Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla huonompia uutisia - oli tänään aamusta jo lämmöt menny alaspäin, ja testeissä ei näkyny melkeen mitään. Eli tää meidän kyytiläinen hyppäs nopsaa kyydistä. Tänään on viel verikoe, mut ei se noilla viivoilla kyllä enää voi olla ku max vähän koholla.

Mutta onneks ei ehtiny peruuntua IVF suunnittelu tän takia, siitä oon nii onnellinen! Ny pääsee heti ens viikolla sit takas tositoimiin ku hahmottaa että mitä tässä seuraavaks tuleman pitää. Tää oli kuitenkin eka kerta koko yrityksen aikana, kun oli oikeesti, varmasti, jotain edes hetken kyydissä.

Mulla huonompia uutisia - oli tänään aamusta jo lämmöt menny alaspäin, ja testeissä ei näkyny melkeen mitään. Eli tää meidän kyytiläinen hyppäs nopsaa kyydistä. Tänään on viel verikoe, mut ei se noilla viivoilla kyllä enää voi olla ku max vähän koholla.

Mutta onneks ei ehtiny peruuntua IVF suunnittelu tän takia, siitä oon nii onnellinen! Ny pääsee heti ens viikolla sit takas tositoimiin ku hahmottaa että mitä tässä seuraavaks tuleman pitää. Tää oli kuitenkin eka kerta koko yrityksen aikana, kun oli oikeesti, varmasti, jotain edes hetken kyydissä.

Voi ei, olen pahoillani :Broken Heart:

Aamun kuva spämmi:

View attachment 114463

Tänään siinä on jo selkeesti väriä 😱 mun kamera ei edelleenkään suoriudu kovin mallikkaasti, livenä jo uskaltaa sanoa positiiviseksi.. nyt sormet ja varpaat ristiin että tämä olis se joka pysyis kyydissä 😭🌈
Onnea Siska ja kymmenet tarrasukat, tää on huikeeta, ihan selkeä viiva! :smiley-bounce016

Iski taas loppukierron paniikki.. menkat alkanevat su-ma. En halua testata negaa taas ja hirvittää se mielialan rysähdys kun ensimmäiset punaiset ilmaantuu paperiin. Nyt mä odotan vaan sitä rysähdystä, pessimistinä en usko meidän taaskaan onnistuneen. Ja kyllä ah ihanaa aina on sitä toivoa ennen kuin vuoto alkaa, jep.

Noniin, positiivisin mielin tähänkin päivään! Sori vaan, pakko johonkin vuodattaa että tää yrittäminen on persuksista. Kilpajuoksua aikaa ja ikääntymistä vastaan. You know it.
Niin tavoitan tämän! 😔

Voi ei, pahoittelut ja osanotto menetykseen! 💔

Muokattu viimeksi:

Olisin niin toivonut, että tällä kertaa olisi mennyt sinulla helpomman kautta. 💔

Olisin niin toivonut, että tällä kertaa olisi mennyt sinulla helpomman kautta. 💔
Kauniisti sanottu, kiitos omppu! ❤️ On kyl tuntunut niin hyvältä miten ilosesti täällä on suhtauduttu siihen että meillä tuli plussaa, oon todella kiitollinen kaikille teille! Mä niin toivon että jokasella täällä tulis pian pysyvää plussas testeihin ja matkalainen syliin asti! ❤️ Ja nyt just erityisen paljon että siskan matkalainen pysyis kyydissä!!

Voi ei Nurppu, olisi kunnolla tarraaminen ollut oikea lottovoitto 💔 kuitenkin hyvät lähtökohdat jatkaa hoitoja tästä 💕

Varovaiset onnittelut Siskalle, kumpa pitäisi nyt kiinni! 💕

On muuten varmaan jotain mätää meikäläisen ovulaatiossakin ilman noita Letroja. Oon tehnyt tässä nyt kattavaa tutkimusta, ihan kaksi kiertoa :Face With Tears Of Joy: Kesäkuussa en syönyt loman takia Letroja (ensimmäistä kertaa sitten tammikuun) ja ovis jäi hämärän peittoon. Tiputtelu alkoi kolme päivää ennen menkkoja ja koko kierto oli 25pv! Nyt söin Letrot ja oli taas jäätävät oviskivut ja ovis tietty inssiä varten testattiinkin ja nyt dpo 13 ei vieläkään tiputtele! (Mutta testit siis tietty negaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:)

Niin ja siis vielä, tästä on tulossa taas ainakin 29 päiväinen kierto!

On muuten varmaan jotain mätää meikäläisen ovulaatiossakin ilman noita Letroja. Oon tehnyt tässä nyt kattavaa tutkimusta, ihan kaksi kiertoa :Face With Tears Of Joy: Kesäkuussa en syönyt loman takia Letroja (ensimmäistä kertaa sitten tammikuun) ja ovis jäi hämärän peittoon. Tiputtelu alkoi kolme päivää ennen menkkoja ja koko kierto oli 25pv! Nyt söin Letrot ja oli taas jäätävät oviskivut ja ovis tietty inssiä varten testattiinkin ja nyt dpo 13 ei vieläkään tiputtele! (Mutta testit siis tietty negaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:)

Niin ja siis vielä, tästä on tulossa taas ainakin 29 päiväinen kierto!

On niistä letroista sinulle sitten ihan selkee apu! 👍

On ollu joo! Harmi, että reseptiä ei voinut uusia ivf jonon ajaksi...

Tätä mäkin ihmettelin, yksityiseltä ois varmaan saanut näkemättä lekuriakin jos ois soittanut. Mulla tosin olis ollut yhteen kiertoon vielä lääkkeet, mut aattelin säästää jos joutuis PAS:n joka tehtäis letro avusteiseen kiertoon.

Tätä mäkin ihmettelin, yksityiseltä ois varmaan saanut näkemättä lekuriakin jos ois soittanut. Mulla tosin olis ollut yhteen kiertoon vielä lääkkeet, mut aattelin säästää jos joutuis PAS:n joka tehtäis letro avusteiseen kiertoon.

Jep, eipä se meidän lapsettomuutta ratkaissut kun vikaa uimareiden määrässä, mutta kiva olisi kuitenkin säännölliset kierrot ilman tiputteluja. Mulla on kans vielä yhden kierron eväät syömättä, napsin ne nyt tähän alkavaan kiertoon kun mies on vielä Suomessa, jos vaikka tehtäisiin ihme :Smiling Face With Halo:

Jep, eipä se meidän lapsettomuutta ratkaissut kun vikaa uimareiden määrässä, mutta kiva olisi kuitenkin säännölliset kierrot ilman tiputteluja. Mulla on kans vielä yhden kierron eväät syömättä, napsin ne nyt tähän alkavaan kiertoon kun mies on vielä Suomessa, jos vaikka tehtäisiin ihme :Smiling Face With Halo:

On muutes varpaatki pystyssä teille, että saatte ihmeen viimein 💕💕💕💕

Muokattu viimeksi:
Ja ihmeitähän tapahtuu!

Sanokaan vaan jos alkaa kuva spämmi ärsyttään, tässä tän aamun dpo 10 medigoo ja pregcheck... Nyt ei tarvinnu enää ees kameralla kikkailla.. 😍

Liitteet

• IMG_20220716_072119_1.jpg
    IMG_20220716_072119_1.jpg
    867.9 KB · Katsottu: 93
  • IMG_20220716_072002.jpg
    IMG_20220716_072002.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 93
Takaisin