Mä palailen taas tänne kolostani... Onpas tänne löytänyt paljon uusia; toivottavasti mittailut tuottaa nopeasti tulosta ja visiitti jää lyhyeksi teillä kaikilla! Ja oiken paljon onnea
@Juliet92, pitkä matka takana, kovasti tarrasukkia pienelle!
Mä olen pitänyt hiljaiseloa, kun omat todennäköisyydet on tuntuneet olevan niin pienet. Olen lähinnä odotellut, että pääsisin gynelle (ei vieläkään sinne aikaa), tai että päästäis hedelmällisyysklinikalle (eka lääkäriaika on maaliskuun alussa) niin, että sais jotain lääketieteellistä apua tähän tilanteeseen. Olen kyllä seurannut lämpöjä ja kiertoa, mutta luteaali on ollut sen 9 päivää, ja pari päivää ennen alkaa tiputtelu jo. Yhdessä kierrossa oli "jopa" 10 päivää, mutta tiputtelu alkoi dp8 ja menkatkin alkoi dpo9 illalla, joten ei ole kovin paljoa antanut toivoa. Mutta siitäkin huolimatta, jollain käsittämättömällä ihmeellä, tässä kierrossa ei ole ollut mitään tiputtelua ja eilen (dpo10), testiin piirtyi heikko viiva, joka oli tänään vahvistunut niin, että voi kutsua viivaksi.
Lämmöistä en olis raskautta arvannut vielä eilen, mutta tänään lämpökin pompsahti.
View attachment 119323
View attachment 119322
Täällä on ollut viime päivinä juttua leposykkeistä ja noista FF:n Early Pregnancy Signs:sta, joten ajattelin nyt jakaa omankin kokemuksen. Mulla on käytössä Fitbit Charge 5 aktiivisuusranneke, joka mittaa sykettä, hengitystiheyttä ja lämpötilaakin, vaikka se onkin aika epätarkka. Mulla nousee leposyke aina päivän pari ennen ovista, ja monissa (nega) kierroissa sykkeet pysyy koholla kierron loppuun, tai on jopa noussut loppua kohden (ja sekös on nostanut turhaa toivoa monesti
). Sekä tässä kierrossa, että viime kesäkuun (km) plussa kierrossa leposyke on lähtenyt laskuun oviksen jälkeen. Km raskaudessa sykkeet lähti hiljalleen nousemaan dpo12, joten jännä nähdä tapahtuuko nyt sama (ja tietenkin kaikki samankaltaisuudet km raskauden kanssa huolestuttaa
). Toinen on sit toi Early Pregnancy Signs: jossain tossa dpo5-6 tienoilla näytti mulle harvinaisesti jotain 30+ pts (yleensä mulla ollut aina siellä 20pts tienoilla), ja nyt dpo10-11 näyttää että 20pts
. Eli, halusin vaan sanoa, että näemmä sitä voi tulla raskaaksi, vaikka olis lyhyempi luteaali (ehkä haastavampaa, mutta mahdollista) ja että ei kannata luopua toivosta, vaikka leposykkeet tippuis tai olis alhaiset Early Pregnancy Signsit. Sitähän ei taas tiedä miten tällä kertaa käy, mutta koetan nyt olla varovaisen optimistinen ja toiveikas kuitenkin.