BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@lepus timidus Joo tottakai kerran, mielelläni puhun tästä avoimesti, koska tuntuu et näistä asioista ei puhuta tarpeeksi :disappointed-face::red-heart: Kirjoitin synnytyksestä jne. kaikesta menetyksen kokeneiden salaiseen, mut voin lähettää sulle myös kaiken yksityisellä, jos haluat lukea kokemuksesta. En tiedä mainitsinko jo täällä et jouduin lopulta kaavintaan hajonneen istukan vuoksi, mut se nopeutti tätä palautumisprosessia selkeästi.
LISÄYS: Niin ja siis joo, eilen kävin toisella lääkärillä samalla klinikalla kuin missä se mun vanha lääkärini on. Hän puhui vaan saksaa, puhuin hänelle takas englantia ja hyvin ymmärrettiin toisiamme. Oli tosi mukava lääkäri :smiling-eyes: Päätin kuitenkin vaihtaa toiseen klinikkaan, koska ahdisti ajatus et voisin törmätä vanhaan lääkäriini.. Niin tuolloin 28. kesäkuuta meen mun anopin naistenlääkärille, hän on tällä alueella tosi tunnettu konkari ja ei nykyään enää ota raskaana olevia, just siks et hänellä on jo niin paljon vakioasiakkaita/ raskaana olevat vaatii niin paljon käyntejä. Minut hän kuitenkin ottaa, koska mun anoppi näytti hänelle mun paperit ja kiinnostui tästä "erityistapauksesta".

Täällä Saksassa nämä pienet, jotka jo synnytetään (raskaus niin pitkällä ettei pelkkä kaavinta ole vaihtoehto) haudataan ryhmähautoihin hautausmaan tähtilapsien alueelle. Sairaalassa ei ollut tuhkaus vaihtiehtoa. Meidän pieni haudataan vasta Perjantai 13.lokakuussa (siis oikeesti minkä päivän valinneet.. :rolleyes:), mutta käytiin jo katsomassa siellä hautausmaalla. Tosi kaunis alue, paljon värikkäitä koristeita ja leluja, kauniita kukkasia ja haudat aseteltu nätisti. Kuitenkin järkytti se näky, niin monta pientä hautaa, ihan liikaa. Siellä tunsi sen tuskan, varsinkin kun nähtiin siellä yhden haudan ääressä itkevä pariskunta, nainen oli nyt onneksi viimeisillään raskaana, loi toivoa. Tuntui niin epäreilulta, miks kenenkään pitäisi koskaan kävellä sen alueen läpi, mut samalla haluan huutaa sitä koko maailmalle, että tiedättekö kuinka paljon näitä hautoja on, miksei tästä puhuta?! Ja @Kuuttituutti Melkein joka haudassa on yksi tai kaksi paria kaksosten nimiä :loudlycrying::Broken Heart: Tiesin et kaksosraskaus on riski, mutta en ihan olettanut tätä.
Jollain täysikäisinä syntyneillä oli omat haudat, sekä niillä jotka eli päivä tai viikon. 2kk tais olla yhdessä haudassa pisin elinikä.
Meille sairaalapappi sanoi et meidän tapauksia on 4-6 per kk pelkästään tuossa yhdessä kaupungissa (joka on 2xTampereen kokoinen väestöltä) missä lapsi vaikeasti vammainen ja täytyy tehdä päätös. Yhdessä joukkohaudassa on vuoden verran pieniä.. Jos näitä on n. yksi viikossa niin yhdessä haudassa on 50+ pientä :crying-face::red-heart:
 
Muokattu viimeksi:
Niin ja sen verran lisään, et aloitin jo lämpöjen mittailun/datan keräämisen 3pv sitten, mutta koska vielä ei ole oikeastaan mitään mielenkiintoista nähtävää niin laitan tänne taulokosta kuvaa vasta myöhemmin, kun kierto edemmällä. Päätin nyt kuitenkin tulla jo takas tänne tsemppaamaan kaikkia, kun tarviin sitä tunnetta et elämä etenee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Empsu94 Mukava kuulla myös sun kuulumisia :smiling-eyes::red-heart: Nyt paljon synttäritaikaa sinne :Birthday Cake:🌈
 
@Empsu94 kiva että olet takaisin, kiva kuulla kuulumisia! Onpas siellä ollut ihan oppikirjan mukainen käppyrä. Toivotaan että synttärit auttaa tärppäämään 🙈😊

@Däumeline hienoa että kroppa alkaa palautumaan ja olemaan entisellään. 🌈 Tosi sydäntä särkevä tuollainen tähtilasten oma hautausmaa, niin epäreiluja kohtaloita 💔 mutta toisaalta ihana ajatus, että on paikka jossa surra.

@Kuuttituutti Meillä on nyt yritystä pian vuosi ja 1kk. Eli nyt onneksi saa suoraan sen lähetteen julkiselle kun ei ole yhtään plussaa tullut. Letroista seuraavaksi aloitan 2-1-2-1-2 annostuksella. Aiemmin ollut vain yksi tabletti per päivä. Eli saa nähdä, mutta odotuksia ei nyt kyllä ole kun edellisistä ultrista tullut pelkkiä huonoja uutisia 🙈😂 voi vitsit että tuo käyrä näyttää nyt lupaavalta, ihana että osaat olla rauhassa itse 🙈🌈

Viimeinen terolut napsittu, nyt odotellaan kp1! Alkaispa heti pian 🤞 ei muuten kyllä ikinä osu niin, että tuo kp10 suunniteltu vasteultra olisi sopivasti arkipäivä, osuu joka kerta viikonlopulle. 👹 jos kp1 olisi huomenna niin siinä tapauksessa osuisi kerrankin, mutta ei taida alkaa vielä huomenna. Pitää taas pohtia meneekö kp9 joka voi olla liian aikaisin tai kp12 joka voi olla liian myöhään 😂🙈
 

Liitteet

  • A7B802A4-5A4B-49B8-9272-EEA3DD4C4946.jpeg
    A7B802A4-5A4B-49B8-9272-EEA3DD4C4946.jpeg
    740.3 KB · Katsottu: 45
@Kwv yritysaika meillä on siis suht sama, meillä on vaan ne kaksi tärppiä tullut matkan varrella. Toi on kyllä paha kun kierto ja keho ei koskaan mee kalenterin mukaan optimaalisesti 😅 ja sulla kun on kaks erilaista kokemusta letroista niin siitäkään ei voi päätellä hyvää ultrapäovää kun se voi vaihdella 😅
 
@Kwv elä vielä heitä hanskoja tiskiin letrojen suhteen! Ekat kierrot on just vaan oikean annoksen hakemista, kaikissa lapsettomuushoidon muodoissa 😊 Minä esim. syön letroja 2 tablettia kp2-8, että ovulaatio tulee. Nyt tosin aloitetaan fsh-pistokset lisäksi, kun ovulaatio tulee silti myöhään (mulla vaikea pcos).
 
@Summerwalk Selvästi on väriäkin viivassa, toivottavasti vahvistuu. 😍

@Kuuttituutti lla käppyrät näyttää hyvältä. 🤩

@Däumeline Kuulostipa hurjalta tuo hautapaikka 😭❣️ Tsemppiä sinulle toipumiseen. ❤️

Jospa alkais pikkuhiljaa taas keräilemään itseään kasaan. Edellisen kierron päättyminen oli vissiin rankempaa, kun edes itse tajusin ja oon koko tämän alkukierron vaan itkenyt kaikkea ilman syytä. Tuntuu että vauvan kaipuu on jotain niin jäätävää ja aina kalenteria katsoessa tulee mietittyä, että millä viikolla millonkin olisi, kun kalenteriviikot meni samaa tahtia raskausviikkojen kanssa.
Tänään siis kp 10, kohta saa taas alkaa tikuttamaan ovista ja toivomaan, että tallettelut osuu kohdilleen. 🤞
 
@Kwv toivotaan että kierto käynnistyy nyt pian ! Mulla oli letrot annoksella kahdesti päivässä viis päivää. Alotettiin suoraan sillä ja se oli sopiva.

@NM90 kiva nähdä suakin linjoilla! Samaistun tohon että tällä viikolla voitaisiin olla rakenneultrassa ja jo puolivälissä raskautta mutta ei, joku tässä lähtöruudussa on kun se vetää mut aina takaisin tänne.

Mies lähti työreissulle ja heräsin viideltä viemään häntä asemalle ja nyt meinaa vähän silmät painua ristiin. Tänään lämmöt pysy ylhäällä. Teoriassa huomennahan voisi jo testata tai sit ootan kiltisti vaan lauantaihin niin tulos on ainakin sit selkeä 😊
 

Liitteet

  • IMG_4198.jpeg
    IMG_4198.jpeg
    182 KB · Katsottu: 57
Tervetuloa takaisin @Empsu94 ja @Däumeline 🥰 Toivotaan @Empsu94 sulle synttärionnea nyt 🌈 @Däumeline Raskaan matkan olette joutuneet käymään läpi ja vielä on matkaa edessäkin ❤️ Mutta ihana kuulla että katse jo tulevassakin 🌈
@NM90 Kurjaa mutta niin ymmärrettävää että uuteen kiertoon päätyminen vie mielen matalaksi , toivottavasti lähestyvä ovis nyt nostattaa fiiliksiä 🌈

@Kuuttituutti Siellä alkaa olla testausajat jo käsillä 🫣 Hyvältä näyttää lämmöt kyllä!

@Kwv Toivotaan menkkojen nyt alkavan pian ja että ovis sattuisi kerrankin arkipäivään. Turhauttavaa kun nämä on niin huonosti ennustettavia asioita. Ei voi kun toivoa parasta 🌈🙏🏻

Täällä haamut suli TAAS pois ja kp1 tuli odotetusti 😫 Ovis siis ajoittui kp16 niin kuin itse arvelinkin, ff väitti päivää myöhemmäksi.
Eilen viiva oli jo haaleampi ja illalla myöhään alkoi vuoto. En oikein tiedä mitä ajatella näistä haamuista. Valitettavasti tunkee mieleen ajatus että se kertoo lähestyvistä vaihdevuosista ja hedelmällisyyden hiipumisesta 😢 Voi tietysti olla myös kelvottomista munasoluista kyse ja alkiot ei jatka kehittymistään, vaikka hedelmöittyminen tapahtuu. Se vaihtoehto lohduttaisi, kun sitten voisi vaan toivoa sen yhden hyvän yksilön sattumista kohdalle. Pitää miettiä uutta testausstrategiaa. Ehkä testaan jatkossa vasta jos menkat on myöhässä. Tai sitten teen pistokokeita pitkin kiertoa ja katson haamuileeko testit ihan sattumanvaraisesti missä kohtaa tahansa kiertoa. Jos haamuilee, vahvistaa se ensimmäistä olettamustani, mikä kyllä masentaa aika isosti 😢

Tässä vielä kierto kokonaisuudessaan.

IMG_7643.jpeg
 
Menkat alkaa olla taputeltu niin palaan taas tänne. 😊

@Däumeline Ihan sanattomaksi vetää mitä olette käyneet läpi. 😭 Hienoa että pystytte jo katsomaan eteenpäin. Toivotaan että keho toipuu hyvin. ❤️

@Summerwalk Pahoittelut kp1:stä. Onpa kyllä syvältä että saat haamuja jotka sitten hiipuu pois. 😭


@Empsu94 Toivotaan synttärionnea, tervetuloa takaisin ☀️

@Kuuttituutti jännät paikat siellä, lämmöt näyttää kyllä lupaavilta!!

@Kwv toivottavasti kierto alkaa nyt ajallaan ja ensi kierrossa on tähdet kohdallaan! 🤩

Tervetuloa takaisin myös @NM90. Tuttuja fiiliksiä, kyllä tässä saa pohjamudissa välillä velloa. Hyvä että mieli kuitenkin tulevaan 😊

Omat lämmöt tuttua menkkojen aikaista siksakkia. Ensi viikolla sitten tosiaan se gyne. Rautakuuria aloitan tänään. 😊

Screenshot_20230524_112923_FF App.jpg
 
@Summerwalk pahoittelut negasta ❤️ onhan se kyllä ikävää ja kuluttavaa kun testi haamuilee ja silti päätyy uuteen kiertoon.

@Magnoliae toivottavasti siellä gynekäynnillä tulee ensi viikolla toivottuja vastauksia, kierron kannalta ainakin hyvään aikaan se käynti 😊

Dpo 9 ja aivan puhdas nega. Tiedän että on aikaista mutta en usko että se siitä miksikään muuttuu vaikka lämmöt onkin hyvät. No ens viikon vietän Välimeren rannalla ja aion syödä juustoja koko sieluni kyllyydestä. Sit tulee meidän kierto lucky number three että ehkäpä sitten. Löysin eilen tuon meemikuvan joka kuvaa omaa fiilistä tällä hetkellä täysin ja halusin sen myös teille jakaa.
 

Liitteet

  • IMG_4205.jpeg
    IMG_4205.jpeg
    182.1 KB · Katsottu: 88
  • IMG_4204.png
    IMG_4204.png
    1.9 MB · Katsottu: 89
Mulla taitaa ny tulla tällänen hiljasempi kausi, en ollu ees eilen muistanu merkkaa lämpöjä FF:n. Kätsää ku Oura muistaa!

@lepus timidus iso kiitos kattavasta kirjotuksesta :) mulle monelta suunnalta sanottu et eiks ny kannattas mieluummin sekarotunen hankkia, mut ite koen että en erottais välttämättä pentutehtailijaa, ja varsinkin noissa pienemmissä koirissa (joihin nyt logistisista syistä oon keskittäny huomioni) tuntuu olevan paljon sellasta. Joten rotukoiralla kennelistä mennään nyt ensimmäisen kohdalla.

@Däumeline miten riipiikään sydäntä tuo sun kertomus tuosta hautausmaasta. Huhhuh. Hienoa että pääsit nyt tuolle kuuluisalle konkarille! Ja näytä vaan lämpöi heti ku siltä tuntuu, voi niitä näytellä missä vaan vaiheessa 🌈

@Empsu94 kiva että palailet, ja toivotaan synttäritaikaa :)

@Kwv toivottavasti ei anna menkat kauaa odotuttaa itseään ja toivottavasti ultra osuis optimihetkeen!

@NM90 😞❤️ ikävä kuulla synkästä mielestä. Kiva kuitenkin että pian pääset taas tikuttelemaan!

@Summerwalk äääh, oon pahoillani plussan katoamisesta ja uudesta kierrosta 😭❤️ eikö sulla se joku yks testi ollu täs vastikää mikä näytti et ei viel oltas vaihdevuosissa? Voiskohan lääkäristä saaha jotai verikokeita ehkä aiheeseen liittyen, jos mainitsis noista haamuista? Sieltä varmaan sais suurimmalla varmuudella vahvistusta suuntaan tai toiseen, hienointa tietty olis jos tulis vahvistus että näyttää hyvältä ja todennäkösesti olivat ihan oikeita haamuja ❤️

@Magnoliae kunnon vuoristorata lämmöissä 🎢 toivottavasti rautakuuri sopii vatsalle!

@Kuuttituutti äääh, pahoittelut negasta! 😞💔 Mut voi vitsi ku kuulostaa ihanalta välimeri ja juustot! Ja sori ku laitoin nauruhymiön sun negatestiviestiin, mun kultakalan aivot jaksaa muistaa vaan viimesen lauseen 🙈 mut joo raiteilla kuljetaan hienosti täälläki ny mitälie neljättä vuotta 👍😄

Mul tänää aamusta ouran lämmöistä näki et menkat alkaa, ja niin alkokin! Eli ny näkee et kyl vaan oli ovis siinä samas päiväs ku ovisplussa. Ja tuntuu kyl et jotai häikkää olis tullu siit IVFst ku lämmöt ei samallalai nouse ja oviskin tulee oudosti nopeammin ovisplussan jälkeen nyt. Sain eilen työterveydestä lähetteen gynelle, aattelin siellä kysellä siitä virallisesta DHEA reseptistä taas, ja mainita tästä et tuntuu et joku ny erilail 🤔

Screenshot_20230525-193616.png
 
Kiitos @Toivoaon tsempeistä letrojen suhteen! Totta tuo, että ekat kierrot varmasti on hakemista. Turhauttaa vaan välillä, mutta homma kuitenkin etenee! Hitaasti mutta kuitenkin 🤞

@Kuuttituutti voihan harmitus, pahoittelut negasta! Kiva että kuitenkin loma tulossa ja varmasti tuo seuraava maaginen kierto on se teidän 🌈

@Nurppu toivottavasti selviää gynellä lisää tilanteesta. Toi on kyllä jännä, että tulisi heti ovisplussan jälkeen ovis. 🤔

@Summerwalk voi ei, harmi että haamu katosi! Enpä oo tollaiseenkaan vielä törmännyt että noin selkeä haamu ja silti nega. 😕

Täällä vieläkin odotellaan kp1 alkavaksi 😣 Toisaalta ihan kiva, että venähti, koska nyt helpompi varata ultraa oikealle päivälle. Mutta alkaispa nyt vaan 🤞 nyt kp28, eikä yhtään mitään merkkejä, että alkaisi..
pitääkö uittaa r-testi että alkaa? 🙈😂
 

Liitteet

  • 62ED4E10-0048-4856-BE8F-598761D9D2E7.jpeg
    62ED4E10-0048-4856-BE8F-598761D9D2E7.jpeg
    654.6 KB · Katsottu: 57
Mitäs tänne kuuluu? Moni meistä ilmeisesti kierron alussa tai odottaa ovista @Kwv @Nurppu @Magnoliae @Summerwalk ? Mites @Kuuttituutti siellä? ❤️

Itseä ärsyttää ja turhauttaa niin paljon, että on jäänyt osalta hiljaiseloksi tää viikko…
Mulla on nyt kp9 ja lämmöt heittää siksakkia luteaali ja follilämpöjen välillä. Saattaa johtua flunssasta mikä nyt on jyllännyt, samalla pelottaa että onkohan ovuloimaton kierros. Ehdin ehkä iloita liikaa sitä, kun edellisen kierron menkat oli kirkkaan punaiset, runsaat ja kivuttomat - tuntui siltä, että keho palautui. Ja lämmöt oli oppikirjan mukaiset. Nyt menkat olivat ruskeat, niukat ja kivuliaat, ja lämmöt heittää perseilleen. Plääh

Tähänkin auttaisi varmaan vaan ”rentoutuminen” 🤧😅 Taiteilin upean kuvan mihin piirsin itse tuon rajan erottamaan luteaalin ja follivaiheen lämmöt.
 

Liitteet

  • IMG_0763.jpeg
    IMG_0763.jpeg
    512.6 KB · Katsottu: 68
  • IMG_0762.jpeg
    IMG_0762.jpeg
    190.1 KB · Katsottu: 71
@Empsu94 pakko kysyä että ootko tehny raskaustestiä? 🤔 Ihan sen kuuloset "menkat" ja lämmöt ku olis jotai hämärää meneillään siel.

Mulla oli perjantaina se gyne jonka sain työterveyden kautta. Mut ei tultu hullua hurskaammaks. Lääkäri ei tienny mitää lapsettomuudesta eikä DHEAsta ni ei suostunu kirjottaa reseptiä. Sit yritin kysellä oisko mahollista tutkia endometrioosin mahollisuutta enemmän yksityisellä mut hän vaan sano että oot hoidossa siel HUSilla, kannattaa kysyä sieltä. Yritin korostaa et niil on siel niin hurja ruuhka et ei ne ehdi tutkii mitää ylimäärästä ja kauheet jonot kaikkeen. Hän oli pahoillaan mutta pysy kannassaan. Lannistava käynti.

Mut kyllä hän kuitenkin ultras ja tunnusteli ja sano että kaikki näyttää erittäin hyvältä ja ei mitään viitteitä endometrioosiin (niinku ei ikinä ennenkään oo näkyny) ja laski mun pyynnöstä antraalifollikkelit, kuulemma 7+10 oli nyt. Viime elokuussa viimeks laskettiin ja sillon oli 6+8, eli pari enemmän oli nyt, mikä oli kiva! Ja sitä edellisessä laskussa oli 8+8. Heti tietty miehen kans mietittiin et voisko olla se DHEA! Mutta tiiän että noi vaihtelee paljon, ja edellisestä laskusta on jo tovi. Silti oli kiva että nyt oli enemmän ku aiemmin.

Mul tosiaa kp4 nyt eli ei mitää jännää. Tässä käyrässä toki hauska ku hengitystiheys laskee niin nätisti vaikka lämmöt tykkää vähän siksakata vaihteeks taas!

Screenshot_20230528-104231.png
 
@Empsu94 pakko kysyä että ootko tehny raskaustestiä? 🤔 Ihan sen kuuloset "menkat" ja lämmöt ku olis jotai hämärää meneillään siel.

Mulla oli perjantaina se gyne jonka sain työterveyden kautta. Mut ei tultu hullua hurskaammaks. Lääkäri ei tienny mitää lapsettomuudesta eikä DHEAsta ni ei suostunu kirjottaa reseptiä. Sit yritin kysellä oisko mahollista tutkia endometrioosin mahollisuutta enemmän yksityisellä mut hän vaan sano että oot hoidossa siel HUSilla, kannattaa kysyä sieltä. Yritin korostaa et niil on siel niin hurja ruuhka et ei ne ehdi tutkii mitää ylimäärästä ja kauheet jonot kaikkeen. Hän oli pahoillaan mutta pysy kannassaan. Lannistava käynti.

Mut kyllä hän kuitenkin ultras ja tunnusteli ja sano että kaikki näyttää erittäin hyvältä ja ei mitään viitteitä endometrioosiin (niinku ei ikinä ennenkään oo näkyny) ja laski mun pyynnöstä antraalifollikkelit, kuulemma 7+10 oli nyt. Viime elokuussa viimeks laskettiin ja sillon oli 6+8, eli pari enemmän oli nyt, mikä oli kiva! Ja sitä edellisessä laskussa oli 8+8. Heti tietty miehen kans mietittiin et voisko olla se DHEA! Mutta tiiän että noi vaihtelee paljon, ja edellisestä laskusta on jo tovi. Silti oli kiva että nyt oli enemmän ku aiemmin.

Mul tosiaa kp4 nyt eli ei mitää jännää. Tässä käyrässä toki hauska ku hengitystiheys laskee niin nätisti vaikka lämmöt tykkää vähän siksakata vaihteeks taas!

View attachment 122559
Varmasti tosi lannistava tai turhauttava kokemus kun saa kohdalleen gynen, joka ei ymmärrä lapsettomuudesta eikä oikein ”osaa” tai uskalla kokeilla ja joustaa asioissa. 🙄🙄 Meetkö toiselle gynelle kysyy samoja asioita uudestaan?

Ja en oo testannut - mies oli oviksen aikaan reissussa viime kierrossa. 😅 Oltiin petipuuhissa dpo3, eli ellei sieltä maagisesti olisi joku ylimääräinen muna irronnut (eihän muna voi irtoa kaksi kertaa eri ajankohtina?) Ja tässä edellisessä käyrässä ovis näkyy kyl aika selkeästi, eli vaikka en tikuttanut niin oletan tuon täsmäävän. Toki nyt kun sanoit niin kai sitä pitää varmuudeksi tehdä 🙃
 

Liitteet

  • IMG_0732.jpeg
    IMG_0732.jpeg
    602.1 KB · Katsottu: 73
Kiitos kysymästä @Empsu94, täällä odotellaan edelleen uutta kiertoa alkavaksi. Nyt kp31. Ei näy eikä kuulu, lämmötkin huitelee ylhäällä. Parina päivänä tullut paperiin ihan muutama nuppineulan pään kokoinen pisara verta mutta siinä se. Kohdunsuu tuntuu olevan alhaalla ja rinnat kipeät. Muuten ei mitään menkkakipuja eikä oikeastaan mitään tuntemusta. Raskaustesti oli nega toissapäivänä, eikä kyllä talletteluiden puolesta enää posiksi voi muuttua. Lääkärille varattu soittoaika, katsotaan mitä tehdään seuraavaksi. En jaksaisi enää toista 30 päivää odottaa uutta kiertoa. Todella todella turhauttavaa. Ei kyllä niin mikään ole onnistunut tässä meidän ”yrityksessä”. Kun pääsisi ees oikeasti yrittämään.. ois jotain mitä odottaa tai jotain pientä toivoa.
Jännän näköinen siksakki siellä! Oispa jännä kun tärppäisi juuri kun sitä vähiten odottaa! Kaikkihan on mahdollista. 🤞

@Nurppu onpa tosiaan harmi että osui gyne joka ei tiennyt lapsettomuudesta sen enempää. Hyvä kumminkin että jotain positiivista. Jännä kyllä seurailla kuinka tuo DHEA vaikuttaa, jospa teille osuisi tärppi sen avulla 🌈🌈
 

Liitteet

  • 559C710A-543B-428D-8B05-7FBDFAB691FE.jpeg
    559C710A-543B-428D-8B05-7FBDFAB691FE.jpeg
    726.2 KB · Katsottu: 42
@Empsu94 äh aivan! No se on kyllä niin et näitä kropan sekoiluja ei aina ihan täysin pysty arvaa 😄 mut ymmärrän miks et oo testannu. Ehkä jos olis tiedossa puuhaa mitä raskaana ei kannata tehä ni sit ainaki kannattais varuiks kurkata 😄 mut ohan se varmaan aika epätodennäköstä.

Mun pitää yrittää selvittää että ymmärsinkö oikein mun työterveyslääkärin puheet että hän laitto useamman lähetteen gynelle. Jos ymmärsin, ni pitää yrittää sit löytää viel joku lapsettomuuteen erikoistunu gyne. Alkaa toki usko tässä loppumaan että keltään tätä sais, mut ei se kaikkien korttien kääntäminen silti tyhmää oo 🙈

@Kwv ilman että mistään mitään tiedän, niin tuo kuulostas mun korvaan vähän siltä että sun elimistö olis ovuloinu myöhässä sit ku oli jo keltarauhastuki käytössä, ja nyt se luonnollinen keltarauhanen pitää vielä hetken lämmöt koholla ennen ku surkastuu pois. 🤔
 
Täällä tylsä ovulaation odottelun vaihe totta tosiaan. Nyt kp 10. En ole vielä aloittanut edes tikuttamaan ovista, ehkä huomenna aloitan.

Työterveyslääkäri soitti (pyynnöstäni) noista ferritiineistä, tarjosi hoidoksi että aloita pillerit. Sanoin että ei ole nyt oikein vaihtoehto. "Jaa aiotko lapsia tehdä vai?" 😎🤪 Meinasin sanoa pari valittua sanaa mutta kuitenkin totesin vaan että juu semmoinen olis toive. No, sain kuitenkin jo ekan kontrollilähetteen eli mitä toivoinkin.

Vielä ei ainakaan ole mennyt maha mitenkään sekaisin rautalisästä. Olen melko teräsmaha onneksi. 😄
 

Liitteet

  • Screenshot_20230528_134048_FF App.jpg
    Screenshot_20230528_134048_FF App.jpg
    344.5 KB · Katsottu: 41
Täällä tylsä ovulaation odottelun vaihe totta tosiaan. Nyt kp 10. En ole vielä aloittanut edes tikuttamaan ovista, ehkä huomenna aloitan.

Työterveyslääkäri soitti (pyynnöstäni) noista ferritiineistä, tarjosi hoidoksi että aloita pillerit. Sanoin että ei ole nyt oikein vaihtoehto. "Jaa aiotko lapsia tehdä vai?" 😎🤪 Meinasin sanoa pari valittua sanaa mutta kuitenkin totesin vaan että juu semmoinen olis toive. No, sain kuitenkin jo ekan kontrollilähetteen eli mitä toivoinkin.

Vielä ei ainakaan ole mennyt maha mitenkään sekaisin rautalisästä. Olen melko teräsmaha onneksi. 😄
Siis häh, hoidoksi e-pilleritkö? Jotta vois jättää vuotoja väliin?? 🙄

Ja raskaustesti täällä odotetusti nega 😄
 
Takaisin
Top