BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Metsäkaiku kiva kun oli hyvä käynti siellä ☺️

@Rollo saitko oviksen kiinni?

Oma luteaalilinja on nyt 0,25 korkeammalla progetuen kanssa, en tiedä vaihteleeko se normaalisti eri kierroilla kun tää on vasta mun toinen kunnon kierto kun mittailen.

Onneks ollaan jo dpo6 , viikonloppuna menee aika nopeammin onneks. Nyt en yöllä huomannut samanlaista kuumuutta mitä kahtena ekana yönä. Ehkä alan tottuu. Huomasitko @Ness mitään erilaista kun otit progesteronia? Tai joku muu jolla on ollut? Toivoisin edes jotain muuta kun mun luteaali on aina niin tylsän vähäoireinen.
Nyt tunsin ovulaatiokipua kun päätin luopua ketosta. Saa nähdä tuleeko menkkakivut kans. Toivotaan että menkat jää tulematta , ei meidän sitä tartte tietää 🤞
IMG_8543.jpeg

@Mamiksx5 mulle ei kyllä tullut progetuesta yhtään mitään oireita, vaikka aamuin illoin cyclo + 2 terolutia aamuin illoin, eli aika isolla annostuksella 😆 Olin itseasiassa tosi hyvinvoiva ja energinen. Ainoa ehkä oli se, että lämmöt ei sahanneet niin paljon mitä yleensä luteaalissa, vaan olivat tasaisemmat tuolla progella, mikä on ymmärtääkseni yleistä. Tosi moni kyllä sanoo, että progetuesta tulee paljon ”raskausoireita”, mut ei kyllä mulla ollut mitään 😆

@Mamiksx5 mukavasti menee vklp yli päivät niin pääset testailemaan 🤞
Ovista odotellen, oireet ovat voimakkaat ja en tiedä menikö ovis+ ohi jo, vai vasta tulossa. Olo on sellainen että ohi meni mutta CB Digiin en ole saanut hymynaamaa. Huomisen lämmöt näyttää jatkanko testailua 😄

Liitteet

• Screenshot_20251212-073813_FF App.png
    Screenshot_20251212-073813_FF App.png
    168.1 KB · Katsottu: 9
Mulla toi premomin bbt käyrä kun lämmöt tänään laitoin heitti että ovulaatio onkin ollut 3 päivää sitten. Joka ei voi kai paikkaansa pitää että 7 päivää vuodon alettua ja kesken vuodon ovulaatio olisi tullut. En tiedä itkeäkö vai nauraa.. 😖 Toki voihan se sovellus mitä vaan arvioida varsinkin jos mun lämmöt nyt heitelleet muusta syystä.

Tässä kuvakin..

Liitteet

• Screenshot_20251212_145854_Premom.jpg
    Screenshot_20251212_145854_Premom.jpg
    94.8 KB · Katsottu: 20
Huomenta kaikille. Täällä ollaan jo ennen kuutta noustu 🤣 Odotan jo päikkäreitä haha!
Eilen oli vähän pakkasta ja meillä takkaa lämmitettiin kunnolla. Silti oli kylmä, nostin makkarin lämpöä kahdella asteella ja yölläkin palelin vähän. Toinen tissi vähän arkana mut oonkohan vaan liikaa puristellu ja kokeillu onko arat 🤣
Sit oikeassa nivusessa suurinpiirtein eilen tuntui aina noustessa sohvalta pientä pistoa. Hauska kun jotain tunnetta .

Aamun selvisin ilman testausta jes 😮‍💨 Jos illalla menee tosi pahaksi ni ovistesti sit ensihätään 😜

Täällä jännäilen kans @Rollo lämpöjä 🤞

@Kali voi olla että lämmöt kans seikkailee tän tyhjennyskierron, itse kans luottaisin ennemmin tikkuihin, Eiks ne oo näyttänyt sulla ihan hyvin vai muistanko ihan väärin?

Oma käppyrä tälle aamulle
IMG_8557.jpeg

Huomenta kaikille. Täällä ollaan jo ennen kuutta noustu 🤣 Odotan jo päikkäreitä haha!
Eilen oli vähän pakkasta ja meillä takkaa lämmitettiin kunnolla. Silti oli kylmä, nostin makkarin lämpöä kahdella asteella ja yölläkin palelin vähän. Toinen tissi vähän arkana mut oonkohan vaan liikaa puristellu ja kokeillu onko arat 🤣
Sit oikeassa nivusessa suurinpiirtein eilen tuntui aina noustessa sohvalta pientä pistoa. Hauska kun jotain tunnetta .

Aamun selvisin ilman testausta jes 😮‍💨 Jos illalla menee tosi pahaksi ni ovistesti sit ensihätään 😜

Täällä jännäilen kans @Rollo lämpöjä 🤞

@Kali voi olla että lämmöt kans seikkailee tän tyhjennyskierron, itse kans luottaisin ennemmin tikkuihin, Eiks ne oo näyttänyt sulla ihan hyvin vai muistanko ihan väärin?

Oma käppyrä tälle aamulle
View attachment 151001
Juu on mulla ovistestit näyttäneet aika hyvin, ainakin nämä apteekin omat millä ajattelin testailla. Mutta sen näkee huomisesta alkaen että toimiiko ne tällä kertaa kun eri tilanne. 😅

Mutta yhden kierron mitä lämpöjä mittaillut niin ovulaation jälkeen selkeästi korkeammat lämmöt kuin mitä vielä tullut minään päivänä. Niin en siksikään luota tuohon että mukamas niin sanottu kp7 olisi ovulaatio ollut. 🤣 Normikierroissa kerran aikaisin mitä ollut niin kp12. Muuten kp13-15 milloin ovulaatio on.

Täällä pomppasi lämmöt tänään ja leposyke normaalia korkeampi. Toisaalta voi johtua ihan vaan siitä että nukuin tooodella huonosti ja sain unta vasta kahden jälkeen 😵‍💫 Aivan krapulainen olo vaikka mitään alkoholia en ole juonutkaan 😅
Mielenkiinnolla ja pienellä jännityksellä seuraillaan mihin tämä kääntyy ja pysyykö lämmöt ylhäällä 😁

Muokkauksena vielä lisäys, että normaalisti rinnat on tässä kohtaa kiertoa jo tosi arat, mutta nyt ei ole edelleenkään ollut oviksen jälkeen _mitään_ mainittavia oireita.

Liitteet

• IMG_0833.jpeg
    IMG_0833.jpeg
    337.1 KB · Katsottu: 10
@Mamiksx5 sain oviksen tänään kiinni, lämmön nousua odottelemaan siis, vielä kun jaksaisi/kerkeisi tänään talletella🤞
Vähän laiskasti tässä kierrossa jaksettu 🫣

Liitteet

• Screenshot_20251213-182452_FF App.png
    Screenshot_20251213-182452_FF App.png
    179.3 KB · Katsottu: 3
Takaisin