Huh mitä kiirus-kirjotustahtia ootte täällä pitäny! :) Lukenut olen reissussa ollessani, mut kirjoittelut jääneet kun ei aika ole riittänyt.
Eli taas kommentoin kenelle muistan:D
Sabetti, onnea uudesta tatuoinnista! Miekin tykkään kamalasti ja kävin keväällä ottamassa tatuoinnin, siksi kun vuosi yritetty ja pitkään siitä olin haaveillut mutten uskaltanu varata aikaa ku olin niin optimistinen raskauden suhteen :D
Kyfi, oot niin raskaana kunnes toisin todistetaan! Ja rekkulaa vaan siitä susitestistä tekemään, pöh tollasia
Beisla, ihanan aamupalan olit taikonut vaimollesi! Ja myöhässä toivottelen onnea hääpäivänänne❤ :)
Murkku, ehkä ovis ei vain jääny kiinni? Tai sitten on vasta tulossa, tsemppiä kuitenkin :)
Enskierrossa sitten viimeistää sinkin avulla kuules tärppää
Nessu, kyllä vain se naisen mieli on kummallinen :D toivoisin kaikista vastoinkäymisistä huolimatta ett nyt plussaisit! :) mut eiköhän ne oireet oo joku kaunis kerta vielä ihan oikeita meillä jokaisella
Katjusha, olipas tökerö kommentti

pitää jättää ihan kokonaan vaan omaan arvoonsa tuollaset..
Lukutoukka, osanottoni ❤
Ja pahoittelut tädistä
Maggie, hyvä kun purkin sait vietyä! Tosi tympeä täti kyllä kun sinnekin tuli
Anannaalla myös tullut täti, pöh!
Larissa, "todistettavasti" pienelläkään painolla ei ole parempia mahiksia raskauteen, miulla bmi myös sen 19-20 ja täällä sitä edelleen notkutaan ja odotellaan ihmettä :D
Ja voin myös omalle kohdalle kuvitella hyvin ne raskauskilot, kun ite oon kans tällänen hukkapätkä :D
Kreisikät, pahoittelut vuodosta

ja mitä se mies onkaan möläytellyt, on ehkä ollut vähän hänestäkin kiinni, jos ei ole kotona näkynyt

Toivottavasti tarvitsi vain aikaa plussan sulatteluun, varmaan on km-pelko perssiissä myös hänellä
Enpä enää muista kuka ihmetteli tuota mein "uhkailua" ett sinkit+muut pillerit tai simppanäyte -juttua. Mutta siis mein tarina;
Me haluamme molemmat lapsen, siinä on kestänyt jo tarpeeksi kauan päästäksemme tutkimuksiin. Mies ei ole innoissaan antamassa simppanäytettä (jonka ymmärrän hyvin, sillä hän ei edes suhteemme alussa tullut moneen kertaan, koska jännitti uusi suhde. Joten ymmärrän ettei purkkiin ole kovin paljon helpompi). Mies kuitenkin on lupautunut sen tekemään kun sitä pyydetään :)
Ajattelin silloin vuoden jälkeen hankkia sinkkiä, foolihappoa ja geleetä, jos saatais plussa ennenku miehen täytyy antaa näyte, tästä siis se "uhkailu" :D eli ensin yritetään pillerit joita mies huomattavastiieluummin syö ja jos niillä ei ehditä plussaa saamaan ennenku näytteen joutuu antamaan, niin sitten mies sen antaa :)
Eli kyllä se mieskin aikoo oman osansa tehdä, mutta helpommalla itse pääsisi jos tunnollisesti syö pillereitä ja niistä saataisiin apu, ja syökin, nimittäin muistuttelee miuta niistä
Ilpuri, toivonmukaan saisit myös sen elämäntapamuutoksen tehtyä, ja plussan kaupan päälle! :)
Haikaranyytti, tuo on niin perseestä, ett itellä just muutenkin vedetään matto jalkojen alta ja menkat alkaa ja kun meet faceen ja sieltä hyppää samantien silmille iiiisot mahat, ilmoitukset synnärillä olosta tai kuvat ristiäisistä

Tsemppiä hurjasti❤
Pahoittelut negoista ja tädeistä!

Tsemppiä uuteen kiertoon :)
Plussatuulia ja löytyköön helposti niin o- kuin r-plussatkin! :)
On; meillä tänään kihlojen toinen vuosipäivä ja mie meen pesemään auton penkit+muut sisätilat, toivottavasti mies ei halua mennä ulos syömään illalla :D
Mökkireissultakin kotiuduttiin eilen illalla, oli anoppi tehnyt kaiken maailman yllätyksiä kun tultiin kotiin, tuli vähänku joulu etukäteen meille! :D
Mies käyttäytyi taas eilen niin ärsyttävästi ku olla ja pystyy vaan, muttei nähnyt ollenkaan vikaa itessään. Hän tietää ett vihaan sitä kun hoputetaan syömisessä, mie rakastan ruokaa ja syön just niin kauan kun syön! Mies hoputtaa kun "pitäisi pakata, syö nyt äkkiä" ja itse seisoo ja toljottaa vieressä, eikä tee elettäkään pakkaamisen suhteen. Mie pakkasin jo sängystä petivaatteet ja vaatteet yms sillä aikaa kun hän seisoi ja hoputti nousemaan ja syömään
Sanoin ett voihan mieskin pakata jotain ja ett vaatteet yms on jo kasassa ja ne voi viedä autoon ja menin itse pesemään hampaita. Sillä aikaa mies oli "pakannut kaiken ja vienyt autoon" kun sitten kyselin ett onko se ja tämä mukana, niin eipäs ollutkaan, ja taas mies hoputtaa pihalla samalla kun mie tungen kaikki unohtuneet tavarat käsilaukkuun, kun muut kassit on jo autossa..
Meinas melkein mennä hermot jo tuossa vaiheessa, mut kun mies vielä autossa matkalla jatkoi miun syyttelyä, korotin ääntäni. Ja taas kaikki oli miun vika ja mie pilasin reissun jne.
Miulla kuitenkin oli täysi käsitys siitä mitä mistäkin on tulossa laukkuihin jne, joten jos olisin itse pakannut ei olisi tarvinnut miun kysellä ja käydä joka paikkaa erikseen etsimässä jättikö mies jotakin jonnekin..
Siis oli kiva kun mies auttoi, mutta sen miun ärsyttämisen olis voinut jättää välistä, koska nyt tuo miehen pakkausapukaan ei tuntunut tippaakaan auttamiselta