BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@*mima* esimerkkinä minulla on ovulaatiokipuja monena päivänä. Kuten kaaviossakin näkee kp9 alkaa ja kp13 ovisplussa päivänä loppuu, kp14 lähtee lämmöt nousuun.. FF vahvistaa todennäköisesti oviksen mulle kp13 tai 14.
Toki henkilökohtaista ja ovistestillä parhaiten saa tietoon ovisajankohdan 🫣

Liitteet

• Screenshot_20251214-125914_FF App.png
    Screenshot_20251214-125914_FF App.png
    181.9 KB · Katsottu: 5
@Kali oliskohan helpointa luoda uusi sähköpostiosoite pelkästään ff-rekisteröintiä varten ja yrittää sillä? Prenomista ei kokemusta mutta kyllä silläkin onnistuneesti on lämpöjä seurattu, mutta km:ää seuraavassa kierrossa on aika tavallista että kroppa ja hormonit on sen verran sekaisin ettei käyrä ole hirmu informatiivinen.

@*mima* vaikea sanoa... jos et oo vahvistanut ovista myös tikuilla kuulostaa mahdolliselta että kroppa on yrittänyt ovuloida mutta munasolu ei vielä ihan irronnut. Toivotaan että muutaman päivän-viikon sisällä alkaa erottumaan käyrässä selkeämpää nousua.

@Rollo mukavaa että pääset jännäämään luteaalia ja joulua samaan aikaan. Ja ehkä helpottaa piinailua jos on muuta tehtävää/saa ajatuksia muualle?

@Mamiksx5 Harmi että eka testi oli nega. Mutta vielä on monta päivää kun testitulos voi muuttua... ei auta muuta kuin odotella 🧘‍♂️

Ja kiitos peukuista! Mutta mulla ei kyllä enää sellaiset olot että tässä kierrossa olisi hirveästi piinailtavaa. Kaikki vatsan kipristelyt tms ja alkuluteaalin pahoinvoinnit on hävinneet ja lämmöt hädintuskin luteaalitasolla. Testaan tiistaiaamuna (dpo12) negan ellei vuoto ole alkanut, jotta tiedän voinko juoda illallisella lasillisen viiniä, seuraava ovis olisi kalenterissa sit uudenvuoden tienoilla.

@Karkki12 toivottavasti siellä normaalien luteaali-oireiden muutos tietää hyvää 🌈
Sain siis vahvan oviplussan tikkuun tiistaina kyllä. Ja sitten keskiviikkona tuli kivut, jotka minulle tulee aina ovulaation aikaan, siitä yleensä tunnistan ovulaatio ajankohdan. Mutta eihän tuo ovisplussa tai kivut sitä varmasti tarkoita että ovulaatio olisi tapahtunut, siksi mietin vain voiko nuo lämmöt tuosta vielä näin monen päivän jälkeen pompsahtaa ylös.

Täällä alkoi odotetusti uusi kierto yöllä. Sentään joku toimii kellontarkasti kun 72h viimeisestä terolutista alkoi vuoto, kuten koko viimeiden vuoden ajan. Aika teurastusmeininki on. Ens viikolla sit vikat labrat, joiden pohjalta lääköri tekee reseptit ja tammikuusta sit aökaa eka oi + iui. Hitokseen jännittää.

Takaisin