Hyvää ystävänpäivää tosiaan tännekin
Tosiystäviä olette vaikkei tunnetakaan
Aika harvan liveystävän seksielämästä, eritteiden laadusta, ruumiinlämmöistä ja kaikenmaailman gynevaivoista tiedän yhtä paljon kuin teidän
@Metu Toivottavasti tosiaan letrot toisi ovulaation takaisin. Ihana että priorisoitte yhdessä puolison kanssa nämä asiat yli muiden
Tää on mulle just oikea paikka, oon niin koukussa tähän mittailuun
Nytkin uuden kierron alkaessa mietin että tylsintä tässä on se ettei oo mitään jännää mitattavaa aamuisin taas hetkeen. Tylsiä alkukierron rutiinilämpöjä ainoastaan.
En tiedä mitä tuo FF sekoilee, kun pitäisi tosiaan olla jo mulla kiertohistoriaa sen verran että nämä oireet pitäisi jo tulkita uuden kierron aluksi. Yleensä ff on aina ennemminkin pessimistinen ja nyt vaan sitkeästi jaksaa pitää yksinään toivoa yllä
@Däumeline Hieno lämmönnousu
Hyvin täsmää oviksen suhteen.
Mä nyt lisään tähän vielä nuo mun leposykkeet tässä kierrossa kun aina ne joka välissä mainitsen. Niiden laskeminen on mulle aina se selvin merkki lähestyvistä menkoista, vaikka lämmöt vielä ylhäällä. Siksi tuossa dpo6 säikähdin että menkat alkaa kun oli kunnon vuotoa ja leposyke laski, mut heti kun vuoto loppui lähti sykkeet takaisin nousuun. Tämän kierron ainoa outous oli että sykkeet nousi jo ennen ovulaatiota, yleensä siis vasta lämpöjen kanssa yhtäaikaa.
Ja leposyke tarkoittaa tässä yöajan sykkeen keskiarvoa.
View attachment 119286