@Empsu94 en tiedä mistä johtuu korkeampi lämpötila just sinä aamuna. Muistelen että olisin tosi myöhään valvinu edellisenä iltana ja käynyt saunassa ehkäpä vielä ja oli sitä flunssaa ollut myös just alkukierron ajan.
Nyt kuitenkin näyttää lämpö tasaisesti pysyvän samassa. Mulla nyt ei vieläkään ole sitä kahden desimaalin mittaria kun unohdin sen ostaa niin menee tää kierto loppuun tällä mikä ei ole niin tarkka. Eli voihan se olla että noi vaihtelut ei aina olisi näyttäisi noin isoilta tarkemmalla mittarilla.
Nyt kuitenkin näyttää lämpö tasaisesti pysyvän samassa. Mulla nyt ei vieläkään ole sitä kahden desimaalin mittaria kun unohdin sen ostaa niin menee tää kierto loppuun tällä mikä ei ole niin tarkka. Eli voihan se olla että noi vaihtelut ei aina olisi näyttäisi noin isoilta tarkemmalla mittarilla.

mut seurataan lämpöjä vielä! Ja ihan hyvä jos malttaa odottaa siihen dpo10 kuitenkin, tai jopa sinne että menkat on myöhässä niin kuin oot uhonnut 
Mä oon niin ekstrovertti että mä voisin rohkeena nähä välittömästi jos joku asuu tässä lähitienoilla, mutta en loukkaannu lainkaan jos on intoa vasta odotusaikana / vauvan saapumisen jälkeen / ei ollenkaan, tää on kuitenkin tosi arka ja henkilökohtainen matka jolla me kaikki ollaan 
Apple Watchia joutuu kans lataamaan melkein joka päivä. Mutta jos haluais nimenomaan älykellon, niin silloin toki Apple Watch on erinomainen valinta! Jos taas kaipaa enemmän lämpötila/uni/jne. mittausta niin Oura voi olla järkevämpi.

huh, teilläkin matkaa kyllä. Miten onnistuu nuo hoidot töiden yms. ohella? Siis että onko aina otettava palkattomia tai korvattava myöhemmin ja onko tuottanut hankaluuksia? Yhtenä syynä meillä siihen ettei hoitoihin mennä on juurikin tuo välimatka. Enkä ole varma tekeekö ne tuossa keskussairaalassa edes vai ohjaavatko yliopistolliseen, jonne vielä pidempi matka.