Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Dpo7. Vielä vajaa viikko odottelua ja toisaalta turvassa mahdolliselta pettymykseltä... On se niin ristiriitaista.

Tässä kierrossa alamahalla on ollut "ihan hiljaista". Ei oikein mitään jomottelua tms mitä yleensä on tässä vaiheessa. Vähän pelottaa, että jos ne kaikki hormonitabletit ja - piikit joita olen vuoden verran käyttänyt, ovatkin sekoittaneet kehoni e-pillereiden tapaan ja en ovuloikaan hetkeen luomuna... Tässä kierrossa sentään tuli o-plussa, mutta eihän se mikään tae ole.

On tää kyllä vuoristorata. Eilen käytiin katsomassa vauvaa. Aivan ihana ja niin oli surku, ettei ollut oma. Eilen ilmoitin myös polille, että tässä sitä vuodetaan, aktiivisesti. Tänään tuli IVF suunnitteluaika 1.12. Aukeaa vähän erilainen joulukalenteri tässä taloudessa :Weary Cat Face:

On tää kyllä vuoristorata. Eilen käytiin katsomassa vauvaa. Aivan ihana ja niin oli surku, ettei ollut oma. Eilen ilmoitin myös polille, että tässä sitä vuodetaan, aktiivisesti. Tänään tuli IVF suunnitteluaika 1.12. Aukeaa vähän erilainen joulukalenteri tässä taloudessa :Weary Cat Face:
Oi ihanaa et aika tuli 😍 on kyl jännittävä joulun aika tiedossa teil!

Oiii jännää! Ihanaa että saitte suunnitteluajan kalenteriin ❣️ toivottavasti pääsisitte heti tositoimiin!! Mulla ainakin ne kuukaudet ennen käyntiä meni super nopeesti 😅

Tuli tuosta vauva-asiasta mieleen. Viimeksi kun oltiin katsomassa yhtä meidän kummilapsista (joka on 1v) niin tajusin mikä tuntuu kaikista pahimmalta kun näkee vauvoja ja pieniä lapsia. Se, jos lapsi vähänkin vierastaa tai on muuten etäinen ja pyrkii kokoajan äidin syliin 😅 siinä jotenkin alkaa särkemään aina sydäntä kun ei ole sitä omaa joka hakisi turvaa meistä 💔

Siinä tämän aamun pohdinnat 😅 tsemppiä vuotajille! Mulla alkoi tiputtelu taas 😑

Toi on joo sydäntäsärkevää, mulle on ruvennu nousemaa suorastaan pakokauhu jos pieni taapero koittaa pyrkiä mun syliin 😰 Vierastamaton toukka tämnöiselle lapsettomalle on pari kertaa saanu paniikkikohtauksen partalle kun alkaa ajatella miltä oma käärö tuntuisi ja kuinka se olisi ihanaa ja äkkiä iskee ajatus että me ei olla pystytty tälläistä ihanuutta saamaan aikaan 💔😭 Muut ihmiset ajattelee että olen lastenvihaaja kun alan katsella seinille tai vaihdan puheenaihetta kesken uusimpien vauvakuvien esittelyn.

Ja nyt mie pyyhin silmiä samalla kun edellinen yrityskerta täyttää kuukuppia.
Tämän kierron kanssa mennään mahdollisimman rennosti, ensi kuussa semmoista suunnitelmaa ettei alkuraskauden pahoinvointia toivoisi.. ei paineita siis. Ihanaa, jos onnistutaan, mutta jos ei vielä ole meidän vuoro niin seuraavasta tai sitä seuraavasta sitten? 😊

Oivoi, mä oon nyt yritysaikana yhen kerran pitäny pientä vauvaa sylissä. Se oli aika alkuvaiheessa. Ehdin pitää sitä vähän pidempään. Koko elimistö huus loppupäivän että missä se lämmin käärö nyt on, mihin se meni, tästä puuttuu jotain! 😞

Meillä taitaa nyt peruuntua huominen suunnittelukäynti 😭 viime viikon keskiviikkona oli korona-altistus, ja mulla on ollu ny pari päivää vähän kurkkukipua ja lievää yskää, tänään vielä kipeempi olo. Kuumetta ei oo ollu ja kaikki koronakotitestit ollu negatiivisia (vaikka oon yrittäny tehä sellasia nenä-kurkku-nenä kikkailuja mistä oon lukenu että antaa tehokkaammin plussia). Laitoin polille tänään viestin missä selitin tän ja kysyin pitääkö siirtää. Mut ihan varmasti pitää kun oireita on 😞💔 voikun ei menis ihan kauheen kauas 😔

Takaisin