Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihanaa @siska !! Ei yhtään ärsytä ainakaan mua! Voi kunpa tummuisi!! 🙏

Mulla jatkuu piina täällä, tänään oli testit tummunu selkeesti 🤦 mut mun matikkapäällä ei oo lähelläkään normaalia nousua jos dpo8 näky testissä ekan kerran haamu, ja dpo16 oli veressä 26,9. Ja testit ei oo vahvistunu tasasesti. Eli ny sit mietin et voiko olla joku kohdun ulkonen. Mut tässä ny vertailu mun sofeista dpo13-16 (oon valkannu tähän "päivän tummimmat", koska mulla on selkeesti tullu tummemmat testit muusta ku päivän ekasta)
sofi-13i-17i.jpg

Ohho @Nurppu ! Onpas tummunu nyt 😳 hyvä et sul on ne verikokeet tulossa ja sit lääkäri kattoo tilannetta. Ei oo ollu mitää kohdunulkosen merkkejä muuten? 🤔 voi jospa ois viel toivoo et ois normi raskaus. ❤️ Tsemppiä epätietoon

No se ilo jäi tosiaan lyhyeksi, menkat alkoi. Oli aika raaka lopetus tälle hommalle että loppuun vielä noin paljon tummemmat viivat ja sit perään menkat 😬
Oi voi Nurppu. Oli kyl varsinaista draamaa. Oon pahoillani, et kerkes toiveet nousta ja sit päättyi noin ❤️ toisaalta ihana et ainaki teillä on solut kohdannu ja raskaus alkanu. Toivotaan pikaista ivf tärppiä 🥰

No se ilo jäi tosiaan lyhyeksi, menkat alkoi. Oli aika raaka lopetus tälle hommalle että loppuun vielä noin paljon tummemmat viivat ja sit perään menkat 😬
Harmi että tämä päättyi näin 😔 Ainakin epätietoisuus ehkä helpottui.. mahtaako maanantain verikokeessa hcg olla jo nollilla 🤔 Tsemppiä ivf-suunnitteluun!

Niin on ihanaa, että tuli konkreettinen osotus, että tää on edes jollain tapaa teknisesti mahdollista! :) Ja ainakin luin, että näin varhasessa voi nopsaanki pudota nollille, katotaan mikä on maanantaina tilanne!

Just puhuttii miehen kans et nyt meil tietysti on molemmilla sellanen olo et heti ens kierrosta nappais uuestaan 🤦 kerran kolmessa vuodessa tärppi ja heti luulee et näi se nyt menee. Järki ei aina kulje mukana näissä. Onneks ei oo meijän fiiliksistä kii vaan ens viikolla päästään sinne IVF suunnitteluun :P

Niin on ihanaa, että tuli konkreettinen osotus, että tää on edes jollain tapaa teknisesti mahdollista! :) Ja ainakin luin, että näin varhasessa voi nopsaanki pudota nollille, katotaan mikä on maanantaina tilanne!

Just puhuttii miehen kans et nyt meil tietysti on molemmilla sellanen olo et heti ens kierrosta nappais uuestaan 🤦 kerran kolmessa vuodessa tärppi ja heti luulee et näi se nyt menee. Järki ei aina kulje mukana näissä. Onneks ei oo meijän fiiliksistä kii vaan ens viikolla päästään sinne IVF suunnitteluun :P
Voi, pahoittelut varhaisesta menetyksestä! 💔 Onko suunnittelun jälkeen heti tositoimet vai ehtiikö vielä olla luomukiertoja välissä?

Täällä dpo6, vielä olen voinut olla enimpiä ajattelematta. On kuitenkin käynyt pari kertaa päivän aikana mielessä, että nyt ehkä on kiinnittyminen menossa, jos mitään on hedelmöittynyt. Kuten Maakku sanoi, alkaa jo pelottaa jo mahdollinen nega ja menkat. Mieluummin en ajattele asiaa.

Voi @Nurppu , pahoittelut ❤️❤️ toisaalta onneksi vuoristorata päättyi ja tuli selvyys, ja kohta on ivf 🌈
Veikkaan että teilläkin alkais hoidot heti elokuussa niinku meillä 😊 toivotaan vaan ettei olisi niin kovia ruuhkia että siirtyisi syyskuulle 😬

Täällä dpo6, vielä olen voinut olla enimpiä ajattelematta. On kuitenkin käynyt pari kertaa päivän aikana mielessä, että nyt ehkä on kiinnittyminen menossa, jos mitään on hedelmöittynyt. Kuten Maakku sanoi, alkaa jo pelottaa jo mahdollinen nega ja menkat. Mieluummin en ajattele asiaa.

Jeeeep, dpo 11(?) ja olo kuin ilmapallolla, rinnat kipeet ihan niin kuin muissakin kierroissa. Ei yhtään sellanen olo, että jes tää on meidän kierto.. taidan odotella että menkat alkaa näinä päivinä 😑 plääh. Oispa sulla siellä nyt joku pureutumassa kyytiin 🤗

Ei siis rynnitty maaliskuisiin vaikka meiän kaikkien piti 🤨😤

Jeeeep, dpo 11(?) ja olo kuin ilmapallolla, rinnat kipeet ihan niin kuin muissakin kierroissa. Ei yhtään sellanen olo, että jes tää on meidän kierto.. taidan odotella että menkat alkaa näinä päivinä 😑 plääh.
Yyh, tsemppiä noihin oloihin 😩 mulla tänään tuli eka välähdys pms-hormonioloista kun aloin kiukuttelemaan miehelle frisbeegolf-radalla ihan ilman syytä 😅 ehkä jotain dpo8/9 tms

@Onnenomena ja @Kultahippi jännityksellä odotan lisätietoja siitä että miten meillä edetään! Ei mitään tietoa vielä edes että mennäänkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla - ja että laskevatko tämän keskenmenoksi (vaativatko taukoa) vai ei (arvaisin että ei tarvi, kun niin varhain meni kesken!) Mutta käynti sijottuu nyt ihan kierron alkuun. Mietin että onko mahollista että pitkällä kaavalla lähtiskin liikkeelle jo tän kierron puolivälistä? Taitaa mennä vähän liian optimistiseks 😅

@Onnenomena ja @Kultahippi jännityksellä odotan lisätietoja siitä että miten meillä edetään! Ei mitään tietoa vielä edes että mennäänkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla - ja että laskevatko tämän keskenmenoksi (vaativatko taukoa) vai ei (arvaisin että ei tarvi, kun niin varhain meni kesken!) Mutta käynti sijottuu nyt ihan kierron alkuun. Mietin että onko mahollista että pitkällä kaavalla lähtiskin liikkeelle jo tän kierron puolivälistä? Taitaa mennä vähän liian optimistiseks 😅
Silloin vielä kun oletin että meillä mennään pitkällä kaavalla niin mietin kans että olisko voinu alkaa jo heti samasta kierrosta 😄 mut en tiiä ees alottaako ne mitään uusia hoitoja heinäkuun sulun aikana, ainaki semmosen käsityksen viimeksi sain 🤔 mutta toivotaan tietysti että alkais mahdollisimman pian! 😍

Jeeeep, dpo 11(?) ja olo kuin ilmapallolla, rinnat kipeet ihan niin kuin muissakin kierroissa. Ei yhtään sellanen olo, että jes tää on meidän kierto.. taidan odotella että menkat alkaa näinä päivinä 😑 plääh. Oispa sulla siellä nyt joku pureutumassa kyytiin 🤗

Ei siis rynnitty maaliskuisiin vaikka meiän kaikkien piti 🤨😤
Mut seuraavaksi projekti HHH, hävitään huhtikuisiin hävittäjämäisesti (eli sairaannopeesti).
Vessareissuista päätellen huomenna kp 1. Kaupasta lähti mukaan vehnisöljyt ja gelet kokeiluun. Oon ihan synttäri ihmisiä ja todellakin oon / ollaan miehen kanssa ansaittu se, että tänä vuonna synttärilahjaksi tulee plussatesti (ja niin käy jos tää kierto on meidän). Kovalla tsempillä eteenpäin!

Takaisin