BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Däumeline jokos se ovis tänään olis? Johan odotuttaa.

@lepus timidus kiitos tsempeistä❤️

@Metu kylläpäs alas veti🤔 mullakin vetäny tosin ton näkösesti lämmöt joissain kierroissa jo selvästi ennen ovista. Tiedä mikä sitä tekee!

@Nurppu vai tekniset ongelmat🙈 luulis et nykypäivänä sais nopeesti korjattua. Noh toivotaan silti parasta et hoitoon mahdut❤️ onnistuisko maanantaina soitella polille jos vieläkin ongelmaa?

@Summerwalk etkös sä oo sanonu et sä oot myöhänen plussaaja? Juu kaikki ei dpo10 viel plussaa. Täällä sormet ja varpaat ristissä sun puolesta!

Täällä lämmöt vähän tullu alas ton yksittäisen korkeen piikin jälkeen, mut normi luteliaalilämpöjä on😊 en tiiä mistä johtu toi piikki, vähän semmost limasta tukkosuutta on pääl, mut muuten olo ok. Toivottavasti ei häiritse mahdollista kiinnittymistä🙈

Oon jotenkin kauheen pessimistisenä täl hetkel. Tyhmää kun oma mieli ei voi edes hetken piinaila vaaleenpunasis hattarois. Eilen illal oli nukkumaan mentäes kyl todella omituisia mahatuntemuksia, ihan ku joku olis kohdun tienoil nakertanu😅 ja pissalla nyt ravannu yölläkin (neste vaan varma poistuu paremmi) mut oma pää toppuuttelee et johtuu varmaan vielä punktiosta noi. Tissit ollu jo ennen siirtoa arat kiitos terolutien, mut eilen illall sängys tuntu sänkyä vasten jotenkin epämiellyttäviltä.

Pp3/dpo8 täällä.

Liitteet

• Screenshot_20230211-083443_FF App.jpg
    Screenshot_20230211-083443_FF App.jpg
    405.9 KB · Katsottu: 66
@Juliet92 Ota tästä nyt selvää.. Tänään aamun tokasta virtsasta (klo 9) taas tummempi viiva.. Eli ehkä huomenna vasta dpo0 sittenkin 🤔 Tänään kp18, eli ovulaatio olis kp19. Toki keskenmenon jälkeen voikin olettaa kierron olevan vähän pidempi. Tarkottais sit sitä et tää kierto tulis olemaan 32pv. Normaalisti se 31.
Toki toi Premom sovellus yhä sitä mieltä et ovis tänään..

Liitteet

• Screenshot_20230211_093436.jpg
    Screenshot_20230211_093436.jpg
    344.4 KB · Katsottu: 84
  • Screenshot_20230211_091423_edit_14822902256531.jpg
    Screenshot_20230211_091423_edit_14822902256531.jpg
    234.6 KB · Katsottu: 75
@Juliet92 Ota tästä nyt selvää.. Tänään aamun tokasta virtsasta (klo 9) taas tummempi viiva.. Eli ehkä huomenna vasta dpo0 sittenkin 🤔 Tänään kp18, eli ovulaatio olis kp19. Toki keskenmenon jälkeen voikin olettaa kierron olevan vähän pidempi. Tarkottais sit sitä et tää kierto tulis olemaan 32pv. Normaalisti se 31.
Toki toi Premom sovellus yhä sitä mieltä et ovis tänään..
Kyllä toi alin omaan silmään näyttää jo omaan silmään tasavahvalta🤔 eiks noissa testeis tasavahva riitä?

@Metu Voi hyvinkin ennakoida ovista tuo lämpödroppi. Mulla se tulee usein just paria-kolmea päivää ennen ovista, mut joskus vasta just ennen. Mulla on ollut lähes joka kierrossa nuo tuplahormonidigit ja vaihtelee kyllä kierroittain miten näyttää. Vilkkuva hynynaama tulee 0-3 päivänä, joskus ei siis vilkuta lainkaan vaan hyppää suoraan tyhjästä ympyrästä plussaa. Usein digi näyttää mulla plussa vähän aikaisemmin kuin liuskat.

Kyllä minäkin @Däumeline tuon eilisen tulkitsisin plussaksi ja tänään dpo0. Lämmötkin puhuu sen puolesta 🌈

@Nurppu Toivotaan nyt todella ettei hiljaisuus HUS:in puolelta tarkoita mitään huonoa ja mahdutte mukaan tästä kierrosta 🙏🏻

Hyvältä näyttää @Juliet92 lämmöt ja lupaavan kuuloisia oireita 🌈 Mut ikävää tuo että mieli elää omaa elämäänsä eikä osaa vaan pysähtyä nauttimaan tämän hetkisestä tilanteesta, vaikka toistaiseksi kaikki on todella hyvin. Toivotaan ettet isommin sairastu!

Mulla lämmöt näyttää edelleen hyviltä, tosin tämän aamun lämpöön ei oikein voi luottaa kun olin illalla ystävän kanssa syömässä ja tyhjennettiin siinä samalla viinipullo 🙊 Vaikutti kyllä tosi paljon yöuniin tuokin määrä alkoa ja yön palautumisprosentti oli surkea. Nyt vähän harmittaa kun ei voi ollenkaan tulkita olojaan ja verrata aiempiin dpo11 oloihin kun nukkuminen oli niin huonoa ja olo sen mukainen. Aamun pc oli nega. Vielä silti toivoa on, kun tosiaan ainakin aiemmin oon ollut myöhäinen plussaaja. Mutta katsellaan edelleen 🧐

CABDB722-1ACD-4304-8ADA-D5CF05BE6BB3.jpeg

@Däumeline kyl toi näyttää jo vahvemmaltaki toi eka viiva! Et ehkä tänään yöllä tai sit huomenna? Mittaa vielä illemmalla ja huomenna ja katotaan että mitä siellä käy - ja lämmöistähän se sit pitäis näkyä et millon se ovis oli.

Mulla on tänään vähän lämpöpiikki, mutta johtunee siitä että oltiin eilen parilla oluella kavereiden kanssa ja ei siitä syystä tullut ihan niin hyvät unet 🙉 clearblue näyttää edelleen tyhjää palleroa, opk:ta en oo nyt aamupäivällä saanut otettua ku käy pissalla tosi usein, ja oon päivällä pois niin menee iltaan. Ja limoja on myös aika vähän nii kyl tää pidemmälle menee tää ovis kuin mitä FF veikkais.

Liitteet

• 23C39661-B9B1-41BD-A0ED-BDA7B24D1C84.jpeg
    23C39661-B9B1-41BD-A0ED-BDA7B24D1C84.jpeg
    353.1 KB · Katsottu: 47
@Summerwalk ah kirjotin tota aiempaa viestiä enkä huomannut sun uutta, kiitos lohdutuksesta! Katotaan miten ton tupladigin kanssa nyt menee, toivottavasti siinä ehtii näkyä jotain ennen kuin puikot loppuu 😅 ja toivon sun puolesta että lämmöt pysyis viel ja tulis jotain 🤞🏻

Mulla ainakin oli ovispäivä aina vahvin viiva ja ovisplussaksi lasketaan tasavahvatkin!
Okei hyvä tietää :thumbs-up: :smiling-eyes:
Kyl mäkin vähän kallistun siihen et tänään olis dpo0, koska kuitenkin jo kp18. Myös sen takia et sitä munanvalkuaista tuli torstaina eli pari päivää sitten.
Jatkan testailua tänään pitkin päivää, miten kerkeän.

Lisäys:
Mulla loppu ne kramppimaiset oviskivut, joita oli tuossa aamulla aika vahvasti läsnä. Vähän etova olo 🤔

Muokattu viimeksi:
Mä bongasin eilen tosiaan sieltä HUSin portaalista tekstin, että heillä on teknisiä häiriöitä minkä takia viestit ei välttämättä tule 🙈 pieni toivon kipinä elää siis. Mut tuon voi tulkita niin että kalenterimerkintä kontrolliultraan olis kyllä tullut läpi jos sellanen olis tullakseen. Eli oletan että ei päästä. Mutta soittelen maanantaina sinne ja kyselen (heillä on luonnollisesti puhelinajat vain arkisin klo 7-11:30 ja huomasin tuon teknisen vian tekstin vasta ton jälkeen perjantaina).

@Summerwalk lämmöt pysyy siellä tosi lupaavina vaikka alkoholi toki hämääkin 🙈 toivotaan myöhäistä plussaa!

@Juliet92 toivotaan että negamielestä välittämättä alkio siellä porautuu tiukasti kiinni! 😊 Pitää muuten ihan mainita, että mulla on nyt tietty pyöriny oma alkionsiirto mielessä, niin välillä kun ajattelee jotain ihan muuta niin huomaan nopeasti ajattelevani tyyliin että "oho, oliko tuo nipistys kiinnittyminen!!" ja "onpas jännä täyteläinen tunne, siellä se alkio nyt on kiinnittynyt!" Eli vaikka todellakaan ei oo ketään kyydissä niin mieli kyllä pystyy kääntää kaiken niin että liittyis muka siihen 😆

@Däumeline mun silmään sun testeissä on nyt kaks päivää ollu testiviiva tummempi ku kontrolliviiva 😄 arvaisin että tänään ovis!

@Metu ai siellä tyhjää palleroa vielä! Toivotaan että pian alkais vilkkumaan :)

@Summerwalk joo pitäs saada kaivettua jostsin positiivista piinailumieltä. Kauhee väsyki vaivaa ku yöt ollu ny huonoi.
Eipä kyllä paljoa alkoholi sulla lämpöä nostanu. Mul on välil aika isoiki heittoi😅 riippuu tietty myös alkoholin määrästä. Voi kun siellä vielä posiks muuttuis❤️

@Nurppu heti jos on piinailtavaa ni mieli tulkitsee joka nippasu kiinnittymisee liittyväks😅 toki peräään aina ruoskin itteeni "älä oo typerä, se voi ol mitä vaa suolistoperästäki". Mul taas tuntu viime kierrossa yllättävän vähän mitään tuntemuksia ku ei ollu piinailtavaa😅 eikä mieli yhtää lähteny laukal.

@Däumeline nii ja juu lämmöt tukis et tänäå ollu sulla ovis!

Voihan jännitys. En tiedä näkeekö kukaan tässä kuvassa mitään, mutta luonnossa mieskin näkee käänneltävän ja väänneltävän haamun. Nyt siis dpo9/pp4. Ovitrelle pistetty 1.2 illalla, voiko se vielä näkyä? Nyt olis oman laskupään mukaan 11 päivää siitä?

Noh, seuraillaan lähteekö tummenee🙈 ei pidä ainakaa liikaa innostuu.
Lämmöt suht tasasta.

Liitteet

• Screenshot_20230212-082815_FF App.jpg
    Screenshot_20230212-082815_FF App.jpg
    366.1 KB · Katsottu: 109
  • 20230212_080420.jpg
    20230212_080420.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 110
  • 20230212_080452.jpg
    20230212_080452.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 111
@Juliet92 tuossa toisessa kuvassa näen ihan jotain pientä! Toivotaan että vahvistuis huomenna, että ois pieni pallero tarrannut kiinni ja lujaa ❤️

Täällä _edelleen_ tyhjää näyttää Clearbluen tupladigi, mutta limat on lupaavia. Lämmötkin palautui jonkun verran alaspäin, vaikka yötä en nukkunut hyvin, kun eilisessä lämpötilassa näkyi niin selkeesti se juotu alkoholi. 🤷🏻‍♀️ Katotaan vielä päivän OPK:ita onko mitään tummumista havaittavissa, mut en pidä kovin todennäköisenä. Onneksi on niitä testejä millä läträtä 😂

Liitteet

• Screenshot 2023-02-12 at 9.04.26.png
    Screenshot 2023-02-12 at 9.04.26.png
    67.3 KB · Katsottu: 45
@Juliet92 Mun viritetyillä viivalaseilla näkyy kyllä!! Molemmissa 😍😍😍 Voi toivotaan että nyt on uuden alkua eikä enää ovitrellen jäämiä. Jännää nyt nähdä lähteekö vahvistumaan 🌈

Harmi @Metu kun digi ei nyt vaan meinaa alkaa vilkkumaan 😞 Mut lämpönotkahdus näyttää hyvälle ja viivat toivottavasti tummumaan päin 🌈

Mulla lämmöt edelleen samalla tasolla, ylhäällä. 😃 Oon kyl tunnollisen tarkasti nyt mitannut lämmöt joka aamu samaan aikaan klo 6.00-6.20. Vapaa-aamunakin herään automaattisesti tuohon aikaan vessaan ja jatkan sit unia 😅 En aamulla tehnyt vielä testiä, teen illemmalla. Ei oikein mainittavia oloja suuntaan tai toiseen.

6CE1635A-87B6-499A-8B62-9A018D3CD7C6.jpeg

@Juliet92 Minäkin näen toisessa aivan selvän haamut! :smiling face with heart-eyes:🌈

@Summerwalk Lämmöt näyttää lupaavilta! 🌈

@Metu Eiköhän se ovis sieltä pian tule, näyttää lämmöt menevän siihen suuntaan 🌈 Mullakin tuli sitä munanvalkuaista torstaina ja vasta nyt ovis.. :Grimacing Face:

Noniin, lämmöt alhaalla tänään. Vaikka kovin pidin eilistä ovispäivänä, niin eihän nää lämmöt voi valehdella eli tänään on dpo0, kp19 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kierron pituus siis oletettavasti 32pv, normaalisti 29-31, mutta ymmärrettävää ensimmäisenä kiertona keskenmenon jälkeen et hieman poikkeaa.
Talletteluja tähän mennessä eilen keskipäivällä, perjantaina sekä torstaina illalla. Eilen illalla ei enää jaksettu ja tänään aamulla yritettiin, mutta mies totes et liian väsynyt eikä pysty. Kuitenkin nyt kerran päivässä. Yritetään vielä esikoisen torkkujen aikana tänään ja sitten ollaan taputeltu tämä kierto valmiiksi 🌈
Tässä mun setti seuraavia testailuja varten, nyt piinapäiville siis :rolling:

Liitteet

• Screenshot_20230212_095757.jpg
    Screenshot_20230212_095757.jpg
    337 KB · Katsottu: 62
  • Screenshot_20230212_093731_edit_62240456583026.jpg
    Screenshot_20230212_093731_edit_62240456583026.jpg
    235.8 KB · Katsottu: 66
  • IMG-20230212-WA0028.jpeg
    IMG-20230212-WA0028.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 69
@Juliet92 Minäkin näen toisessa aivan selvän haamut! :smiling face with heart-eyes:🌈

@Summerwalk Lämmöt näyttää lupaavilta! 🌈

@Metu Eiköhän se ovis sieltä pian tule, näyttää lämmöt menevän siihen suuntaan 🌈 Mullakin tuli sitä munanvalkuaista torstaina ja vasta nyt ovis.. :Grimacing Face:

Noniin, lämmöt alhaalla tänään. Vaikka kovin pidin eilistä ovispäivänä, niin eihän nää lämmöt voi valehdella eli tänään on dpo0, kp19 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kierron pituus siis oletettavasti 32pv, normaalisti 29-31, mutta ymmärrettävää ensimmäisenä kiertona keskenmenon jälkeen et hieman poikkeaa.
Talletteluja tähän mennessä eilen keskipäivällä, perjantaina sekä torstaina illalla. Eilen illalla ei enää jaksettu ja tänään aamulla yritettiin, mutta mies totes et liian väsynyt eikä pysty. Kuitenkin nyt kerran päivässä. Yritetään vielä esikoisen torkkujen aikana tänään ja sitten ollaan taputeltu tämä kierto valmiiksi 🌈
Tässä mun setti seuraavia testailuja varten, nyt piinapäiville siis :rolling:

Lämpöjen perusteella näyttäisi joo tänään ehkä olevan ovis, etenkin jos huomenna lämmöt hyppää taas ylös! 🌈🌈

Lämpöjen perusteella näyttäisi joo tänään ehkä olevan ovis, etenkin jos huomenna lämmöt hyppää taas ylös! 🌈🌈
Eilen oli niitä kramppeja pitkin päivää ja vihloi pienestäkin liikkeestä. Tänään kaikki tuntemukset poissa, normaali olo kehossa jälleen eli eiköhän se nyt sit ollu :smiling-eyes: :thumbs-up:

Ei taideta sit ihan omia nähdä miehenkaa vauvakuumeissa😍❤️ nyt vaan rukoilen, et lähtee vahvistuu! Kaks kertaa elämän aikana saanu yhden päivän hailakan haamun, jota ei oo enää seuraavana päivänä näkyny.

@Summerwalk siellä lämmöt näyttää kyllä niin hyviltä vielä! Joskos huomenna tulis toista viivaa testiin😍
@Metu eiköhän se ovis sieltä lähesty, limat kuulostaa lupaavalta👌
@Däumeline no johan nyt heitti lämmöt siellä härän pyllyä🤔 vaikutti niin ovikselta jo. Josko se sieltä.viel pian👌

@Juliet92 kyllä näkyy täälläkin!! Nyt toivotaan hurjasti että huomenna vahvistuu! 😍

@Metu höh tyhjälle pallerolle! Mut limat kuukostas oikeen positiiviselta, toivotaan että on ihan kulman takana!

@Summerwalk voi vitsi kun näyttää kyllä lämmöt hyvälle! Voi kun sieltä testistä pilkistäiskin haamu 🙈

@Däumeline oho, olisin kans ollu varma että sulla oli eilen dpo0 😅 mutta huomenna kyllä nousee! 💪

Näytänpä vaihtelun vuoks miltä näyttää se mun oma raportointi siitä mitä haen sieltä Ouran APIn kautta ja tallennan tietokantaan 😄 yläpuolella näkyy tän aamun lämmöt kahen desimaalin tarkkuudella (Ouran kännykkäappi raportoi siis "-0,2C" tänään) ja alapuolella viimeisen kuukauden lämpökäyrä 😄

Screenshot_20230212-121442.png

Tässä vielä huviks viimesen puolen vuoden lämmöt... Tuossa näkyy tuo vähän pidempi lämpökausi marras-joulukuussa (hetkellinen raskaus), sitä seuraa lämpösekoilua ja epäselvä kierto joulu-tammikuussa, sen jälkeen tuo kuoppa missä oli selvästi alemmat lämmöt ku yleensä (mistä jaksoin höpöttää kokoajan viime kierrossa) ja sit eka selvempi luteaali keskenmenon jälkeen nyt tammi-helmikuussa. Näkee ainakin että tuo keskenmenon jälkeinen kierto tammikuun alussa oli tosi epäselvä ja selvästi kropalla meni hetki selvitä siitä keskenmenosta 🤔

Screenshot_20230212-122522.png

Mielenkiintoisia kuvia @Nurppu 🧐 Nuo on kyllä hyvin havainnollistavia ja näkyy hyvin tuo km kierto ja sen jälkeiset lämpöjen sekoilut.
Harmi kun itsellä ei ole tuommoista dataa pidemmältä ajalta saatavilla.
@Däumeline Huonenna varnasti lämmöt lähtee nousuun tai jos ei lähde niin joku muu nyt vaikuttaa lämpöihin laskevasti. Yrityksen puutteesta teillä ei ainakaan jää kiinni 😅

Mun ip testeihin sekä rfsu ja sofi liuskiin tuli molempiin jotain tosi tosi tosi hailakkaa. En taida teidän silmiä niillä rasittaa kun kuviin niitä on vaikea saada, ettekä kuitenkaan mitään näe. Molemmat siis herkkyydeltäön 25. Noihin rfsu:n liuskiin nyt taitaa aina jotain tulla tuommoista mutta sofiin en oo nyt aiemmin saanut. Harmi kun kaikki pc:t ehdin jo taas tuhlata. Pitää huomenna taaaaas lähteä testiostoksille 🙄 se on kumma kun se testihimo iskee niin samaan pissaan pitää uittaa sen miljoona tikkua aina 😂 ja sitten ne on aina loppu kriittisillä hetkillä 😅
No huomenna taas uudet testit. Tänään on alaselässä kyllä vihlonut menkkamaisesti mutta on silti vielä jostain ihmeen syystä toiveikas olo. Se toiveikas olo on tällä hetkellä mulle se eniten toivoa herättävä oire 😅

Takaisin