Juliet92
Asioista perillä oleva
Kiitos ihana
Ja kiitos @Mimossa ja tsemppiä loppukierron jännitykseen! Hienoa käyrää kyllä piirtää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos ihana
Minulla on ainakin sykkeet nousseet merkittävästi vasta plussaamisen jälkeen. Ja niitä alun pieniä nousuja (tyyliin 2-3 pykälää) on aika vaikea bongata verenpainemittarilla satunnaismittauksissa.Nyt sain paskahalvauksen kun mun leposykkeet ihan normaalit ja moni puhuu et sykkeet nousis jo ennen plustestiä. Mulla ei oo mitää aktiivisuusmittaria, ihan mitä nyt verenpainemittaril mittaillu. Esikoisen aikaa en kyl kiinnittäny huomioo (sillon oli ranneke) leposykkeiden muutoksee vaan vast neuvolassaki tais olla ekan kolmannekse jälkee selkeempää.muutosta. Rupes nyt vaan pelottaa alkujännityksis![]()
Ah kiitos helpotuksesta. Ja tosiaan omakin aiempi kokemus puoltaa sitä, et mul ei heti nouse. Mä oon tämmöne panikoijaMinulla on ainakin sykkeet nousseet merkittävästi vasta plussaamisen jälkeen. Ja niitä alun pieniä nousuja (tyyliin 2-3 pykälää) on aika vaikea bongata verenpainemittarilla satunnaismittauksissa.

Tää on mulle just oikea paikka, oon niin koukussa tähän mittailuun@Summerwalk jos haluut hillintää omaan lämpötilafiilistelyyn nii en tiedä onko tää oikea paikkahuvittavaa että FF rupee nyt uskomaan, onks sulla kuitenkin monia aikaisempia kiertoja siellä et sen pitäis tietää miten sun lämpötilat muuttuu?
Hyvää ystävänpäivää tosiaan tännekinTosiystäviä olette vaikkei tunnetakaan
Aika harvan liveystävän seksielämästä, eritteiden laadusta, ruumiinlämmöistä ja kaikenmaailman gynevaivoista tiedän yhtä paljon kuin teidän
.
View attachment 119286
Mut siis vau, miten sitä joka kerta osaakin hämmästyä et näin tää naisten keho vaan toimii Ff asetuksista löytyy Health app settings, jossa voi määrittää minkä sovellusten dataa ff käyttää. Mulla siis Garminin älykello joka mittaa nuo sykkeet. FF automaattisesti nappaa nuo sykkeet joka aamu dataansa sieltä kellon sovelluksesta. Ja sitten dual chart duo -kohdasta saa nuo muut käyrät näkyviin. Tai näin siis ainakin jos käyttää kännykän FF sovellusta. Siitä selainversiosta en osaa sanoa.Hyvin sanottuHyvää ystävänpäivää! siis miten sä saat ton leposykekäyrän tohon!? Haluan myös!
Hitsi, innostuin jo, mut tuo taitaa olla Apple feature eikä toimi AndroidissaFf asetuksista löytyy Health app settings, jossa voi määrittää minkä sovellusten dataa ff käyttää. Mulla siis Garminin älykello joka mittaa nuo sykkeet. FF automaattisesti nappaa nuo sykkeet joka aamu dataansa sieltä kellon sovelluksesta. Ja sitten dual chart duo -kohdasta saa nuo muut käyrät näkyviin. Tai näin siis ainakin jos käyttää kännykän FF sovellusta. Siitä selainversiosta en osaa sanoa.
Olipa selostusJoku näistä teknisistä asioista paremmin tietävä osaa varmasti selittää paremmin
![]()
Aaa joo taitaakin tosiaan olla iPhonen etuja tuo helppousHitsi, innostuin jo, mut tuo taitaa olla Apple feature eikä toimi Androidissamä oon joskus niitä hengitysdatoja siis manuaalisesti tuonne kopsaillu mut en jaksa joka kerta :D oliskin aika kätevää tuollee automaattisesti kopsailla!
Ff asetuksista löytyy Health app settings, jossa voi määrittää minkä sovellusten dataa ff käyttää. Mulla siis Garminin älykello joka mittaa nuo sykkeet. FF automaattisesti nappaa nuo sykkeet joka aamu dataansa sieltä kellon sovelluksesta. Ja sitten dual chart duo -kohdasta saa nuo muut käyrät näkyviin. Tai näin siis ainakin jos käyttää kännykän FF sovellusta. Siitä selainversiosta en osaa sanoa.
Olipa selostusJoku näistä teknisistä asioista paremmin tietävä osaa varmasti selittää paremmin
![]()
Kiitos makeista nauruistaHyvää ystävänpäivää tosiaan tännekinTosiystäviä olette vaikkei tunnetakaan
Aika harvan liveystävän seksielämästä, eritteiden laadusta, ruumiinlämmöistä ja kaikenmaailman gynevaivoista tiedän yhtä paljon kuin teidän
![]()
@Metu Toivottavasti tosiaan letrot toisi ovulaation takaisin. Ihana että priorisoitte yhdessä puolison kanssa nämä asiat yli muiden
Tää on mulle just oikea paikka, oon niin koukussa tähän mittailuunNytkin uuden kierron alkaessa mietin että tylsintä tässä on se ettei oo mitään jännää mitattavaa aamuisin taas hetkeen. Tylsiä alkukierron rutiinilämpöjä ainoastaan.
En tiedä mitä tuo FF sekoilee, kun pitäisi tosiaan olla jo mulla kiertohistoriaa sen verran että nämä oireet pitäisi jo tulkita uuden kierron aluksi. Yleensä ff on aina ennemminkin pessimistinen ja nyt vaan sitkeästi jaksaa pitää yksinään toivoa yllä
@Däumeline Hieno lämmönnousuHyvin täsmää oviksen suhteen.
Mä nyt lisään tähän vielä nuo mun leposykkeet tässä kierrossa kun aina ne joka välissä mainitsen. Niiden laskeminen on mulle aina se selvin merkki lähestyvistä menkoista, vaikka lämmöt vielä ylhäällä. Siksi tuossa dpo6 säikähdin että menkat alkaa kun oli kunnon vuotoa ja leposyke laski, mut heti kun vuoto loppui lähti sykkeet takaisin nousuun. Tämän kierron ainoa outous oli että sykkeet nousi jo ennen ovulaatiota, yleensä siis vasta lämpöjen kanssa yhtäaikaa.
Ja leposyke tarkoittaa tässä yöajan sykkeen keskiarvoa.
View attachment 119286