Ajatuksia vain.. No nyt se alkoi! Nimittäin piinailu
no en aio testata mut ehkä ajattelen nyt että käyrä on lupaava vaikka nousu onkin alkuun hidas mutta nousu mikä nousu.. Odotan jos tulee vielä dippi tai yksi nousu, vaikka kovin paljoa ylemmäs ei lämpö voi enää nousta.
Ihan testin vuoksi kokeillut myös iltalämpöjen mittausta ja näytti tänään 37,5. Ja tosiaan kainalolämpö on 1,0-1,1 astetta matalampi kuin vaginasta mitattuna. Tänään olikin illalla sellainen olo että tulisi kuume, mutta ei sentään, ihan normaali tuo vielä on. Yleensä itse tunnen kuumeen oloa jos kainalosta näyttäisi tuon verran.
Mun keskilämpötila FF mukaan on 36,6 ja tosiaan follivaiheessa heittelee sen yli ja ali, mutta sitten kyllä aina lopulta nousee ihan kunnolla ylös vaikka hitaammin. Olen miettinyt sitä mutta en tiedä mistä heittely alkukierrossa johtuu. Lueskelin myös aiheesta että jos limoja tulee pitkään ja välissä vähän kuivaa päivää niin voi olla että keho tosiaan yrittää ovuloida mutta ei onnistu ja heittelisikö lämmöt sen vuoksi siksakkia kuten mulla tässä kierrossa näytti olevan.
Tänään totesin miehelle että pian se vuosi on kkm jälkeen täynnä että päästään sit tutkimuksiin, että nopeasti se kesä tulee..