Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaa, toivottavasti tiellä on ollut ihana vuosi päivä! Harmi et teillä on ollut vähän kinaa, toivottavasti tilanne on rauhoittunut :) Teittekö tänään mitään erityistä kihlapäivän kunniaksi?

Mimmu, voihan seksikielto :sad001 toivottavasti torstain ultra näyttää paremmalta, onko mahdollista että pari niistä folleista ois kuihtunut kokoon?

Kreisikät, onnittelut painon pudotuksesta! :) Mitä ihmettä sun mies sekoilee? Onko tollasestam ollut mitään viitteitä aiemmin? Ja miks se ei päin naamaa keskustele asiasta? En yhtään tykkää tollaisesta uhkailusta, tosi ärsyttävää.:mad:

Lumihiutale, I feel you :Heartpink

Minni, onnea ovisjahtiin!

Larissa, hyvältä kuulostaa sun suunnitelma! :joyful:


Olipas kiireinen päivä töissä! Mä oon ollu koko päivän ihan järkyttynyt! Meille on pienellä mahiksella tulossa koiranpentu ja meidän tuttun koira on sen emä. Ne pennut sit syntyi eilen keisarinleikkauksella, kun se emä meni tosi huonoon kuntoon. Sen jalat ei pitäny enää ja se oli jotekin ihan tajuton. Ilmeisesti joku pennuista oli painanut joitain hermoa. Syntyneitä pentuja oli 9 ja 3 jäi henkiin! Ihan tosi kamalaa, oon koko päivän pidätellyt itkua sen emän vuoksi. Äsken sit laitoin viestiä et mitä niille kuuluu ja onneks emä on jo piristynyt ja vähän syönytkin ja käynyt kävelyllä. Tyttöjä eloon jääneistä oli vain yksi joten saa nähdä saadaanko se. Mietin tässä et milloin ois korrektia kysyä siitä :grin Mut siis, ihan kamalaa! Oon niin eläinrakas ja aina tälläset on nin surullisia juttuja.
Huomenna on mulle ne verikokeet, pitää mennä iltapalalle kun ei saa syödä ennen huomista :)

Ilpuri kp22/n.32, yk 19, dpo3
 
Napaa: mies avautu, en kuulemma halua sitä enää, ihan sama kuinka tähtitieteellinen mun selitys on! Mun pitäis nyt muuttaa toimintaa ja korjata tilanne. Tarkistin vielä että mun pitää siis korjata tää vuoto-ongelma ja odottaa puolen yön jälkeen pitsihepeneissä haluaisiko herra seksiä. Osapuilleen joo. No käskin suksia v****uun. Että näin. Jostain syystä en osaa edes ahdistua. Ehkä menneessä elämässä koetut asiat on tehny musta paljon kulmäkiskosemman ihmisen kuin ajattelin. :(
 
Ilpuri, en usko, että folleista osa voisi kuihtua pois mutta voivat toki lakata kasvamasta ja vain johtofolli jatkaa kasvamista.

Larissa, tosiaan noissa miehen tableteissa on nyt 40 mg sinkkiä, joten eiköhän se riitä :)

Voi KreisiKät, ihme touhua kyllä! Toivottavasti saatte korjattua tilanteen jotenkin.
 
Kresikät, mikä ihme sun miehen päässä nyt on vinksahtanut? Tuo kuulostaa ihan kajahtaneelta!!! Eikö hän osaa ajatella mitään muuta kuin itseään? Onko teillä ikinä ollut vastaavia ongelmia?

Mimmu, sitten miehes saa kyllä hyvän annoksen sinkkiä :wink
 
Eikä kresikät! Nyt on kinkkinen tilanne :( miten se ei voi ymmärtää että kannat juuri teidän pientä ja yrität pitää siitä ja itsestäs huolen että se pysyisi kyydissä ja toinen käyttäytyy vaan tollatavalla? :O käsittämätöntä!
 
Larissa: eipä ole ollut vastaavaa, ihan on kaikki km ja vuoto-ongelmat, kuopuksen raskausaika.. Kaikki yhdessä oltu ja kestetty. Ei mitään tällasta. Ihan tuntuu kuin se ois joku muu..
 
Ilpuri onpa kamalaa toi emäkoiran ja pentujen kohtalo :( jäikö emä henkiin kuitenkin? Tsemppiä verikokeisiin!

Kresikät käsittämättömäntä käytöstä sun Mieheltä!! Jospa sillä on jotain huolia ja purkaa ne nyt suhun :(? Ei sekään oikeutettua tietenkään ole. Mun mies pihtailee vähän väliä ilman kunnon syitä enkä mä sitä uhkaile silti et haen muualta.. Ja sulla nyt on ihan kunnon syytkin :(
 
Mimmu, okei :) no toivotaan et yks sit kasvaisi isommaksi kuin muut!

KreisiKät, just joo! Ei hyvänen aika sitä sun miestä! Jos se o jotenkin järkyttynyt tai shokissa tai jotain tosta kuviosta? Niin tai näin törkeää jokatapauksessa!

Lumihiutale, joo nyt tilanne näyttää ainakin vakaata. Sain äsken kuvan missä se mietti pieniä ja ilme oli tosi iloinen :) ja yhdellä oli tosi kiemurainen häntä <3
 
Lumihiutale: sanoin kyllä että mietippä jos sulla olis pippelin varsi kovin kipee ja pissan kanssa vuotais verta niin tekiskös mieli. Plus jos et tietäis kuinka seksi vaikuttaa vauvaan niin etkö olis varovainen?
No ei se tuntunu olevan samalla planeetalla.
 
Ilpurille piti vielä sanoa, että mullekin tuli paha mieli nyt sen koira-emon ja kuolleiden pentujen puolesta :sad001 Onneksi emo on parempaan päin ja 3 pentua kuitenkin selvisi :Heartpink Oon miettinyt, että jos tässä ei ala vauvaa kuulumaan seuraavan vuoden sisällä niin sitten haluan kyllä toisen koiran! Miestä ei ehkä ole kovin vaikeaa yllyttää tähän mukaan :grin

Kresikät, ei vaan mahdu mun kaaliin sun miehen muuttunut käytös :eek::sour: Ehkä kannattaa antaa sen vaan olla ja antaa ajatella sanomisiaan. Mutta jos se on tosissaan siitä, että hakee petipuuhia muualta niin sitten pitää vaan sanoa selvät sävelet. Mutta ihan hirveä tilanne! Toivotaan, että miehesi on vaan jotenkin järkyttynyt uudesta tilanteesta ja siksi möläyttelee...
 
Larissa, hyvä jos sielläkin toimi "uhkailu"taktiikka :D voihan se katsos olla ettei nuo miehet halua mitään 5vuotta niitä popsia ja suostuvat sitten antaa näytteen ;)
Hyvältä kyllä kuullostaa tuo tämän kierron suunnitelma! :)
Täällä mennään myös ilman sen suurempia tietämyksiä kiertopäivistä, mutta loppu lähestyy uhkaavasti :)

Ilpuri, kamalaa mitä emälle ja pennuille tapahtui! Onneksi emä on pirteempi jo :)Toivottavasti saatte pennun :)
Mitään erityistä ei olla tehty, paitsi siivosin (pesin höyryimurilla) mun auton ja pesty molemmat autot, se on tärkeää hommaa meille molemmille ja oli kiva kun nyt oli aikaa. Rakastan puhdasta autoa! :)
Meillä kinat on lyhyitä, vaikkei mies tajua oikeestaan ikinä pyytää anteeksi mut onneksi en sitä välttämättä kaipaakaan, riittää kun saan olla hetken omissa oloissani "pienen avautumiseni" jälkeen :)
 
Kreisikät, ei hyvä tavaton miehesi käytöstä! Vaikuttaa kyllä elelevän kaukana tästä todellisuudesta kun ei ymmärtänyt vaikka annoit hyvän esimerkin jos hänellä tekisi kipeää ja vuotaisi verta :( ja muutenkin saisi vinssata aivonsa takas yläpäähän!
 
Nennaa, hyvä et kuvio rauhoittui :)

Larissa, me on kans puhuttu jo monta vuotta et meidän 8-vuotiaalle koiralle vois ottaa kaverin ja mä nyt koen et tähän kohtaan se vois olla osa mun "unohda raskautuminen"-projektia :). Laitoin äsken kasvattajalle viestiä että ei unohda meitä kun pentuja aletaan sijoittamaan uusiin koteihin! IIIKS! :nailbiting: Se on siis meidän tutuilla sijoituksessa.
 
Kreisikät siis voi jumalauta tuota sun ukkoa! Anteeksi kiroiluni, mutta ei oikeesti voi olla totta! Oikeen pihisen raivosta sun puolesta....

Ilpuri toivottavasti saatte pennun♥ kamala synnytys ollut. :(

Täällä oli tarkoitus aloittaa tämän kierron tallettelut tänään, mutta mies oli taas omissa puuhissaan koko illan. Sanoin ihan suoraan että mä en kuukaudesta toiseen jaksa seksiä sillä periaatteella että kuhan nyt äkkiä ja se saa ja minä en. Sillä on kuitenkin jo kiire nukkumaan. Siirretään huomiseen... Jospa ne ois könsikkäälläkin prioriteetit paremmalla mallilla. :)
 
KreisiKät, todella törkeää käytöstä sun mieheltä. Mulle tuli kans mieleen sama, mitä Irvikissa ehdotti, et voisko miehelläs olla jotain säätöä jonkun muun kanssa ja tällä ”varoituksella” haluaa vierittää syyn sun niskoille. Eli väittää ettei saa ja sen takia ois ”pakko” mennä muualle??! Miehillä on tapana kaataa syyt naisten niskaan. Ainakin täällä tuntuu usein käyvän niin, oli tilanne mikä tahansa. Se ois kyllä todella ikävä vaihtoehto, mutta niin kun muutkin sanoo, aivan järjetöntä käytöstä mieheltäs juuri sinä hetkenä, kun pitäis olla täysillä mukana ja tukena. Toivottavasti selviää pian, mistä OIKEASTI kiikastaa. :angry4 Inhottavaa. Mua ainakin hiertää pienetkin erimielisyydet ja jos on kireetä. On vaikee mennä nukkumaankaan ku ajattelee vaan ja pyörittelee asioita päässään, toivois tilanteen rauhottuvan. Voimia! :hug013



Ja Irvikissalle voimia ikävään tilanteeseen edelleen. Toivotaan selvyyttä pian! Haleja. :hug013



Mimmu, tosi inhottavaa kun ensin tapahtuu jotain hyvää (folleja) niin se kumotaan jollain kiellolla! Mun tuurilla kävis just kans noin. ÄH! Mä saattaisin kanssa uhmata lääkärin kieltoa. :sex Hups, unohtu kielto. :sign19:sign17:sign19:sign17:sign19



Ilpuri, aikamoisia koirauutisia! Toivotaan parasta niiden kolmen pennun suhteen ja voimia emollekin. Onpa ihanaa, jos saatte koiravauvan. Se varmasti hetkellisesti helpottaa oloasi tän vauvakuumeen kanssa! Ja tsemppiä verikokeisiin. :smiley-bounce005



Sabetti, tiedän tunteen kun tulee olo et no niin, äkkiä nyt hoidetaan homma! Ei oo kivaa kummallakaan. Nautintoa kaipais, sitä sen pitäis olla. :love022



Lumihiutale, varmasti oisit hyvä äiti. Älä usko mitään et luonto muka yrittää estää jonkun tommosen syyn takia. Ei! Susta tulisi varmasti ihana äiti ja tuleekin! :love017 Se vaan antaa odottaa itseään, hyvää kannattaa odottaa, vai miten se sanonta menikään. Kyllä se vielä teilläkin tärppää. :dummy1::dummy::dummy1::dummy:



Larissa, oispa hyvä jos vois ressaamatta mennä kierron läpi. Toivotaan että se tuottais teille sen iloisen yllätyksen. Osaisinkohan itekin? :smiley-bounce015 Toivottavasti sulla natsaa ovis oikeaan hetkeen ni pääsette tallettelemaan.



Beisla, mä vieläkin kuolaan sen sun järkkäämän aamupalamielikuvan perään!:icescream:icescream:icescream:icescream:love7:love7 Aivan ihanalta kuulosti. Just tollasta iteki kaipais aina välillä, kunnon hemmottelua. Ah! Ja tsemppiä piinailuun.



Plussatuulia o- ja r-testeihin! Oli monella ainakin o-testit kovassa käytössä, Minni ja Murkku ainaskin? Ehkä ne kohta napsahtaa! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001



ON. Toooooodella tylsä vaihe kierrossa ja lisäks reissuja reissujen perään ni on peitot pysyny liiskana. Ja se purkki sen siihen liittyvä pidättäytyminen. Huoh… :angry5:schocked028



Maggie kp 2/28-82? Mihin asti se kierto venyykään. Oikeen mielenkiinnosta ootan, tuleeko primojen ohjaamana alle 30 kp vai sit jotain alkuvuoden huippulukemia... Tosin sen syyskuun aika sit saattaa katkasta sen jos näyttää venyvän ni asialle voidaan tehdä jotain. o_O
 
Mimmu, tuolla toisessa ketjussa luin eräästä onnekkaasta, joka odotti nyt yhtä vauvaa 3 follin inssistä. Mun ystävällä oli kieltäydytty 3 follin inssistä, no kotona tietenkin harrastivat seksiä - mutta ei onnannut. Näissä hommissa lopputulosta on mahdoton laskelmoida.

Mulla on taas vuoto päällä eli kp 20 tai jotain ei ollutkaan se, vaan kp 1 tai jotain - riippuu, mistä mitäkin lähdetään laskemaan. Harmillista, harmillista.

Tsemppiä ja huoh, toivotaan raskauden lisäksi tasapainoisia ja kunnioittavia parisuhteita :)
 
Kreisikätille paljon voimia jaksaa hölmöilevää miestä. Mikä sitä riivaa? Eikö se ole raskaudesta yhtä innoissaan vai mitä? Tosi inhottavalta kuulostavaa käytöstä! Toivottavasti asiat järjestyy parhain päin.

Mulla täällä kp 28/28-30 menossa. Ihan omituista, ei tissikipuja eikä mitään, mitä mulla on AINA tässä kierron vaiheessa. Tosin, nyt iltaa kohti maha turpos kipeeks palloks ja tuntuu olevan ilmaa täynnä. Laitoinkin jo varuiks siteen, jos ja kun ne menkat sieltä huomenna tai ylihuomenna tärähtää kehiin.

Ärh.
 
Takaisin
Top