Pitipä oikein keittää kuppi teetä ja ottaa mukava asento näiden viestien läpilukemiseen ja vastailuun!
Täällä dpo 5, lämmöt perusluteaalia. Hieman oon pohtinut mun vahvasti läsnäolevaa oiretta: kylmä. Huomasin siis edellisen kierron luteaalissa, että mulla oli
todella kylmä. Niin kylmä, että menin täristen seisomaan tulikuuman suihkun alle ja viihdyin siellä pitkään. Mulla on atooppinen iho, joten en harrasta kuumia suihkuja. Mutta silloin maistui, ja se osoittautui lopulta plussakierroksi. Kylmä jatkui, kunnes se raskaus päättyi. Nyt on ollut taas todella kylmä. Mutta nyt aloin miettiä, onkohan mulla aina ollut kylmä luteaalissa. Eli onko tää perus luteaalioire, jonka rekisteröin vasta nyt.

En muista.
@Metu Ovela tapa tuo, että jos kiinnittymisdippi tulee, nii sitten testaa. Mä just mietin, että uhosin täällä niin itsevarmana aiemmin, etten halua testata ennen kuukautisten poisjääntiä - mutta nythän sitä herää taas pieni testaushimo........Ihanaa olla piinakaveri.

Oon myös miettiny paljon tota, että miten onnistuu saamaan muita äitiystäviä sitten joskus. Oon aina viihtyny pienissä piireissä, ja mun pari ystävää ei ole siinä elämäntilanteessa, että hankkisivat lapsia. Joten pelko yksinäisyydestä tietty on. Haluan tietty luottaa, että onnistuisin löytää mammakavereita sit täältä pääkaupunkiseudulta. Miehen kavereilla kaikilla on jo vauvoja ja lapsia, mut, ne on miehen kavereita, ei mun.
@Summerwalk Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Ja sori, naurahdin ehkä vähän tolle että edes koronatesti ei suostu antaa selkeää tulosta. Toivottavasti pääset pälkähästä lievillä oireilla.
@Nurppu Jännittävä tilanne siellä, kun kaikki oireet viittaa ovikseen mut lämmöt elää täysin omaa elämää. Etenkin jos nyt huomenna taas laskee. Onko sulla mikä kp ollut myöhäisin ovulaatio kaikista sun kierroista? Sulla on jo niin upea määrä dataa varmaan kerättynä!
@Kwv Nyt toivotaan tosiaan että huomenna lämpö ois taas noussut tai ainakin pysynyt samana! Saa myös nähdä että vahvistaako FF samalla sulle sit oviksen sinne. Tää on niin jännää, meillä on kuulkaas aikamoinen show täällä ensiviikolla kun selviää joulukuisten kohtalot...
@anita1 Ainakin toistaiseksi lämmöt näyttäisi kuitenkin olevan vähän kohomalla kuin normisti (enemmänkin tuo kp13 näyttää poikkeuksellisen korkealta). Jännästi FF laittoi sulle katkoviivana ton oviksen, eli sekin pohtii vielä?
@Kuuttituutti Hyviä oviksen hyödyntämishetkiä sinne