@Nurppu aaaa vielä pari päivää sun siirtoon, se on ihan just! 

Ovistestit täällä laskemaan päin, että ei nyt näytä et ois enää tulossa LH-piikkiä
no, ellei lämmöt nouse nyt jälkijunassa niin anovulaatiolta näyttäs. Katotaan kui pitkään kestää ennen ku kierto päättyy, luulis että kun tässä tulee estrogeenin droppi nii sit alkas jos ovulaatio ei oo tapahtunut.
Ovistestit täällä laskemaan päin, että ei nyt näytä et ois enää tulossa LH-piikkiä
Eli nyt mä vaan odotan huomiseen iltaan. Kieltämättä toiveikas olo. En tiedä onko mulla vielä krapula viikonlopun 3 päivän juhlinnasta (hyvin todennäköistä) vai johtuuko tää mun hetkittäin etova ja huimaava olo jostain ihan muusta. 
Lämmöt hyppäs kunnolla ylös, HCG-liuskassa edeleen haamu. FF ei muuten vieläkään tunnista noita mun dippejä
Googlella löysin vertailtavaksi pari kuvaa noista mun liuskojen viivojen vahvistumisesta päivä päivältä ja aika hitaasti niissäkin tummui, eli ei ole kauhean herkkiä 
Jotenki en osaa vielä ottaa vastaan onnitteluja
ei ollenkaan kyllä kemialliselta vaikuta, ne kun ei vahvistu juurikaan ja tuossahan on ihan selkeetä vahvistumista! Voimistumista pienelle ihmisalulle 

Toivottavasti pääsisit sinne siirtoon!!