Yrttiteetä tekisi mieli
Piirimestaruustason postaaja
@Metsäkaiku kyllä se nyt oli kivunnut mun tavalliselle luteaalitasolle 36.7 tienoille 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu on mulla ovistestit näyttäneet aika hyvin, ainakin nämä apteekin omat millä ajattelin testailla. Mutta sen näkee huomisesta alkaen että toimiiko ne tällä kertaa kun eri tilanne.Huomenta kaikille. Täällä ollaan jo ennen kuutta noustuOdotan jo päikkäreitä haha!
Eilen oli vähän pakkasta ja meillä takkaa lämmitettiin kunnolla. Silti oli kylmä, nostin makkarin lämpöä kahdella asteella ja yölläkin palelin vähän. Toinen tissi vähän arkana mut oonkohan vaan liikaa puristellu ja kokeillu onko arat
Sit oikeassa nivusessa suurinpiirtein eilen tuntui aina noustessa sohvalta pientä pistoa. Hauska kun jotain tunnetta .
Aamun selvisin ilman testausta jesJos illalla menee tosi pahaksi ni ovistesti sit ensihätään
Täällä jännäilen kans @Rollo lämpöjä
@Kali voi olla että lämmöt kans seikkailee tän tyhjennyskierron, itse kans luottaisin ennemmin tikkuihin, Eiks ne oo näyttänyt sulla ihan hyvin vai muistanko ihan väärin?
Oma käppyrä tälle aamulle
View attachment 151001
Samaa vähän luulen, laitoin vasta eilen ekasta ovulaatiotestistä kuvan niin senkään takia dataa sen perusteella ei ole.@Kali kyllä mä uskon että sulla nyt vaan keho sekaisin, ja premom sekaisin myös
Oletko laittanut ovistesteistä kuvia tuonne premomiin? Voisi poistua tuo ovisajankohta sieltä jos lisäilisit niitä, ja se näkisi että ovis vasta tulossa.
Tokihan sinne saa ihan sieltä "daily logs" kohdasta merkattua "ovulation Day" yes/no, niin ehkä merkkaisin tuohon päivälle että ei ole ovispäivä?
Mites @Karkki12 ja @Yrttiteetä tekisi mieli teillä menee?
Sehän tässä ongelmana on kun unohdin mainita että ei hyväksy mun mitään sähköpostia, 2 oli alunperin jota toista käyttänyt siellä vaan, toista kokeilin myös ja ei toiminut, loin jopa kolmannen täysin uuden ja ei hyväksynyt sitäkään.@Kali oliskohan helpointa luoda uusi sähköpostiosoite pelkästään ff-rekisteröintiä varten ja yrittää sillä? Prenomista ei kokemusta mutta kyllä silläkin onnistuneesti on lämpöjä seurattu, mutta km:ää seuraavassa kierrossa on aika tavallista että kroppa ja hormonit on sen verran sekaisin ettei käyrä ole hirmu informatiivinen.
@*mima* vaikea sanoa... jos et oo vahvistanut ovista myös tikuilla kuulostaa mahdolliselta että kroppa on yrittänyt ovuloida mutta munasolu ei vielä ihan irronnut. Toivotaan että muutaman päivän-viikon sisällä alkaa erottumaan käyrässä selkeämpää nousua.
@Rollo mukavaa että pääset jännäämään luteaalia ja joulua samaan aikaan. Ja ehkä helpottaa piinailua jos on muuta tehtävää/saa ajatuksia muualle?
@Mamiksx5 Harmi että eka testi oli nega. Mutta vielä on monta päivää kun testitulos voi muuttua... ei auta muuta kuin odotella
Ja kiitos peukuista! Mutta mulla ei kyllä enää sellaiset olot että tässä kierrossa olisi hirveästi piinailtavaa. Kaikki vatsan kipristelyt tms ja alkuluteaalin pahoinvoinnit on hävinneet ja lämmöt hädintuskin luteaalitasolla. Testaan tiistaiaamuna (dpo12) negan ellei vuoto ole alkanut, jotta tiedän voinko juoda illallisella lasillisen viiniä, seuraava ovis olisi kalenterissa sit uudenvuoden tienoilla.
@Karkki12 toivottavasti siellä normaalien luteaali-oireiden muutos tietää hyvää![]()
Kiitos! Tuosta oli paljon apua!!@Kali kysyin chat gpt, josko näistä olisi apua?
Todennäköisin syy (vaikka FF ei myönnä)
Fertility Friend lukitsee tilejä laite- ja IP-tunnisteiden perusteella, ei pelkästään sähköpostin.
Siksi:
uusi sähköposti
uusi salasana
mutta sama puhelin = edelleen estetty
Mikä oikeasti toimii (testattu käytännössä)
Kirjautuminen eri laitteella
Täysin eri puhelin / tabletti / tietokone
mielellään eri WiFi tai mobiilidata
selaimella (ei sovelluksella)
ff yrittää usein vähemmän estää selaimessa
Jos tämä toimii → tili on laitekohtaisesti blokattu
Sovelluksen täydellinen “puhdas asennus” (jos eri laite ei ole heti mahdollinen)
Pelkkä poisto EI riitä.
1. Poista FF-sovellus
2. Tyhjennä:
sovelluksen välimuisti
selaimen välimuisti
3. Käynnistä puhelin uudelleen
4. Asenna uudelleen
5. Kirjaudu eri verkossa (esim. mobiilidata)
iPhonessa tämä toimii huonommin kuin Androidissa
Jos mikään ei auta → rehellinen vastaus
FF-tili on käytännössä menetetty, eikä tukeen kannata käyttää enää energiaa. He eivät:
poista laitelukituksia
yhdistä uusia tilejä
palauta pääsyä “turvallisuussyihin” vedoten