Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Nurpulle tsempit harvinaisen syvän paskan keskelle (mut eks ookin kiva tunne tosiaan, et se edes melkein onnistuu!), ja muille tsempit sinne kutakuinkin nilkan syvyiseen paskaan. Itse kahlaan säären syvyydeltä, kp1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nurpulle tsempit harvinaisen syvän paskan keskelle (mut eks ookin kiva tunne tosiaan, et se edes melkein onnistuu!), ja muille tsempit sinne kutakuinkin nilkan syvyiseen paskaan. Itse kahlaan säären syvyydeltä, kp1.
Voi paska, pahoittelut tonniNurpulle tsempit harvinaisen syvän paskan keskelle (mut eks ookin kiva tunne tosiaan, et se edes melkein onnistuu!), ja muille tsempit sinne kutakuinkin nilkan syvyiseen paskaan. Itse kahlaan säären syvyydeltä, kp1.
Mulla alkoi eilen illalla ja tänään aamulla oli kans ihan jäätävät kivut. Eli I feel you. Tsemppiä ja nyt vaan uskotaan että tää kierros on meidän!Liityn kerhoon nimeltä kp1. Ihan jäätävät kivut![]()
Mut koska kaikesta pitää etsiä positiivista niin päästään sit piinailemaan yhdessä ja tsemppaamaan toisiamme :)No kyllä meillä nyt on oikee veritsunami täällä ku nii monella kp1 eilen ja tänään![]()
Mut koska kaikesta pitää etsiä positiivista niin päästään sit piinailemaan yhdessä ja tsemppaamaan toisiamme :)
Vähemmälläkin tuskalla kyllä ymmärtäis missä mennään, kiitos vaan 

Oi ihanaa et aika tuliOn tää kyllä vuoristorata. Eilen käytiin katsomassa vauvaa. Aivan ihana ja niin oli surku, ettei ollut oma. Eilen ilmoitin myös polille, että tässä sitä vuodetaan, aktiivisesti. Tänään tuli IVF suunnitteluaika 1.12. Aukeaa vähän erilainen joulukalenteri tässä taloudessa![]()
Oiii jännää! Ihanaa että saitte suunnitteluajan kalenteriinOn tää kyllä vuoristorata. Eilen käytiin katsomassa vauvaa. Aivan ihana ja niin oli surku, ettei ollut oma. Eilen ilmoitin myös polille, että tässä sitä vuodetaan, aktiivisesti. Tänään tuli IVF suunnitteluaika 1.12. Aukeaa vähän erilainen joulukalenteri tässä taloudessa![]()
Ei onneksi mahdottoman kauas siirtynytAika siirtyi 4.8. Hoitaja oli sitä mieltä että toi ei varmaan kuitenkaan myöhästytä hoitoja, samaa veikkaan myös.