Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kamalaa, mut mä mietin ihan samaa ku Irvikissa ja Maggie tosta KresiKätin tilanteesta!! Oli miten oli, idioottimaista ja todella lapsellista käytöstä! Paljon voimia KresiKätille! <3

Nessu, luinkohan mä joskus jostain, että jos rinnat ei kipeydy ennen tätiä ni kierto on voinu olla ovuloimaton?! :O

Katjusha, onpas tympeetä tollanen. :/
 
Kresikät, sen verran mitä mä miehiä tunnen, niin pahoin pelkään, että miehesi on nyt joko ihastunut johonkin toiseen tai sitten pahimmassa tapauksessa mennyt jo tekemään jotain typerää ja nyt noilla puheilla yrittää ns. Paikata tilannetta.
Toivon että miestuntemukseni olisi väärässä tässä tilanteessa... :( voimia sinne!!! <3

Sain tänään tuta sen miten pienestä elämä välillä on kiinni. Miehelleni sattui tapaturma tänään ja oli vain senteistä kiinni ettei olisi käynyt todella huonosti... Aluksi en edes tajunnut miten vakavasta tilanteesta oli kyse kun hän selitti sitä mulle. Mutta nyt kun tässä asiaa illan aikana miettinyt, niin alkaa tajuta miten pienestä tosiaan oli kiinni etten menettänyt miestäni tänään... :(
 
Muokattu viimeksi:
Murkku, hui kamala. Onneksi oli onni onnettomuudessa, eikä miehellesi käynyt kuitenkaan pahasti. Tuollainen varmasti pysäyttää, kun tajuaa, mitä olisi voinut käydä.

Tuosta tissikivusta. Ite kans mietin, oisko kyse ovuloimattomasta kierrosta. Testi tosin näytti ovisplussaa reilu viikko sitten, mutta eihän se mikään tae ole. Eiköhän ne menkat sieltä parin päivän sisään ilmesty...
 
Minni2 poistin sen kun ei tullut kirjoiteltua, mutta nyt oon miettinyt jo sen palautusta kun ens viikolla ei mitään ohjelmaa ja olis sittenkin paljon kirjoitettavaa :D
 
Hui murkku! Onneks selvisitte säikähdyksellä ja mies on edelleen elossa <3
Pienestä on asiat kiinni, koskaan ei tiedä mitä tulee tapahtumaan.

Kresikät, huhheijaa mikä tilanne teillä :o toivottavasti miehes suu vaan käy turhaan eikä ole tehnyt mitään tyhmää tai mene tekemäänkään. Voimia.

Täällä tissit edelleen hieman arat ja turvoksissa. Nyt vasta parissa kierrossa ollu lopusss tätä tissikipua.
Tätiä uskaltaisin odotella ens viikon alkupuolelle..

Meritähti kp 24/35
 
Kauheeta murkku :O Onneksi selvisitte säikähdyksellä ❤

Kresikät kuulostaa huolestuttavalta; joudun yhtymään muiden mielipiteisiin ja valitettavasti on myös omia kokemuksia... Ihan paska on miehes ollut :(

Mulla on taas mennyt kaikki ihan ohi! Jostain syystä kauheeta unettomuutta, päänsärkyä ja mahakipuja :( ja pojalla KAUHEA uhma :O
Yritän taas tsempata ja osallistua :)

❤ Plussatuulia kaikille ❤

-PikkuMinski kp11/30 yk24-
 
Murkku, hui! Kamalaa oikeasti tajuta ett kuinka pienestä joskus on eloonjääminen kiinni ja kuinka sitä sitten kiittää onnea ett kävi paremmin. Onneksi miehesi ja sie selvisitte "säikähdyksellä", eikä ilmeisesti mitään lopullista sattunut :)

Lumihiutale, toivotaan ett simpat on priimaa ja alkaisi tapahtumaan onnellisia asioita! :)

Meritähti, olisipa mahtavaa kun plussaisit! :)

Katjusha, onpas tympeetä ku on kierto aivan sekasin :(

Nessu, voisi kai tuo olla myös raskausoire, jos ei normaaleja tuntemuksia tule?
Ite en halua tuohon ovuloimattomuuteen uskoa, koska en olisi ovuloinut sitten mukamas kerran/kaksi, enkä tahdo uskoa ett niin paljon voi vikaa löytyä :D
Jokatapauksessa tsemppiä odotteluun mitä tuleman pitää!❤
 
Muokattu viimeksi:
Maggielle piti vastata jo aiemmin mutta unohdin. Pohdit pitäiskö sun tikuttaa ovista vai ei. Jos sulla on kuitenkin tulossa lääkäriaika pian, niin ehkä voisit säästää testit, jos sitten saatkin jotain lääkitystä jonka vuoksi pitää testata? Tai sitten kysyt lääkäriltä, kannattaako sitä kokeilla. :)

Mimmu, kyllä harmittaa teidän seksikielto. En tiedä kuinka vaikea/kallis toimenpide on munasolujen vähentäminen? Muistelen, että meidän lääkäri sanoi että sellainen olis mahdollinen jos folleja olis ollut liikaa kypsymässä. En sitten kysellyt enempää, kun sen puhelinsoiton aikana tuli muutenkin paljon tietoa. Mutta oikeassa olet, että varmasti hyvin pieni todennäköisyys sille, että kaikki hedelmöittyisi ja pysyisi kyydissä loppuun asti. Pohditte seuraavan ultran jälkeen mitä teette.
Kiitos siitä vitamiini-infosta, tosi kätevää että tollanen on viimein kehitetty myös miehille. Pitäis tosiaan ostaa ainakin sinkkiä sille meidän luovuttajalle.

KresiKät, ei voi kun päätään pudistella sun miehen toimintaan. Ihan kamala tilanne, kumpa tajuais siivota suunsa. Ehkä herra vois itse kertoa sulle miten voit "korjata tilanteen". :rolleyes:

lumihiutale voimia, hyvinkin voi tutkimuksissa löytyä johonkin johon on selkeä apu! Ootte kuitenkin ottaneet jo askeleen eteenpäin, kyllä se siitä. Enkä oikeastaan usko että kukaan on kovin hyvä äiti ennen kuin pääsee sitä itse kokeilemaan. (Enkä tarkoita vain biologisia lapsia, vaan adoptio- ja sijaisvanhempia myös.) Kyllä siinä oppii tarpeeksi hyväksi äidiksi ja rakkaus kantaa pitkälle.

Minni, tsemppiä oviksen bongailuun. :)
Ihan hyvältä sun paino kuulostaa, saa sitä herkut välillä maistuakin. Itsekin välillä mietin että jos sais mahasta vähän pois, mutta yritän unohtaa ne ajatukset. Hirvittää välillä, kun ihan sopusuhtaiset, normaalipainoisetkin tytöt ja naiset ovat jatkuvasti huolissaan painostaan. Ja oikeastaan liikunnalla ja hyvällä kunnolla on enemmän merkitystä terveyden kannalta kuin edes ylipainolla. Ei että itse olisin erityisen hyväkuntoinen... mutta yritän tehdä sitä mikä on itsestä hauskaa.
Oho johan mä taas innostuin kirjottamaan, tää ei kaikki ollut kohdistettu sulle.

Irvikissa kiva kun jaksat kertoa kuulumisia. Toivon niin kovasti, että sun asiat saatais kuntoon ja pääsisit vielä yrittämään. Vai tuliko teillä jo lopullinen tuomio? :sad001

Larissa, varmasti nuo suunnitelmat auttaa vähentämään stressiä. Kiva kun juttelet meidän kanssa kuitenkin.

Ilpuri, voi koiraparkaa ja pennutkin vielä! :sad001 Toivottavasti saatte yhden pennun sieltä.
Tsemppiä verikokeisiin!

sabetti, ei ihme että hermostuit miehelle, kyllä seksin pitäis olla tasapuolista ja molemmille nautinto ainakin pääsääntöisesti.

Katjusha harmittaa sun sekava tilanne vuodon kannalta. :sad001 Milloin teillä on seuraava lääkäriaika?

Nessu, joko sulla on ovuloimaton kierto, tai sitten lääkärin sanoista huolimatta on tärppi käynyt. :grin

Murkku huh sentään, varmasti kestää hetken toipua tollasesta järkytyksestä.
 
Meritähti, ehkä sulla sitten on ovis tapahtunut jos tissikipu voi viitata siihen. :)

PikkuMinski kuulostaa tosi rankalta, kun kaiken tuon keskellä pitää jaksaa vielä uhmaikäistä.

nennaa, mä muistan kyllä lukeneeni että lähes kaikilla naisilla on yksi tai kaksi ovuloimatonta kiertoa vuodessa.

Napaa, eipä täällä ihmeellistä. Mitään oireitakaan ei vielä voi olla. Aika menee taas niin hitaasti. Kp17/29 dpo3
 
Kresikät sun miehes on kyllä vetänyt ihan pohjat noilla jutuillaan! Juuri kun pääsit kehumasta! Mä suna näyttäisin sille sen pitkän viestin missä kerroit entisen elämäsi ongelmista ja sen jälkeen kehuit nykyistäsi ja kysyisin mieheltäsi että ihan turhaanko kehuskelin.. :/ voimia ♡

Murkku hui! :o niin sitä tajuaa kun käy lähellä.. mun mieheni kolme vuotta sit, kun en vie ollu senkaa, oli kainuus metsästysreissulla kaatunut kötensä saunan ikkunan läpi ja valtimo poikki. Ambulanssillakin kesti sinne korpeen. Oki menettänyt niin paljon verta että juuri ja juuri selvisi hengissä ystäcän ansiosta joka osasi toimia ja vähän hidastaa vuotoa. Ambulanssia vastaan oli tullut lääkäri joka oli mennyt ihan lukkoon ja peukalo keskellä kämmentä kun näki yltäpäältä veressä olevan miehen.

Ilpuri voi ei pieniä pentuja :(

Myöhästyneet onnittelut vuosipäivistä beisla ja nennaa ♡

Katjushan kiertohäiriöt kuulostaa tosi ikävälle :(

Sabetti harmi jos sä et saa tasapuolisesti sänkypuuhissa! Meillä oli suhteen alussa vähän sellasta että mies vaan sai. Ehkä sillä vähän muutenkin suorituspaineita tai jotain. Mutta aika varhaisessa vaiheessa siitä puhuin ja sen jälkeen on kyllä huomioinu mutkin ja hän on kyllä sanonut että nauttii niin siitä kun mä nautin :) olisko sun miehellä jotain paineita tästä vauva asiasta?

On. Olen taas vähän taustalla lukenut viestejä, mitta työt on ollut kyllä viime aikoina mun elämäs päällimmäisenä kun ei tunnu muuta kerkeevän. No 2,5 vk ja sit mä oon pari viikkoa niiin lomalla :)

Rv 13+4
 
Beisla, hyvä kun sanoit ett vuodessa on 1-2ovuloimatonta kiertoa, koska aiemmin luulin ett se on; "voi olla normaaleissa olosuhteissa 1-2ovuloimatonta kiertoa" :D
Mutta lähinnä siis ajoin omalla edellisellä kommentillani takaa sitä, ett jos tissikivulla on suora yhteys ovulaatioon, niin enpä ole ovuloinut kun pari kertaa koko elämäni aikana, enkä siihen halua uskoa! :D
Ja tämän ei siis todellakaan ollut tarkoitus loukata ketään (anannaa, nessu) vaan lähinnä ihmetelin miten tissikipu johtuu oviksesta ja mie oon kai menettäny kaiken, jos en ovuloikaan ollenkaan :(
Onneks menkat varmaan alkaa kohtapuoliin ni pääsen taas kerran tikuttamaan oviksen, saas nähdä löytyykö :(
 
Vasta vika sivu luettuna,mut heti piti tulla väliin huutelemaan ettei tissikivusta/sen puutteesta voi kyllä sanoa että ovulois tai ei! Ei kaikilla ole samoja oireita :)
Mulla ei siis ikinä ole tissit oireilleet mitenkään,ei yhdessäkään kierrossa ja oon aina ovuloinu normaalisti ja kolmas ipana tulossa:)
 
joo ei noista tissikivuista ikinä tiiä :"D

Mulla oli ekaa kertaa piiiiiiitkään aikaan viime kierron lopussa tissit kipeet ja elättelin pieniä toiveita plussasta. No way. Tissikipu loppu ja täti saapui :(

Nyt on vähä aikasemmin ollu tissit arat. Tänää alkanu vähä helpottaa, ei enää oo niin pinkeet ja turvoksissa. Ja kp vasta vissiin 24.
Mutta en usko silti plussaan ku oviksesta en tiiä ja seksiä ollu miten sattuu :/

Pointti oli vaan et mun tissit ainaki tuntuu vaan kiusaavan mua ;) alan elättelee turhia toiveita niitten takia!
 
Jep, enhän mäkään sanonu että näin on vaan että voi olla. :) Ei kaikilla kipeydy ollenkaan ikinä, mut jos Nessulla on aina ollu ja nyt ei oo ni vois olla mahdollista. :) Ja ei nennaa, en mä ainakaan loukkaantunut. :)
 
Nopea kommentti, mutta noi tissikivut on tosi yksilöllisiä! Mulla tissien kipeytyminen tapahtuu joka kierrossa ja se on oikeastaan varmin merkki mulle että ovis on ohi. Se alkaa siis heti dpo 0-1. Jos jossain kuussa mulla ei olisi tissit kipeät niin epäilisin omalla kohdalla etten ole ovuloinut. Kun nyt olen lugeja 2 kiertoa käyttänyt niin voin sanoa, että se on juurikin keltarauhashormoni joka mulle sen tissikivun aiheuttaa. Eli raskausoireeksi en voi sitä myöskään lukea. Mutta kuten Nyytti sanoi niin kaikilla tissit ei vaan kipeydy! :)

Katjushalle lähetän halauksen <3 kurjaa kun joudut kestämään tuollaisia mitättömän lyhyitä kiertoja ja jatkuvia vuotoja :(

Murkulle tsemppiä säikähdyksen kanssa! Onneksi miehesi on kunnossa!

KresiKät, komppaan muita. Pahasti kuulostaa siltä, että miehesi on saattanut jo ehtiä jotain hölmöä tehdä tai suunnitella sitä :(

Tsemppiä kaikille ovista odotteleville ja piinaviikkoja eläville!

Kyfi, mikä siellä on tilanne?

Milloin taas saadaan (plussa)testejä tänne? ;)

Nyt jää enemmät kommentoinnit, mutta tykkäilen täällä taustalla :) Menkat loppui, eilen tuntui jo muniksissa nippailut sekä himot alkaa heräilemään eli olisikohan taas aikainen ovis tiedossa :D ;)
 
Muokattu viimeksi:
Joo, eipä varmaan mistään oireesta voi sanoa että aina olis niin tai näin. Mulla taas aina tissit kipeytyy just ennen menkkoja, mutta eipä ole tietoa onko ovulaatio varmasti tapahtunut vai ei. Monirakkulaisuutta on ainakin. Mielenkiinnolla odotan loppukiertoa. Yrityksen alun jälkeen mun tissikipu on kyllä muuttunut, alkanut jo aiemmin ja kerran jopa ovulaation aikaan. Ei hajuakaan mistä se johtuu.

Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset onnistumisesta. Jotenkin en usko, että jäädään kokonaan lapsettomiksi, kyllä tavalla tai toisella tärppää jossain vaiheessa. Silti usko minkään tietyn, varsinkaan meneillä olevan kierron onnistumiseen on hyvin pieni. Ennen esim. suunnittelin joka kierron loppupuolella, miten kertoisin perheelle. Nyt en jaksa sitä enää tehdä. Enemmänkin katson kalenterista milloin suurinpiirtein on seuraavan kierron ultra ja inssi. En ehkä ole vielä siinä "tasaisen harmaassa" vaiheessa, mutta on tunteiden vuoristorata jo pienentynyt paljon siitä yrityksen alkupuolesta. Ehkä paras kuvailutapa tällä hetkellä on "eteenpäin sano mummo lumessa". Hirvee tarpominen eikä loppua näy, mutta pakko vaan jatkaa. Kaipa se kevät koittaa joskus.
 
Takaisin
Top