Yrttiteetä tekisi mieli
Piirimestaruustason postaaja
@Metsäkaiku kyllä se nyt oli kivunnut mun tavalliselle luteaalitasolle 36.7 tienoille 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu on mulla ovistestit näyttäneet aika hyvin, ainakin nämä apteekin omat millä ajattelin testailla. Mutta sen näkee huomisesta alkaen että toimiiko ne tällä kertaa kun eri tilanne.Huomenta kaikille. Täällä ollaan jo ennen kuutta noustuOdotan jo päikkäreitä haha!
Eilen oli vähän pakkasta ja meillä takkaa lämmitettiin kunnolla. Silti oli kylmä, nostin makkarin lämpöä kahdella asteella ja yölläkin palelin vähän. Toinen tissi vähän arkana mut oonkohan vaan liikaa puristellu ja kokeillu onko arat
Sit oikeassa nivusessa suurinpiirtein eilen tuntui aina noustessa sohvalta pientä pistoa. Hauska kun jotain tunnetta .
Aamun selvisin ilman testausta jesJos illalla menee tosi pahaksi ni ovistesti sit ensihätään
Täällä jännäilen kans @Rollo lämpöjä
@Kali voi olla että lämmöt kans seikkailee tän tyhjennyskierron, itse kans luottaisin ennemmin tikkuihin, Eiks ne oo näyttänyt sulla ihan hyvin vai muistanko ihan väärin?
Oma käppyrä tälle aamulle
View attachment 151001