BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Yrttiteetä tekisi mieli paljon onnea plussasta! Toivotaan että kaikki menee hyvin🥰
@Mamiksx5 Oon pahoillani! Mut voin toimia vertaistukena.. testasin vielä tänään rfsu liuskoilla puhtaan negan. Lämmöt ei oo vielä tullu aivan alas, mutta odotan että viikonlopun aikana tulee ja vaihtuu kp1.

Onneksi tänään jään kahden viikon lomalle, joka tulee kyllä sopivaan väliin. Ennusteen mukaan seuraava ovis pitäisi osua uudenvuoden aikoihin, jolloin tiedossa muutaman päivän reissu puolison kanssa kahdestaan. Pieni maisemanvaihto ja hotelliloma toivottavasti piristää kaikin puolin 😍 Oonki viimepäivät ajatellu, että paaaljon mielummin normaali negakierto kuin vaikka kemiallinen tähän väliin, niin loma menee kuitenkin kivemmissa tunnelmissa ja uusi mahdollisuus sitten vuodenvaihteessa. ❤️

Liitteet

• IMG_0912.jpeg
    IMG_0912.jpeg
    397.7 KB · Katsottu: 7
@Rollo jänkittävät päivät siellä edessä. Mä äänestän kyllä dpo8 puolesta 🤞🤞🤞

@Puolikuu kiva kun on aika varattuna, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos plussa yllättää 🤞🥰

@Kali vaikuttaa ehkä siltä että lämmöt sulla nousee ja parin päivän päästä voikin ovis vahvistua?

@Karkki12 Voi höhlä kun sielläkin negaa 😞 Ootko missä vaiheessa yleensä saanut plussan? Meillä on sit uudenvuoden hujakoilla samat puuhat edessä 🤭😅

Mulla kierto toivottavasti päättyy nopeasti. Tänään apteekin herkällä nega joten jätän illalla progen ottamatta ja siirryn jo mielessä seuraavaan kiertoon joka onkin sitten yk12 .
Jos kierto starttaa normisti eikä luget viivästytä niin uudenvuoden ympärillä yritetään sitten vauvaa aluille seuraavan kerran 🥰
Käppyrä tekee samanlaisen dropin ja pikku nousun niinkuin viime kierrossakin lopussa.
IMG_8695.jpeg

@Karkki12 ja @Mamiksx5 harmi jos (kun) uudet kierrot alkavat❤️‍🩹 oviksessa vuoden vaihteen aikaan kyllä vois olla jotain taikaa sit🙈

mulla alkaa olee tylsä follivaihe takanapäin ja ovis toivottavasti su tai ma tulossa. tänään käytiin siellä mehiläisen ensikäynnillä. ehkä vähän hukkaan heitetty käynti, mutta tulipahan pyörähettyä. muuten ultrassa näytti hyvälle, munarakkuloita kuulemma vähän vähänlaisesti. lääkäri sanoi, että yhteen lapseen on tosi suuret todennäköisyydet, mutta useampaan sit jo vähän heikommat. laitto lähetteen progetestiin ja amh:n, käyn niissä sit viikko oviksen jälkeen.

ja näky ultrassa yks n. 16mm johtofolli, joten sekin oli ihan hyvä🙈 tänään siis kp12, on kyl jotenki hämmästyttävän tasaset lämmöt ollu. pikkujoulupäivän voi toki bongaa😅

toisaalta turha käynti, mutta ehkä se nyt luo lohtua että kaikki näyttäis olevan hyvin.

Liitteet

• IMG_4361.jpeg
    IMG_4361.jpeg
    147 KB · Katsottu: 6
Takaisin