@anita1 aah sori unohdin! Hyvä juttu 
@Oikku95 katotaan miten innostutaan ja kuinka lähelle osutaan - mä asun Olarissa, eli jos on tästä lähitienoilta tai valmis tänne liikkumaan (meillä ei oo autoa niin mun liikkuvuus on pyörämatka tai metroradan varrella helposti)
@Kwv vertailua on hyvä tehdä
toivottavasti pääsette hyödyntämään limat!
@Harmi89 hui onpa pitkä matka!
toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin 
@lepus timidus uuu kyllä näyttää lupaavalta toi viivojen kehitys! Toivottavasti pääset nauttimaan siitä yksityishuoneestasi
@Summerwalk pikaisia paranemisia
jännä että viime vuonna samaan aikaan oli viimeksi korona
Ouralla ja BBT:llä se arvo on vähän eri kun Oura katsoo koko yön ja BBT vain sen yhden hetken perusteella. Mutta trendit pitäis olla suunnilleen samanlaiset 
Kävin aamulla siellä progesteroni-verikokeessa ja tulokseksi tuli 59, mikä on normaali arvo ja vahvistaa että luteaalivaiheessa ollaan, hoito tepsi
varasin huomiselle soittoajan että jutellaan gynen kanssa jatkosta sitten, jos saisin ovitrelle-reseptin ja luvan jatkaa omine nokkineni letrozol-ovitrelle-terolut komboa joitain kuukausia kunnes tärppää tai reseptit menee umpeen.
@Oikku95 katotaan miten innostutaan ja kuinka lähelle osutaan - mä asun Olarissa, eli jos on tästä lähitienoilta tai valmis tänne liikkumaan (meillä ei oo autoa niin mun liikkuvuus on pyörämatka tai metroradan varrella helposti)
@Kwv vertailua on hyvä tehdä
@Harmi89 hui onpa pitkä matka!
@lepus timidus uuu kyllä näyttää lupaavalta toi viivojen kehitys! Toivottavasti pääset nauttimaan siitä yksityishuoneestasi
@Summerwalk pikaisia paranemisia
Kävin aamulla siellä progesteroni-verikokeessa ja tulokseksi tuli 59, mikä on normaali arvo ja vahvistaa että luteaalivaiheessa ollaan, hoito tepsi
Muokattu viimeksi:
huh, teilläkin matkaa kyllä. Miten onnistuu nuo hoidot töiden yms. ohella? Siis että onko aina otettava palkattomia tai korvattava myöhemmin ja onko tuottanut hankaluuksia? Yhtenä syynä meillä siihen ettei hoitoihin mennä on juurikin tuo välimatka. Enkä ole varma tekeekö ne tuossa keskussairaalassa edes vai ohjaavatko yliopistolliseen, jonne vielä pidempi matka.
toivotaan että siellä ois nyt plussa muhimassa
Ja joo tää BBT ja Ouran vertailu on hyvin kiinnostavaa ja jatkan tätä ainakin tän kierron, ehkä jopa ens kierron jos jaksan