Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
@Däumeline Tuo sun testi on just semmonen dpo8 testi et ensin on näkevinään jotain, sitten taas ei ja sitten ei enää lopulta luota omiin silmiin enää eikä tiedä näkeekö vai ei
Mut eipä paljon muuta ole dpo8 odotettavissakaan. Toivotaan että haamulainen saisi nyt väriä
Oireet on kyllä todella lupaavat! Kärsivällisyyttä sinne odotteluun ja ajan kulumiseen 
Mitä ultrassa näkyi @Nurppu? Kunpa se ovis olis jo ollut ettei mee siirrot puihin
Outoo ettei lämmöt ole nousussa vaikka selvä digiplussa oli jo lauantaina
@Metu Lämpöjen suhteen näyttää hyvältä. Ehkä se ovis sit oli kp20 eikä nuo testiviivat sulla tummemmaksi muutu.
@Empsu94 En kyl pystyis sinuna olemaan testaamatta, ihailtavaa mielenlujuutta
Lämmöt näyttää hyviltä, toivotaan et tämän päiväinen on ihan todenmukainen lukema ja tietää hyvää 
Mulla menkat nyt ohi ja ai että tätä ihanaa kevyttä ja energistä oloa
Tämä on kyllä olojen ja energioiden puolesta kierron paras vaihe! Eilen oli jo lenkillä olo että voisi juosta vaikka maratonin kun tuntui niin hyvältä päästä purkaa kehon energiaa. Ja hauska kyllä miten tarkasti kroppa toimii lämpöjen suhteen. Kuukautisten alettua lämmöt tippuu tietylle tasolle ja heti kun menkat ohi tippuu lämmöt vielä alemmalle tasolle odottamaan ovista. Tässä kierrossa näyttää piirtyvän toistaiseksi aivan täydellistä käyrää ilman siksakkeja. Vielähän tässä toki ehtii sitäkin tulla mutta jännän oppikirjamaisesti etenee nyt.
Tilasin onneksi nyt hyvissä ajoin Ovistestiliuskoja ja digin niin ehtii lakoista huolimatta perille ens viikkoon mennessä, jolloin vasta ovista tarvii alkaa tikuttamaan. Oon investoinut siihen dual digiin lähes joka kierrossa ( yksi riittää yleensä 2 kiertoon), vaikka kallis onkin. Viime kierrossa en ehtinyt enää sitä tilata ja oli tosi epävarma olo ilman
Saan jotain ihme mielenrauhaa kun saan niitä vilkkuvia hymynaamoja ja tiedän että estrogeenihuippukin löytyy. Ellei sit käy niin ku @Nurppulla.
Mitä ultrassa näkyi @Nurppu? Kunpa se ovis olis jo ollut ettei mee siirrot puihin
@Metu Lämpöjen suhteen näyttää hyvältä. Ehkä se ovis sit oli kp20 eikä nuo testiviivat sulla tummemmaksi muutu.
@Empsu94 En kyl pystyis sinuna olemaan testaamatta, ihailtavaa mielenlujuutta
Mulla menkat nyt ohi ja ai että tätä ihanaa kevyttä ja energistä oloa
Tilasin onneksi nyt hyvissä ajoin Ovistestiliuskoja ja digin niin ehtii lakoista huolimatta perille ens viikkoon mennessä, jolloin vasta ovista tarvii alkaa tikuttamaan. Oon investoinut siihen dual digiin lähes joka kierrossa ( yksi riittää yleensä 2 kiertoon), vaikka kallis onkin. Viime kierrossa en ehtinyt enää sitä tilata ja oli tosi epävarma olo ilman
Mulla on kaks niitä CB digiä viikoilla + liuskoja jäljellä 27kpl. Siksi aattelin et hitto, mitä mä niitä testejä panttaan, kun jos sitä vaikka sattuis olemaan raskaana niin mitä mä sitten niillä lopuilla testeillä teen, eli tehdään pois kaapista vaan!
Joo siinä voi mennä 1-3 päivää et ne lämmöt nousee, näin sain joskus googlettamalla. Siksi laitoin FF-sovellukseen lämpöjen sijaan sen testituloksen näyttämään dpo-päiviä, koska FF:n mielestä mun ovis olis ollu päivää myöhemmin, koska ei tullu tarpeeks korkeeta nousua heti oviksesta seuraavana päivänä.

tässä aletaan hissukseen liikkumaan kohti hedelmällisiä päiviä, että toivottavasti laukeis tuo lukko pois ennen ovista, koska aika varma on että pääsisi sen hyödyntämään miehen työn puolesta jos ovis on ajallaan. Pääsis sit kokeilemaan ne terotkin vihdoinkin.
Esikoinen heräsi klo 5:35, mies meni rauhoittelemaan, muttei jatkanut unta. Just tänään, kun meillä olis miehen kanssa menoa ja lupasin anopille et yritän myöhäistää esikoisen torkkuja, et jaksais valvoa 21 asti..
Toivottavasti menis pian ohi
LH näyttäis tummuvan tosi selkeästi, HCG:stä vielä vaikea nähdä mitään mutta onkin tosi aikaista! Toivottavasti ilmestyis selkeempää haamua