BBT - basal body temperature

@Empsu94 en tiedä mistä johtuu korkeampi lämpötila just sinä aamuna. Muistelen että olisin tosi myöhään valvinu edellisenä iltana ja käynyt saunassa ehkäpä vielä ja oli sitä flunssaa ollut myös just alkukierron ajan.

Nyt kuitenkin näyttää lämpö tasaisesti pysyvän samassa. Mulla nyt ei vieläkään ole sitä kahden desimaalin mittaria kun unohdin sen ostaa niin menee tää kierto loppuun tällä mikä ei ole niin tarkka. Eli voihan se olla että noi vaihtelut ei aina olisi näyttäisi noin isoilta tarkemmalla mittarilla.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230323_070815.jpg
    Screenshot_20230323_070815.jpg
    211.4 KB · Katsottu: 38
@anita1 hmm, tää oli vissiin kuitenkin sun eka mittauskierto? Niin voi olla että noissa aiemmissa piikeissä on ollut jotain mittaushäikkiä 🤔 limat ja lämpökäyrä kuitenkin sopii tosi hyvin tohon oletettuun ovispäivään!

@Nurppu ne Ouran kaksinumeroiset arvot pitää vissiin hakea sieltä APIsta? Kun menin vaan kattomaan nettipalvelusta nii suorilta ei näkynyt 😄 katotaan jos jaksaisin pykää jotain pientä äppsylää noiden tarkasteluun. Toivottavasti lämmöt jatkoi nousua tänään! 🤞🏻

@Kuuttituutti hyviä talletteluita, vielä kerkee! 😉

@Empsu94 tietäen että me molemmat asutaan Espoossa, mun unelmissa tietysti me saatais vauvat syliin parin kuukauden sisällä toisistamme, asuttais lähekkäin, ruvettais hengaamaan ja heti klikattais 😇 toi mun suosikkiartikkeli hcg:stä implantaation jälkeen sanoo että 2-3 päivää kiinnittymisdipin jälkeen näkyis noissa herkissä testeissä jotain, eli sillä mennään 😁

Täällä lämmöt koholla, ja onpas ihanaa kun on kaksi mittausvälinettä koska mentiin tuntia aikaisemmin nukkumaan ja heräsin sit tietty tuntia aikaisemmin, mutta jäin sänkyyn makoilemaan. Epäilyttäis että oisko toi mittaustulos oikea BBT-mittarilla, mutta kun Oura oli myös sitä mieltä että tää (+0,2C) oli korkeampi kuin aiempi korkein tulos (+0,1C) niin lukemat täsmää 😁 nyt sitten tiirailemaan tuleeko kiinnittymisdippiä tässä seuraavina päivinä, toivottavasti yöt menisi tosi hyvin ettei tarvis epäillä muita syitä 🧐

03B986E8-6387-4B97-BE28-8948173C4C9A.jpeg
 
@Nurppu Kiitos tosta varoituksesta että tulkitsee kaikki oireet herkemmin, niinhän se varmasti on. Pitää yrittää pysyä rauhallisena eikö tehdä tulkintoja 😅 Mites lämmöt siellä tänään?

@anita1 Ainakin lämmöt pysyi samalla tasolla! 🌈🌈

@Metu Ihana unelma, kannatan! 😍 Tää yrittäminen on niin kivaa tälleen kun aidosti toivoo ja haluaa, että muut yrittäjät myös onnistuu, jotta pääsee jatkaa yhteistä matkaa. Siistiä että käytät mittaria ja Ouraa yhtäaikaisesti vielä, hyvää nousua!

Täällä lämmöt sit taas laski yllättäen.
 

Liitteet

  • 332820C6-E380-4366-B9AE-F13A9941FC0E.jpeg
    332820C6-E380-4366-B9AE-F13A9941FC0E.jpeg
    622.3 KB · Katsottu: 36
@Empsu94 voisko tuo tän päivän lasku nyt sitten olla se kiinnittyminen 😍🌈 näkyikö sulla viime kierrossa sellaista?

Hyvän näköiset käyrät myös @Metu ja @anita1 ! Nyt vaan peukut pystyyn.

Täällä FF tyrkkäsi katkoviivan tuohon mihin plussa osui ja lämmöt nousee 🫢 tämänkään aamun mittaus ei tosin mennyt ihan putkeen, mutta eipä sen väliä. Ensi kiertoon, jos/kun sellaiseen joutuu, on kyllä pakko ostaa parempi mittari. Jotenkin tuo kainalosta mittaaminen surkealla mittarilla on ihan todella hermoja raastavaa. Toinen kainalo saattaa antaa ihan eri luvun kuin toinen.
Haaveilen myös apple watchista, katsotaan 🙈
 

Liitteet

  • 3A3608B4-76A9-4959-B5E4-7A05E578650C.jpeg
    3A3608B4-76A9-4959-B5E4-7A05E578650C.jpeg
    706.7 KB · Katsottu: 23
@Empsu94 voisko tuo tän päivän lasku nyt sitten olla se kiinnittyminen 😍🌈 näkyikö sulla viime kierrossa sellaista?

Hyvän näköiset käyrät myös @Metu ja @anita1 ! Nyt vaan peukut pystyyn.

Täällä FF tyrkkäsi katkoviivan tuohon mihin plussa osui ja lämmöt nousee 🫢 tämänkään aamun mittaus ei tosin mennyt ihan putkeen, mutta eipä sen väliä. Ensi kiertoon, jos/kun sellaiseen joutuu, on kyllä pakko ostaa parempi mittari. Jotenkin tuo kainalosta mittaaminen surkealla mittarilla on ihan todella hermoja raastavaa. Toinen kainalo saattaa antaa ihan eri luvun kuin toinen.
Haaveilen myös apple watchista, katsotaan 🙈

Mulla oli viime kierrossa myös dippi, mutta se oli oikeasti jyrkkä dippi, eli meni ton luteaalirajan alapuolelle… ja tapahtui dpo9. Eli en tiedä onko tää nykyinen dippi tarpeeksi ”jyrkkä” ollakseen kiinnittymistä 🤔 Plussakierto näytti tuolta

Täällä taisikin olla aikaisemmin puhetta, että kannattaa mittaa lämpö kielen alta! Etenkin kahden desimaalin mittarilla. Kainaloista on vaikea saada osuvaa lukua. Mutta noususuuntaista on 🌈🌈
 

Liitteet

  • 90790B3B-E09A-4133-9237-A205CF38AAD4.jpeg
    90790B3B-E09A-4133-9237-A205CF38AAD4.jpeg
    639.5 KB · Katsottu: 46
@Empsu94 tietäen että me molemmat asutaan Espoossa, mun unelmissa tietysti me saatais vauvat syliin parin kuukauden sisällä toisistamme, asuttais lähekkäin, ruvettais hengaamaan ja heti klikattais 😇
Ei vitsi ois hauskaa. T. toinen espoolainen 😅


Ps. On tää alkukierto tylsää. Luullu aina että oma normaalilämpö on jotain päälle 36 mutta ei näköjään.
 

Liitteet

  • 0AD91A7D-4B08-417E-B73C-E1FF6AD36039.jpeg
    0AD91A7D-4B08-417E-B73C-E1FF6AD36039.jpeg
    242.3 KB · Katsottu: 46
@anita1 hyvä että pysyy ylhäällä! :)

@Metu joo APIlla saa, mut myös niiden pilvipalvelusta pystyy lataa ihan tekstitiedostona... Sori, nyt kiire aamu niin en ehi kaivaa tarkkoja ohjeita, mutta voin yrittää jos illalla muistan! Tosi kiva kun näkee sun käyristä ton että ne mukailee toisiaan mutta Oura näkee muutokset selvemmin, koska mittaa läpi yön eikä ainoastaan sitä heräämisen jälkeistä 😄

@Empsu94 toivotaan että kyseessä hyvä lasku 🌈

@Kwv jee FF:n ovisbongaukselle! 🌈

Enpä tienny että täällä tällänen Espoo-keskittymä, minäki Espoolainen 😅

Tänään ei eka FF piirtäny ovista, mut päätin sit diskardata ne korkeemmat flunssa- ja alkoholilämmöt, ni FF löysi oviksen :)

Screenshot_20230323-085521.png
 
@Empsu94 mä kans kun vuoden takaisessa tärpissä tuli ihan hervoton dippi dpo7 aloin kyttäämään vastaavanlaisia hurjia dippejä. No ei ollu viimeks eikä kyllä nytkään, eli oletettavasti tärppi voi käydä ilman syöksylaskuja lämmöissä 🤭 mun mielestä toi sun dippi näyttää oikein lupaavalle!

Harmi että en oo espoolainen kun teitä näyttää riittävän 🤣 mä asun mörön persiissä. Lähimmät naapurit on 0,5km päässä ja lähimmät kaveritkin 20km. Synnytysmatkakin on 100km jos eivät kerkeä sitä synnäriä lopettaa tällä välin, kun 1000 synnytystä on raja ja viime vuonnakin syntyi vaan vajaa 600. Lähimmän synnärin jo lopettivat siitä syystä 😅
 
@Empsu94 mä kans kun vuoden takaisessa tärpissä tuli ihan hervoton dippi dpo7 aloin kyttäämään vastaavanlaisia hurjia dippejä. No ei ollu viimeks eikä kyllä nytkään, eli oletettavasti tärppi voi käydä ilman syöksylaskuja lämmöissä 🤭 mun mielestä toi sun dippi näyttää oikein lupaavalle!

Harmi että en oo espoolainen kun teitä näyttää riittävän 🤣 mä asun mörön persiissä. Lähimmät naapurit on 0,5km päässä ja lähimmät kaveritkin 20km. Synnytysmatkakin on 100km jos eivät kerkeä sitä synnäriä lopettaa tällä välin, kun 1000 synnytystä on raja ja viime vuonnakin syntyi vaan vajaa 600. Lähimmän synnärin jo lopettivat siitä syystä 😅

Meidän kadulta on kämppä myynnissä, tänne Espooseen vaan tervetuloa :wink Tässähän ei mene pelkästään kierrot synkassa...
Aikaa hurjaa toi matka synnärille ja sen mahdollinen sulkeminen.
 
Alan hiljalleen siirtyä taustalta tänne aktiivisemmin, ei ole vielä kp1 mutta ihan kohta varmasti on, sen verran tiputtelee (nyt dpo 12). Tilaus Amazonista vetämässä, tilasin perhepakkauksen (50xLH & 20xHCG) testejä niin on mitä dippailla + kahden desimaalin mittarin + inositolia niin jospa näillä alkais tulla tulosta. 🤣🤞🤪

Kirjoitanpa tähän nyt myös pientä esittelypoikasta. Olen pian 36 v, mies vähän nuorempi. Ei asuta Espoossa mut lähellä kuitenkin. 😎🙂 Meillä on ihana esikoistyttö joka täytti just 2 v, ja kova kaipuu saada hänelle pikkusisarus ja lapsiluku täyteen. ❤️

Esikoinen tärppäsi muistaakseni yykoo vitosella tai kutosella, oli kunnon hampaat irvessä suorittamista toi tärppikierto että en kyllä ainakaan yhtään usko siihen että "otatte vaan rennosti niin kyllä se siitä!". 🙈🥱

Tässä yrityksessä jännittää oma ikä ja se että taaperoarjessa ei ole mitenkään liiaksi otollista vapaa-aikaa yrittämiseen. Joten koetetaan nyt lämpöjen seuraamisen avulla sitten tulla paremmin tutuksi kierron kanssa. 🙂

Kiva päästä tutustumaan teihin paremmin ja myötäelämään tässä yrittämisessä. Toivon kaikille pikaista tärppiä. 🤞❤️

EDIT: Se piti vielä sanoa että yritys alkoi 1/2023. Tosin eipä ole ollut ehkäisyä käytössä viime loppukesän jälkeen.
 
Muokattu viimeksi:
@Empsu94 kyl mä nyt kans ostan että toi vois olla kiinnittymisdippi :Grinning Face With Smiling Eyes: mut seurataan lämpöjä vielä! Ja ihan hyvä jos malttaa odottaa siihen dpo10 kuitenkin, tai jopa sinne että menkat on myöhässä niin kuin oot uhonnut :Face With Stuck Out Tongue:

Espoo gängillä @Empsu94 @Nurppu @Oikku95 on nyt suuri dilemma että haluaako kukin tavata, ja missä tilanteessa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mä oon niin ekstrovertti että mä voisin rohkeena nähä välittömästi jos joku asuu tässä lähitienoilla, mutta en loukkaannu lainkaan jos on intoa vasta odotusaikana / vauvan saapumisen jälkeen / ei ollenkaan, tää on kuitenkin tosi arka ja henkilökohtainen matka jolla me kaikki ollaan :red-heart:

@Kwv täältä myös ääni kielen alta mittaamiseen, vaikka on pelkkä kainalomittari tarjolla! Mä pohdin aikoinaan Apple Watchin ja Ouran välillä mutta päädyin Ouraan koska subscriptionista huolimatta se on halvempi melkein kolme vuotta ja kolmen vuoden välein Applen tuotteita joutuu usein jo uusimaankin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Apple Watchia joutuu kans lataamaan melkein joka päivä. Mutta jos haluais nimenomaan älykellon, niin silloin toki Apple Watch on erinomainen valinta! Jos taas kaipaa enemmän lämpötila/uni/jne. mittausta niin Oura voi olla järkevämpi.

@Nurppu kiitos, löysin ton nyt ja päivitin käyrään tarkemmat arvot :Grinning Face With Smiling Eyes:

@lepus timidus voi ei onpa ikävää että noin pitkä matka synnärille 😥 täällä ois kans naapurustossa taloja myynnissä :Smiling Face With Halo:

@Magnoliae tervetuloa ja lyhyttä visiittiä :red-heart: Ois tosi hyvä jos saisit jo kp1 herättyäsi aloitettua mittauksen, joten aloittaisin perus kuumemittarilla kielen alta kunnes se kahden desimaalin mittari saapuu!
 
@Empsu94 kyl mä nyt kans ostan että toi vois olla kiinnittymisdippi :Grinning Face With Smiling Eyes: mut seurataan lämpöjä vielä! Ja ihan hyvä jos malttaa odottaa siihen dpo10 kuitenkin, tai jopa sinne että menkat on myöhässä niin kuin oot uhonnut :Face With Stuck Out Tongue:

Espoo gängillä @Empsu94 @Nurppu @Oikku95 on nyt suuri dilemma että haluaako kukin tavata, ja missä tilanteessa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mä oon niin ekstrovertti että mä voisin rohkeena nähä välittömästi jos joku asuu tässä lähitienoilla, mutta en loukkaannu lainkaan jos on intoa vasta odotusaikana / vauvan saapumisen jälkeen / ei ollenkaan, tää on kuitenkin tosi arka ja henkilökohtainen matka jolla me kaikki ollaan :red-heart:

@Kwv täältä myös ääni kielen alta mittaamiseen, vaikka on pelkkä kainalomittari tarjolla! Mä pohdin aikoinaan Apple Watchin ja Ouran välillä mutta päädyin Ouraan koska subscriptionista huolimatta se on halvempi melkein kolme vuotta ja kolmen vuoden välein Applen tuotteita joutuu usein jo uusimaankin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Apple Watchia joutuu kans lataamaan melkein joka päivä. Mutta jos haluais nimenomaan älykellon, niin silloin toki Apple Watch on erinomainen valinta! Jos taas kaipaa enemmän lämpötila/uni/jne. mittausta niin Oura voi olla järkevämpi.

@Nurppu kiitos, löysin ton nyt ja päivitin käyrään tarkemmat arvot :Grinning Face With Smiling Eyes:

@lepus timidus voi ei onpa ikävää että noin pitkä matka synnärille 😥 täällä ois kans naapurustossa taloja myynnissä :Smiling Face With Halo:

@Magnoliae tervetuloa ja lyhyttä visiittiä :red-heart: Ois tosi hyvä jos saisit jo kp1 herättyäsi aloitettua mittauksen, joten aloittaisin perus kuumemittarilla kielen alta kunnes se kahden desimaalin mittari saapuu!

Kiitos tervetulotoivotuksista! 🥰 Hyvä vinkki toi mittauksen aloittaminen perus kuumemittarilla, miten ei tullut edes mieleen. 🤣 Ajattelin vain että Voivoi, ei ihan ehdi aloittaa mittaista heti kp 1 😎
 
@Metu ei ollut eka mittauskierto ja laitoinkin aiemmin tuonne kuvat kahdesta edellisestä kierrosta paitsi toisessa mittailin vasta puolivälistä eteenpäin. Siellä näyttäis kans lämmöt hyviltä 👌

@Empsu94 voisko olla kiinnittymisdippiä? Huomenna sen näkee, jännitystä yllä!

@Kwv huippua että sielläkin pääsee jännittämään miten lämmöt seuraavina päivinä menee!

@Nurppu jes sielläkin olis ovis löydetty!

@Magnoliae heti vaan mittaamaan niin pääsee mukaan tähän touhuun 😄 tervetuloa seurailemaan lämpöjä ja tulkitsemaan käyriä
 
@Empsu94 kyl mä nyt kans ostan että toi vois olla kiinnittymisdippi :Grinning Face With Smiling Eyes: mut seurataan lämpöjä vielä! Ja ihan hyvä jos malttaa odottaa siihen dpo10 kuitenkin, tai jopa sinne että menkat on myöhässä niin kuin oot uhonnut :Face With Stuck Out Tongue:

Espoo gängillä @Empsu94 @Nurppu @Oikku95 on nyt suuri dilemma että haluaako kukin tavata, ja missä tilanteessa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mä oon niin ekstrovertti että mä voisin rohkeena nähä välittömästi jos joku asuu tässä lähitienoilla, mutta en loukkaannu lainkaan jos on intoa vasta odotusaikana / vauvan saapumisen jälkeen / ei ollenkaan, tää on kuitenkin tosi arka ja henkilökohtainen matka jolla me kaikki ollaan :red-heart:

@Kwv täältä myös ääni kielen alta mittaamiseen, vaikka on pelkkä kainalomittari tarjolla! Mä pohdin aikoinaan Apple Watchin ja Ouran välillä mutta päädyin Ouraan koska subscriptionista huolimatta se on halvempi melkein kolme vuotta ja kolmen vuoden välein Applen tuotteita joutuu usein jo uusimaankin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Apple Watchia joutuu kans lataamaan melkein joka päivä. Mutta jos haluais nimenomaan älykellon, niin silloin toki Apple Watch on erinomainen valinta! Jos taas kaipaa enemmän lämpötila/uni/jne. mittausta niin Oura voi olla järkevämpi.

@Nurppu kiitos, löysin ton nyt ja päivitin käyrään tarkemmat arvot :Grinning Face With Smiling Eyes:

@lepus timidus voi ei onpa ikävää että noin pitkä matka synnärille 😥 täällä ois kans naapurustossa taloja myynnissä :Smiling Face With Halo:

@Magnoliae tervetuloa ja lyhyttä visiittiä :red-heart: Ois tosi hyvä jos saisit jo kp1 herättyäsi aloitettua mittauksen, joten aloittaisin perus kuumemittarilla kielen alta kunnes se kahden desimaalin mittari saapuu!
Täällä ollaan kans valmiina näkemään, jos ei nyt ihan heti niin viimeistään siinä kohin kun alkaa asiat konkretisoitumaan ja plussaa näkymään🤭
 
@Empsu94 okei, mulla onkin ihan menny ohi toi, että kannattais nimenomaan kielen alta mitata. Sehän varmaan helpottaa kummasti 😅 heti huomisesta se mittaustapa käyttöön.
Täällä jännitetään tosiaan porukalla kaikki, oisko toi sun dippi kuitenkin se kiinnittyminen 😍🌈🌈🌈

@Magnoliae tervetuloa tännekin puolelle, toivotaan lyhyttä visiittiä 🙈🤞 ja tosiaan itekkin menen tän ekan mittailukierron ihan normaalilla kuumemittarilla, kun en ehtinyt tilaamaan tähän kaksidesimaalista, ja suositeltiin että mittailuvälinettä ei vaihtaisi kesken kierron. En tiedä kuinka tarkkaa se on, mutta itse sitten seuraavaan kiertoon uudella mittarilla 🫢

@Metu totta, hyviä pointteja. Täytyy just nimenomaan miettiä mihin käyttöön oura/watch tulisi. Ite pidän kyllä Applen tuotteista kovasti vaikka niitä saakin vaihtaa muutaman vuoden välein, ja kiinnostelis tuo uusin kello. Toisaalta ourasta oon saanut täältä ja lähipiiristä paljon suositteluja. Mutta saa nähdä 😅 vertailu jatkuu.

Nyt sitä valkovuotoa täällä sitten tulee ilmeisesti koko kierron edestä…… 😅 huh..
 
Täällä kans yks mörön persiissä asuva maalainen.. Synnärille ja hoitoihin matkaa se 140km, eli hassun hauskaa kulkea mm. ultrissa tässä hoitojen aikana 🤪

Ja kielen alta tosiaan minäkin mittaan, kun ei oo Ouraa (himottais kylläkin se hommata, mutta roposet menee tässä kohtaa muihin hankkeisiin).
@Kwv ja semmonen huomio vielä tuohon kielen alta mittaamiseen, että siellä kun on se jänne, niin aina samalta puolen mittaus. Näin muistan joskus kuulleeni (ja jostain syystä kummittelee nimeomaan vasen puoli siitä kielen jänteestä 🤔). Noh, näillä ohjeilla minä oon jo pari vuotta menny ja hyvin on mittaukset näyttäny kaikki kierron vaiheet 😊

Nyt menossa kp4. Maanantaina kp8 ultraan..
Screenshot_20230323-134056_Flo.jpg
 
Kukas se oli kiinnostunut noista avatuista digeistä, täs nyt ois :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: 3h pidätyksellä sellainen keskilaimeanvahva ip:n kus, jonka perusteella digi arvioi viikoiksi 2-3. Tänään siis rv5+2. Ainakin pääsin pois sieltä 1-2:sta. Hyvällä tuurilla saattaisi saada 3+ tämän viikon kuluessa, näyttäis googlevertailun perusteella että vois olla taas rajoilla jo nyt. Ehkä tässä vielä siis toivoa on 🤔
IMG_20230323_153414.jpg
 
@Harmi89 jee toinen maalainen :Tractor: huh, teilläkin matkaa kyllä. Miten onnistuu nuo hoidot töiden yms. ohella? Siis että onko aina otettava palkattomia tai korvattava myöhemmin ja onko tuottanut hankaluuksia? Yhtenä syynä meillä siihen ettei hoitoihin mennä on juurikin tuo välimatka. Enkä ole varma tekeekö ne tuossa keskussairaalassa edes vai ohjaavatko yliopistolliseen, jonne vielä pidempi matka.

Matkat on ehkä pitkiä ja taxisynnytys ei ole utopiaa, mut maalla asumisessa on kuulkaas espoolaiset se hyvä puoli, että synnärille ei tarvitse jonotella eikä ne lähetä kotiin odottelemaan ja koska tulee pidemmästä matkasta niin saa automaattisesti yleensä yksityishuoneen :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes::Face With Tears Of Joy:
 
Onpas täällä paljon suunnilleen samoilla päivillä piinailijoita 😍 Alkaa olla hyvin todennäköistä että jollekin täällä se plussa pärähtää. Toivotaan tietysti että jokaiselle teille 🌈
Mun kiertokavereita taitaa olla vaan @Harmi89 ja @Oikku95 😍

@Metu tosi mielenkiintoista dataa antaa tuo sun kahden mittarin tekniikka. Oon itsekin tuota Ouraa harkinnut niin nyt tuosta näkee vähän kuinka suurta heittelyä tavallisen mittarin ja Ouran välillä on 👍🏻

@Empsu94 lla lupaavan näköinen dippi 🌈 Tul palelu on mulla selvä luteaalioire. Varsinkin iltaisin aina hytisen kylmästä ja sitten kun menkat alkaa loppuu palelu.
Ja ei mitään..huvitti jo kyllä itseäkin kun taas olin tiirailemassa jotain prkl:een haamuviivaa testissä, mut tällä kertaa koronatestissä.

@Nurppu nyt näyttää heti ihan selvältä tuo sun oviksen paikka kun poistit pari lukemaa hämäämästä.

@Harmi89 lla jännät paikat lähestyy kun pian jo eka ultra 🌈

@Kwv Näyttäö selvältä sullakin oviksen paikka vaikka FF vielä epäröi. Hieno pre-ovis dippi!

@anita1 Ainakin pysyy nyt lämmöt tasaisesti tuolla tasolla, niin voi hyvinkin olla ovis tapahtunut, mutta nousu vaan vähän maltillisempaa.

Tervetuloa @Magnoliae! Mittailemaan vaan, vaikka sillä perusmittarilla suusta.

@lepus timidus No on toivoa 🌈😍👏🏻 Hyvin on vahvistunut viivat digissä!!

Täällä toinen päivä kovassa kuumeessa ja yskässä 😣 Kyllä taisi korona tänne löytää. Ei ollut enää toista testiä niin en oo päässyt vahvistamaan, eikä kyllä myöskään minkään sortin testailuhimojakaan nyt ole.
Tosi harmi tämä tauti, toivotaan ettei olis kovin pitkät seuraukset 😞 En halua edes ajatella niitä kauhukuvia, kun aika jo muutenkin kortilla tämän yrityksen suhteen. Katsoin omakannasta niin 356 päivää sitten sairastuin edellisen kerran koronaan ja silloin myös normaalia pidempi kierto alla. Ei sillä että näillä voi mitään yhteyttä olla, mutta jänniä nämä tasan vuosi sitten sama juttu -jutut 😆
Jätin nyt sen tiistain kp1:ksi, koska eilen vuoto oli mulle normaalia kp2 runsasta vuotoa. Nyt oli siksi vaikea päättää minkä merkkaa kp1:ksi kun normaalia tiputtelua ei ollut lainkaan ja tiistaina illalla vuoto oli niukkaa mutta sisälsi jo pieniä hyytymiä, joten tulkitsin sen vuodoksi, en tiputteluksi. Lopetin luget dpo 12 ja vuoto alkoi dpo14. Yleensä tiputtelu alkaa jo lugejen läpi aiemmin. Lämmötkään mulla ei laske tyypillisesti kuin vasta kp2. Nyt siitä en saanut dataa kun tuli tämä kuume. Tässä vielä edellinen kierto kokonaisuudessaan.

ACF4F12B-B8E7-4249-B92B-C5787385F1F9.jpeg
 
Takaisin
Top