas siellä taas ollut möläyttelijä! Törkeää! Takaisin voisi tuollaiselle sanoa, että "ehkä sinut on tarkoitettu ääliöksi". Huh huh. Halusikohan ihan puhtaasti loukata vai luuliko, että tuo oli jotenkin lohduttava kommentti..? Omaan arvoonsa saa kyllä tuollaiset ihmiset jättää!

Beisla, kuvittelin teininä että olen jotenkin outo kun olin erilainen kun muut. En siis ryypännyt ja polttanut, pukeuduin juuri niin kuin itse halusin enkä seurannut muotia ja olin hyvä koulussa, koska halusin olla. Mukava kuulla etten ole ollut ainut :) Joskus parin kympin molemmin puolin tuli käytyä enemmän juhlimassa ja nyt taas ei paljoa kiinnosta. Onneksi mies on samaa laatua. Mulla on myös paljon kavereita ja tuttuja. Sitä "bestistä" kaipaisi kyllä joskus ja sellainen varmaan olisikin, jos kaikki paremmat ystävät ei asuisi niin kaukana :/ ps. Ihanaa hääpäivää!

KresiKät, eikä :( Mutta ei kai noilla viikoilla oikein muuta voi kuin tarkkailla tilannetta. Jos kipu pahenee ja vuoto lisääntyy niin lähdet heti päivystykseen!!! Kurjaa kun joudut vielä oottelemaan ultra-aikaa :(
 
Halimamilla kyllä nättiä viivaa! Onnet vielä täältäkin! :)

Tiedättekös, on tää naisen mieli vain ihmeellinen. Mulla nyt loppukierron vikat päivät (kp 27/28-30) menossa, ja vaikka lapsettomuuslääkäri alkukierrosta sanoi, ettei tässä kierrossa ole mitään tsäänssejä mihinkään, niin sitä vaan mieli ailahtelee välillä sinne "mitä jos sittenkin" -moodiin.

Esimerkkejä hulluudesta: Kun olin pari päivää nappaillut antibiootteja virtsikseen, keksin googlailla "virtsatietulehdus alkuraskaus" -tyyppisiä komboja vaikka kuinka. Joillain virtsis on ollu ainoa raskausoire alussa. Hahahaa - siis tietty ihan takuulla mullakin...

Ja sitten, koska virtsiksen takia oon nyt joka yö heräillyt jäätävään pissahätään, vaikka järjellä tiedän syyn olevan tulehduksessa, välillä ajattelen, jospa se oiskin raskausoire. Ja todennäköisesti samasta virtsiksestä johtuen valkkaria oikein tulvii vähän väliä, ajoittain jopa oikein losahtaa kerralla ja paljon. Mutta toki tämänkin olen googlannut, ja kyllä, joillakin on tällaistakin ollut alkuraskaudessa.

Auta armias, kun eilen illalla vatsassa muljahti muutaman kerran, oli jo ihan valmis tekemään raskaustestin - tai kymmenen. Ja koska mulla ei edellä mainittujen lisäks ole MITÄÄN (oikeita tai kuviteltuja) potentiaalisia raskausoireita (tissikipuja, tuikkaisuja jne.) niin kuvittelen tietysti oireettomuudenkin olevan raskausoire.

Naurattaa itteäkin... :D Eiköhän ne menkat sieltä ilmesty viimeistään kolmen päivän päästä, jollei Clomit ole sekoittaneet kiertoa.

Ihminen (=nainen) on hullu. :D :D
 
Nessu, toi on niin tyypillistä meille naisille :D Olihan mullakin viime kierrossa vaikka mitä oireita, joiden tiesin johtuvan lugeista niin silti se nega oli iso pettymys. Miksi pitää naisen mieli olla tällainen, että vaikka faktat on tiedossa niin silti takaraivossa kuiskii se "mitä jos..?" :D
 
Äh, puhelin ei ollutkaan päivittänyt kaikkia viestejä näkyviin ennen kuin rustasin äskeisen. Kreisikätille isosti tsemppiä ja vuodoille loppumista sekä ennen kaikkea tietysti pienelle sisua pysyä mukana! <3

Joku kirjoitti noista letkautuksista. Eikö ihmisillä ole vähääkään käytöstapoja? Jätä omaan arvoonsa moinen pölvästi. :(

Beisla oli järjestänyt rakkaalleen ihanan aamiaisen. Pitäis itsekin muistaa järjestää murulle spontaaneja pieniä ylläreitä. En muistakaan, milloin olisin yllättänyt miehen, jollain erityisellä, kivalla pienellä teolla, joten nyt taitaa olla tsemppaamisen paikka. Tosin viikonloppuna yllätin hänet sillä, että olin siivonnut kodin lattiasta kattoon sillä aikaa, kun hän oli töissä - muttei tuossa yllärissä juuri romantiikkaa ollut... :D
 
Katjusha, apua mikä kommentti! Miten jotkut voikaan olla noin ajattelemattomia! Ihan varmasti tuntuu pahalle.

Onnea hääpäivään Beisla!

Ja pahoittelut negoista ja menkoista! :(

Olikos täällä ketään, joka käyttää cb:n digi ovistestejä? Mä meinasin, että jos tilaisin niitä seuraavaan luomukiertoon mutta mites ne toimii? Hymynaama tulee, kun on dpo -1 eli liuskojen plussa? Vai?
 
Ja tosiaan, KreisiKätille hurjasti tsemppiä vuotojen kanssa. Toivottavasti on ihan harmitonta!
 
Täällä oli taas ajatuksia herättäviä ja raskaitakin tekstejä. Kreisikät halaus ja jaksamisia vuotojen kanssa, toivottavasti saadaan niihin joku selvyys.
Beisla hyvää hääpäivää, ihanan yllärin olit järjestänyt.
Katjusha kuinka joku voi sanoa noin, kurjaa! Itselläkin mielessä pyörii välillä juurikin se kelpaaminen, riitänkö,... :( hali.
Kyfi mikä niitä testejä oikein vaivaa, kyllä sen viallinen täytyy olla. :( toivottavasti on seuraavassa viivat niinkuin kuuluu. :)
Maggie pahoittelut kp1 :(
Nessu tuo oireiden keksiminen kuulostaa niin tutulta ja pudottaa niin inhottavan korkealta nimin. tänään myös kp1 suurten toiveiden ha oireiden jälkeen. Halaus sinne.
Kaikille muille joita en muistanut mainita niin tsemppiä kierron vaiheesta huolimatta ja halaus sitä tarvitseville, ihania ja tärkeitä olette kaikki!

On. Kiitoksia teille kaikille ihanille osanotoista! Olihan se odotettua siinä taudissa vaikka silti surettaa. Ja lisäksi tähän vielä hyökkäsi tänään täti ja voimalla, kaksi päivää myöhässä. Höh.

Kp1/27 yk9
 
Nessu vai ei ollu romantiikkaa! Mun mielestä ei ole mitään romanttisempaa kuin se, että mies on siivonnut sillä välin kun olen ollu töissä :) <3

Lukutoukalle pahoittelut menkoista :( kylläpä se täti on nyt monessa suunnassa yhtä aikaa liikkeellä! :(
 
Mimmu, mulla on ollut niitä cb-ovistestejä. Perustestitikkuun tulee kyllä ne kaksi viivaa, mitä muihinkin liuskoihin. Niitähän ei ole siis tarkoitus itse tulkita vaan luottaa siihen digilaitteeseen, pakko on kuitenkin vaan tiirailla :) Kaksoishormonitestissä toinen viiva on estrogeenille ja toinen LH:lle. (Siinä ei siis ole "kontrolliviivaa") Mutta lukulaite auttaa tulkinnanvaikeuteen, hymynaama on kiva!
 
Halimamin testi näytti ihanalta! :)

Sabetti, tuliko hieno tatska?

Larissa, voihan menkkakipuihin! Toivottavasti ovat jo helpottaneet. Mä kans oon ajatellut noista isoista hoidoista että ei ikinä mut nyt jotenkin kun ollaan menossa tutkimuksiin mun mieli on alkanut pikkuhiljaa muuttua. Musta se on tosi outoa. Kannattaa ottaa asia kerrallaan ja pikkuhiljaa totutella asiaan. Vaikka siis ei niihin joutuiskaan. Mutta luonnollisesti toivon sydämestäni että tekin sen plussan saatte asap! <3

Maggie, voihan sun kp1 :'( suuret pahoittelut! Hyvä että saitte näytteen tuotannon hoidettua! Ymmärrän niin ton sun ahdistuksen koska itse oon käyny ja käyn samaa läpi. Onneks toisaalta nuo kuviot etenee sen verran verkkaisesti et ehtii pikkuhiljaa käsitellä ja tottua jokaiseen vaiheeseen

Katjusha <3 susta ihan tasan on täydellisesti äidiksi!

Beisla, viisaita myös sulla! Millon sä testaat? Tajusin just et meillä sun kans taitaa tää kierto mennä kohtuu samaan tahtiin. Mä meinaan testata 2 vk päästä sunnuntaina.. en tiiä mikä päivä se on :) mut laskennallisesti se ois mun seuraavan kierron kp 1 tai 2.. en oo varma kun en pääse tarkistaa. Onnittelut hääpäivä stä :)

KreisiKät, toivottavasti pääset ultraan pian! Nekö ei noista outouksista osanneet sanoa juuta eikä jaata? Ärsyttävää!

Nessu :D millon testaat?

Mulla tänään vapaapäivä. Aamulla oltiin puuhommissa ja ilmottaudun työväenopiston kurssille :) illalla meinattiin lähtee kattoo uskaltaisiko pulahtaa meren puolelle! Ei mitään oireita, nännit hintsusti herkät :)

Muoks. Ilpuri kp21/n.32, yk19, dpo2
 
Täälläkin taitaa olla kp 21/35? Nyt ehkä olis lyhyempi kierto toivottavasti tulossa.

Ihana et on samoilla päivillä muitakin. Jännätää sit yhessä ;)

Täälläkin tissit vähän arat ja turvonneet ni uskaltaisin olettaa oviksen menneen.

Muoks. Kiertopäivät :D
 
Muokattu viimeksi:
Mä kävin netistä vähän lukemasta niistä cb:n testeistä ja nyt oon kuutamolla :) Tuleeko siinä pakkauksessa siis yksi "digilaite" ja liuskat päälle? Sitä digiä voi siis käyttää useammin? Saako niitä liuskoja ostaa erikseen?

Nimim. kyselyikä :)
 
Mimmu, yhtä lukulaitetta kohti saat 10 kertakäyttöistä testiliuskaa. Kaksoishormonidigejä myydään myös 20 testiliuskan pakkauksessa.
 
Mimmu, luultavasti yksi lukulaite kestää pitempäänkin kuin 10 testipäivää, mutta en ole nähnyt myytävän testiliuskoja erikseen
Jos joku tietää mistä saa niin kertokaa. Toki kurkkasin kerran lukulaitteen sisään ja taitaa pariston poisotto tai vaihto olla lopullista :)
 
Maggie pahoittelut menkoista♥

Kyllähän Larissa kipulääkkeitä voi ottaa vaikka aspiriiniä ois syönykkin. :) tsemppiä kipuihin.

Katjusha ei kuullosta yhtään kivalta toi sun tilanne kierron kans! Kurja kun mielikin matalalla ♥
Siihen vielä päälle noin ajattelemattomia kommentteja, että voi hyvää päivää! Haleja♥

Oi kylläpä Beisla on järkänny ihanan yllärin! Kyllä vaimolla kelpaa. :) onnea hääpäivän johdosta! :)

Nessu noi fiilikset on niin tuttuja! Aina sitä se pieni toivo hiipii elättelyjensä kanssa ja tiputtaa entistä korkeammalta! Mutta toivotaan että sun lääkäri vaan oli väärässä tsäännssien suhteen ;)

Ilpuri kyllä ite tykkään tosi paljon. Sellainen kuin pitikin♥
 
Takaisin
Top