Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@lepus timidus En oo vielä kertaakaan löytänyt ovista nii en osaa yhtään sanoa et milloin se yleensä ois Sen ainoon luonnollisen kierron perusteella mikä mulla on täs nyt ollut ja karkeasti arvioiden että ovis ois suunnilleen kesto-14pv, sen perusteella se ois kp20 tienoilla. Nyt kp18 ja tänään tosiaan tiputtelu on loppunut, että mene ja tiedä. Tein yhden ovistestin aamupäivällä ja se oli vähän tummempi kuin kertaakaan tähän menneessä ja nyt seurailen et jatkuuko nousu iltaan? Oishan se mahdollista että sieltä jotain tulis, vaikka en todennäköisenä pidäkään.
View attachment 119340
Tää kyllä näyttää siltä, että jatka ihmeessä testailua! Ihan selkeästi vahvistumaan päin! Itse testaisin samassa tilanteessa kolmesti päivässä varuilta huomisesta alkaen jos sais plussan kiinni, mulla kun monesti tuppaa olemaan ip vahvin ovistesti. Tosin käytän halpistestejä niin niissä on vähän tulkinnanvaraa välillä, ni siksikin testaan tummentumisen myötä useammin. No joo ja huviksenikin, testinarkki ku oon@lepus timidus En oo vielä kertaakaan löytänyt ovista nii en osaa yhtään sanoa et milloin se yleensä ois Sen ainoon luonnollisen kierron perusteella mikä mulla on täs nyt ollut ja karkeasti arvioiden että ovis ois suunnilleen kesto-14pv, sen perusteella se ois kp20 tienoilla. Nyt kp18 ja tänään tosiaan tiputtelu on loppunut, että mene ja tiedä. Tein yhden ovistestin aamupäivällä ja se oli vähän tummempi kuin kertaakaan tähän menneessä ja nyt seurailen et jatkuuko nousu iltaan? Oishan se mahdollista että sieltä jotain tulis, vaikka en todennäköisenä pidäkään.
View attachment 119340
Käyrästä päätellen arvaisin ovikseksi 13.2., vaikka oletkin plussamerkin laittanut 11.2. Noista testeistä vaikea sanoa kun kuivuneet nyt, mutta mun silmään siellä on aika iso liuta positiivisia. Ylimmän rivin viimeinen tai jopa kaksi viimeistä, kaikki keskimmäisen rivin ja myös pari alimmalta. Onko esim. keskirivin kaikki tehty samana päivänä?@Metu näyttää selkeesti vahvistuneen tänään tuo viiva. Lopulta se tulee niin nopeasti ettei sitä aina tajua.
Mulla on tässä kierrossa se ongelma että en muista tarkkaan mikä päivä sain sen ekan tasavahvan viivan kun en merkinnyt ylös ja mulla näyttää pitkää haaleeta tasavahvaa ja sit se yks kaks on super tumma laitan kuvan tohon vielä tän kierron liuskoista. Tuosta kun katsoo näyttää siltä että plussa jo noissa ylimmän rivin tikuissa mutta itse tulkitsen että vasta tuossa missä tummempi kuin kontrolli.
Miten te muut tulkitsette näitä? Mittaan niin pitkään että se haalenee.
Flo sovelluksella seuraan omia lämpöjä, en ole jaksanut lähteä FF käyttämään. Mulla vain 1 desimaalin perusmittari niin ei saa aivan tarkkaa tietenkään. Vielä ei ole lämpöjen perusteella ilmoittanut mihin kohtaan olisi ovis osunut. Eilen oli se pieni kiinnittymisvuodolta vaikuttava pyyhkäisy ja vv on lisääntynyt tänään reippaasti kun normaalisti on ihan kuiva kausi loppukierron ajan.
Tämän päivän lämmöt, jälleen alhaalla Ei paniikkia, onneksi osasin odottaa tätä eilisen googlettelun jälkeen, kun se dpo4:n "sekundaarinen estrogeenin nousu" voi laskea ne lämmöt pariksikin päivää. Huomiselle odotellaan sitten taas korkeampia lämpöjä
Heeetkinen vuosijuhlaviikonloppu – PoTa? (Täällä Aallosta 2018 valmistunut, en SIKiltä tosin, mutta paljon niissä piireissä pyörinyt)Mun loppuviikon lämmöt ei tuu olee luotettavia kun meillä alkaa tänää vuosijuhlaviikonloppu - paljon valvomista ja vähän juomista edessä…