Halimamilla kyllä nättiä viivaa! Onnet vielä täältäkin! :)
Tiedättekös, on tää naisen mieli vain ihmeellinen. Mulla nyt loppukierron vikat päivät (kp 27/28-30) menossa, ja vaikka lapsettomuuslääkäri alkukierrosta sanoi, ettei tässä kierrossa ole mitään tsäänssejä mihinkään, niin sitä vaan mieli ailahtelee välillä sinne "mitä jos sittenkin" -moodiin.
Esimerkkejä hulluudesta: Kun olin pari päivää nappaillut antibiootteja virtsikseen, keksin googlailla "virtsatietulehdus alkuraskaus" -tyyppisiä komboja vaikka kuinka. Joillain virtsis on ollu ainoa raskausoire alussa. Hahahaa - siis tietty ihan takuulla mullakin...
Ja sitten, koska virtsiksen takia oon nyt joka yö heräillyt jäätävään pissahätään, vaikka järjellä tiedän syyn olevan tulehduksessa, välillä ajattelen, jospa se oiskin raskausoire. Ja todennäköisesti samasta virtsiksestä johtuen valkkaria oikein tulvii vähän väliä, ajoittain jopa oikein losahtaa kerralla ja paljon. Mutta toki tämänkin olen googlannut, ja kyllä, joillakin on tällaistakin ollut alkuraskaudessa.
Auta armias, kun eilen illalla vatsassa muljahti muutaman kerran, oli jo ihan valmis tekemään raskaustestin - tai kymmenen. Ja koska mulla ei edellä mainittujen lisäks ole MITÄÄN (oikeita tai kuviteltuja) potentiaalisia raskausoireita (tissikipuja, tuikkaisuja jne.) niin kuvittelen tietysti oireettomuudenkin olevan raskausoire.
Naurattaa itteäkin... :D Eiköhän ne menkat sieltä ilmesty viimeistään kolmen päivän päästä, jollei Clomit ole sekoittaneet kiertoa.
Ihminen (=nainen) on hullu. :D :D