Larissa
Tietävä tietäjä
Muska, ei meilläkään tykkää, mutta hänen ei tartte noita katsella
en ole itse asiassa ovista tikuttanut yli vuoteen sillä luomu kierroissa tunnistan oviksen, mutta nyt ekassa letro-kierrossa halusin pelata varman päälle. Aiemmin miehen asenne oli että tulee kun on tullakseen ja satunnainen seksi saa riittää. Nyt kun sain ton endo-diagnoosin hän on enemmän mukana tässä :) eli on valmiina petipuuhiin vaikka se olisikin vähän väkinäistä. Sovittiin että oviksen aikaan hoidetaan homma kotiin ja muuna aikana on sitten sitä romanttista petipuuhaa :)
Mrsc, joo yleensä mulla on luomuna pysynyt O-testi plussalla/vahvana pitkään ja kun se vahvistuu niin se vahvistuu rytinällä eikä hissuksiin. Eli siinä mielessä on nyt ainakin sama kuvio. Mutta tosiaan en ole yli vuoteen ovista testannut. Joissakin kierroissa ovis venyi kp 16-20 tienoille ja koko ajan oli sellainen olo, että ovis yrittää tulla mutta ei vaan tule. Kiva kun meitä on niin monta letroilijaa täällä. :) voidaan verrata kokemuksia!
Mrsc, joo yleensä mulla on luomuna pysynyt O-testi plussalla/vahvana pitkään ja kun se vahvistuu niin se vahvistuu rytinällä eikä hissuksiin. Eli siinä mielessä on nyt ainakin sama kuvio. Mutta tosiaan en ole yli vuoteen ovista testannut. Joissakin kierroissa ovis venyi kp 16-20 tienoille ja koko ajan oli sellainen olo, että ovis yrittää tulla mutta ei vaan tule. Kiva kun meitä on niin monta letroilijaa täällä. :) voidaan verrata kokemuksia!
Muokattu viimeksi: