Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc Niin antoi noi vaihtoehtot ja loppuun sano että syö miten haluat, sitä juuri ihmettelin että vai niin että syön miten tykkään :o Ikävää jos sinulla oli tullu sellainen kuva minä mikää NAPPIEN KÄYTTÄJÄ kuitenkaan ole. Ei ole tapana leikkiä omalla hengellä mutta kyllä kai joku idea lääkäreillä on jos noin isoa annosta määrää ilman seurantaa melkein 2v hoitoja takana ni eiköhän mun kropasta joku käsitys jo ole.
Ja ei tämä hoito täällä helppoa minullekaan ole kun kokoajan joutuu miettii päänsä puhki mitä tekee ja mitä syö ja ultria ei järjestetä kun ei ole kaupungilla varaa se on kallista lystiä... Että sillee näin täällä!
Onnea vaan niille joilla on hyvä hoitopaikka arvostakaa sitä! :) me saadaan miettiä päämme puhki ja ihmetellä millo minkäkin lääkärin päätöksiä ja määräyksiä.

Onneksi ryhmästä löytyy ihmisiä jotka ymmärtää kysymykset kysymys mielessä eikä vedä omia johtopäätöksiään... Ihme touhua!

Muokattu viimeksi:
Olen sivun perässä niin en tiedä ehtikö joku jo kommentoida, mutta Esikolle: Vaikka kierto heittelisi miten päin sattuu, niin imetyksen aikana ei ole kiire hoitoihin vaikka yritys olisi kestänyt miten kauan hyvänsä. Mitään lääkityksiä/hoitoja ei voi imetyksen aikana aloittaa kuitenkaan.

Haikara! Mä en missään nimessä pidä sua minään nappien käyttäjänä vaan ihan vilpittömästi huolestuin, että et nyt lääkärin epämääräisten ohjeiden takia tiedä mitä teet ja vaan kokeilet jotain, kun tilannekin on nyt varmasti superturhauttava! Huolestuin, mutta hyvä, että turhaan!

Haikaralle pahoittelut! :( ihmettelen vieläkin sitä niin selvää haamua! Ehkäpä todella jokin hipaisi, mutta ei tarrannut tarpeeksi lujaa :(

Haikara, voimia sinne <3

Esikko, olen käsittänyt että lääkärit ei laske yrittämiseksi sitä aikaa joka on synnytyksen ja ekojen menkkojen välissä. Ja käsittääkseni joillakin ihmisillä toi imettäminen toimii aika hyvänä ehkäisykeinona. Milloin synnytit?

On: ärsyttää kun posti ei kulje viikonloppuisin. Oon tilannu pari pakettia ja oisin saanut ne jo eilen jos kulkisi. Ai miten niin malttamaton? :D

Täällä on nyt aikamoinen kirjoitustahti ei meinaa pysyä perässä.

Muskako oli tullut joukkoomme turisemaan, laitatko tietosi koska yritys on alkanut, niin lisäilen sut etusivulle?

Muurahainen kp 4/29, yk 24

12.14 synnytin eli reilu vuosi sitten:) ja mulla oli kierukka välillä mutta se otettiin sillon puol vuotta sit pois. Nyt on yö imetys jääny pois n.3kk sitten.

Kamala tahti teillä kirjottaa! Pari päivää kun on pois niin monta sivua. :D

Esikko, älä nyt ota pahalla mutta onkohan tää nyt kuitenkaan vielä kaikkein oikein sivu sinulle. Eihän sulla nyt oikeaa yritystä ole vielä juuri yhtään. Mutta tervetuloa kuitenkin, enhän minä ole mikään ketään arvostelemaan :)

Haikara, olisko sun hyvä nyt kuitenki reissun ajaksi ottaa "lapsettomuuslomaa" ja olla miettimättä kiertoa ja hormoneita ja vähän tuuletat päätä muilla asioilla ja sit uuteen nousuun kun tuut takaisin :)

Enää en muista kenelle piti kommentoida, niin paljon teillä oli asiaa..

Mutta täällä alkoi yk19. Alkuviikosta varailen ekan kontrolliultran kun kakkosletrokierto alkaa..

Ai aattelin että samaahan yritystä mulla on ollu ku muillakin, ero vaan on ollu että mulla ei oo ollu menkkoja...

Sorry kun nyt saastutan tätä ketjua mun O-testi kuvilla :D

Siinä vielä jonon lopussa iltapäivän testi. Ehkä testaan vielä varuilta huomenna, mutta voi olla että toi tänään kp 12 aamupäivällä tehty on se mun o-plussa...

ImageUploadedByVau Foorumi1453048982.458236.jpg

Uu, jännän äärellä Larissa! Testaa ihmeessä vielä huomenna olis mielenkiintoista kuulla sultakin miten o+ käyttäytyy. Mullahan plussa oli tässä letrokierrossa nyt nopeampi kuin ennen. Etkös säkin sanonut, että sulla saattaa olla testi plussalla parikin päivä eli just niinkuin mullakin oli ennen letroja?

Mrsc kp22/28 (27 oviksesta) dpo 8, 1. Letrokierto, yk10

Mitä mieltä teillä miehet on noista o-testeistä? Meillä isäntä ei niin tykkää. Sano et ku touhuaa vaan joka päivä niin ei tartte moisia...

Jellis, pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä

Larissa, siistiä! Jännää! :)

Muska, mun mies on välillä ollut et eikö se nyt riitä että harrastaa seksiä, et ei tykkää kellon kanssa mennä. Joten välillä kun oon tikuttanu niin en oo sut mitään sen kummemmin sille sanonut. Välillä taas oon. Enemmänkin itseni takia oon testannut et tietää millon menkkoja odottelisin

Pitäiskö testata huvikseen. ..

Takaisin